Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Jag vet inte med klouten. Är inte heller speciellt insatt i insta. Han kanske avser att hans sidor kollas mycket när modern dött? Eller förväntar sig att folk kommert ycka han är konstig hur han än gör, ifall han försöker vara ironisk?
Kan så vara, men ändå väldigt märkligt. För hans eget bästa så borde han hålla sig undan sociala medier då han kommer att bli granskad av "mobben" oavsett. Så vad han nu än gör lär synas och granskas och kanske spekuleras i. Så skyldig eller ej så skadar det nog mer att han är aktiv än att ta lite lugnt ett tag.
Citat:
Ursprungligen postat av
BrunoReinfeldt
Den här USA-resan (?!) till England (?!) som SD och HD är ute på känns lika märklig som byfånen Mats Alms Stockholmsresa. Roar dom sig med att läsa Flashback-tråden och ta selfies (ett annat intresse som SD delar med Mats Alm) eller vad gör dom på semestern?
Mjo detta är den andra grejen som är väldigt konstig!
Om jag visste att mitt ex hade blivit mördad så hade jag nog aldrig haft ro till att åka på en semester. Sedan när han själv vet att han varit misstänkt. Om jag visste med mig att jag är oskyldig så hade jag nog gjort allt jag kunnat för att ta mig hem igen och reda ut det hela. Att dra på semester och hålla sig undan framstår då bara som suspekt och konstigt.
Samt det här med england vet vi ju inte, det är ju obekräftade uppgifter lämnat i ett PM till mod. Så vi borde akta oss för att göra det till en trådsanning.
Däremot som jag skrev ovan, jag hade åkt hem direkt om jag visste med mig att mitt ex hade blivit mördard allrahelst när man själv blivit misstänkt och vet med sig att man är oskyldig. Låter lovligt korkat att hålla sig undan då.
Sedan så har de haft en relation utöver sedan att de blev ex om man ska tro tråden, vilket borde betyda att man bryr sig om personen.