Citat:
Ursprungligen postat av
Sverigedumbokraten
Skriver ni i denna tråd för att ni är arga på batikhäxor eller för att ni på fullaste allvar tror att svenska kvinnor köper sex av marocanska gatupojkar?
När det passar era syften så är dessa pojkar lögnare och kriminella element men så fort de kritiserar någon självupplevd fiende (alltid kvinnor , alltid är det kvinnor) så är pojkarna plötsligt ärliga och er källkritik lägger ni åt sidan.
Felet med trådar som dessa är att de nu bara fungerar som en ventil för den frustration som ligger o pyr hos minecraftspelande pojkar med fingrar som luktar ostbågar.
Lämna sovrummet, aktivera er politiskt, gå ut och kampanja för den politik ni själva vill se , knacka på hos grannen, spela ett instrument, ring polarna ifrån gymnasiet och fråga om de vill ta en lunch,börja gymma, arbeta ideellt för något ni brinner för, och sluta skapa trådar som dessa.
Ni ska veta att jag hatar er. Ni sitter här o klagar på allt och alla men lyfter inte ett finger för att göra något åt situationen.
Fast prostitution ökar mest bland pojkar sedan många år och även om köpare oftast är män, kan vi inte utesluta att det inte finns kvinnliga sexköpare. Som kvinna på väg mot fyrtio känns det som om yngre kan tro att jag har något att erbjuda eller dåligt med alternativ. Unga män, även om de inte är jättemånga, borde söka efter jämngamla istället. När den ena efter andra har konstiga påståenden om hur kvinnor fungerar sexuellt börjar jag undra även om det är en mängd unga invandrare som ljuger, hittar på och provocerar en som kvinna så tror jag faktiskt någonstans att det kan stämma att nyanlända yngre män används sexuellt av kvinnor i min ålder. Antisociala har alltid ljugit ihop historier de vet går hem men att ge rasister att rätt känns inte som första grejen att vinna något på. Jag tror att yngre invandrare av manligt kön utnyttjas och köps sexuellt.
Ganska nyligen beskrev en, situationer som han ändå menade var ömsesidigt men som i mina öron lät mer som sannolikt övergrepp med våldsinslag. Dvs våldtäkter, men jag ville inte luska för mycket även om jag hade intresse av att veta då hon isåfall borde jagas rätt på och ställa inför rätta. Jag får hoppas att det var fragment av fantasier för det är motbjudande om kvinnor över 30 ingår sexuella relationer som de kallar bdsm och "lär" de nyanlända tycka om efter tid. Vad jag menar är att det är övergrepp om det sker mot någons vilja och tillfogar smärta och kränkningar. Offer brukar även försvara och förminska det de upplevt genom att pendla i hur de ställer sig till det som skett som ofrivilligt eller frivilligt. Det jag också reagerade på. Och att det är äldre kvinnor som enbart intresserar sig för unga invandrare. Visst, åldersskillnad men inte konstigheter. Bdsm kan de ha med män som kan språket osv om det är det de handlar om.