Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Du hann före mig

.
Nej inte ett dugg förvånad att hon får en chans till, såg det just på BSF sida på Facebook. Och jag tycker det är lite fel att hon ska ha en ny chans redan året efter. Okej om det hade gått många år men när man själv brutit mot reglerna, och bara rusat in i nåt och det sen går åt skogen, nej då får man nog stå sitt kast ett tag.
Men nu har ju Linda beslutat detta så vi får följa Leonora i höst, då blir dem med andra ord 9 bönder så antar då att man får följa 5 bönder i "Kärlek åt alla" för man hinner ju inte med 5 i det vanliga programmet.
Ja jag väntade på att du skulle skriva om det

Tycker också att det är fel att Leonora får en ny chans redan i år, läste nyligen en artikel om henne där hon berättade att hon dejtar och att det går framåt...
Det ska alltid hända något extra varje säsong och det retar mig lite, varför alla dessa regler när det ändå inte funkar? Det blir nog stressigt att hinna med 5 bönder i "Kärlek åt alla".
Undrar om Leonora har lärt sig något av det här eller hur hon tänker när hon nu får en ny chans. Får väl hoppas att de som skriver till henne är seriösa och vet vad de vill i livet. Det är ju lätt att bara gå på känsla och tänka att allt är perfekt utan att man ens känner varandra.