2018-05-10, 13:24
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Detta har jag helt missat.
Gabriel Knight, vad hände i Sollefteå?

Det var ett storbråk som urartade när någon sköt med pistol. Visserligen sköt man bara i luften men ändå så märks det att människors attityd har förändrats.

(FB) Storbråk i Sollefteå med 20-tal inblandade, skott avlossat 6/5-2018
Citera
2018-05-10, 13:27
Medlem
rostigamazons avatar
Vad händer om det blir inbördeskrig i Sverige, kommer Socialdemokrater och Moderater då ställa upp på invandrarnas sida, när dom nu hela tiden är på invandrarnas sida ?
Citera
2018-05-11, 18:27
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostigamazon
Vad händer om det blir inbördeskrig i Sverige, kommer Socialdemokrater och Moderater då ställa upp på invandrarnas sida, när dom nu hela tiden är på invandrarnas sida ?

Dom kommer som vanligt att ställa sig på den sida som gynnar dom bäst. Äckliga avskum.
Citera
2018-05-16, 21:41
Medlem
Reacher-s avatar
[quote= Om vi sänker bidragen till 25% tror jag vi har en krigsliknande situation inom ett år.[/QUOTE]

Här håller jag helt med dig som den "konsperatoriker" jag är, vi står inför ett val som vi aldrig har gjort tidigare. Kritiska röster har börjat höjas markant på väldigt kort tid, AFS har bildats, Kontanterna fasas ut, Polisen står helt maktlös i princip, och så vidare.
Islam har börjat fått ett alldels för stort inflytande i Sverige, Och vi ger dom allt dom behöver för att inte bli kallade islamofober.
Islam är inte den goda religon som vi verkar tro.

Lyckas Sverige som jag upplever det just nu så kommer såklart inte alla dessa personer som lyckats med att komma hit och på något sätt "etablerat" sig, utan att egentligen brytt sig om att intrigera.
Inte en chans att dom kommer acceptera att bara kastas ut, utan mostånd.
Det finns ju väldigt mycket vapen på gatan i dag.

Så jag är nästan övertygad om ett Inbördeskrig.
Men jag kanske är för mycket konsperatorisk internet heronist och tror så hårt på den globalismen som råder.
Citera
2018-05-16, 21:48
Medlem
Reacher-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
För första gången har Jerzy Sarnecki använt ordet inbördeskrig och Stefan Löfven pratar om militära åtgärder. Detta hade varit helt otänkbart för t.ex 5 år sedan.

Det "otänkbara" har nu blivit tänkbart även bland politiskt korrekta. Undras hur situationen är om 5 år?

Ja och samtidigt skickas en folder ut om hur vi ska agera under krig. Jag undrar bara varför? Några signaler måste ju dessa personer som sitter med hemligheterna högst upp veta. Om de hade kommit ett reklam utskick varje år, skulle igen reagera. Då är det ju allmän nyttig information, ungefär som pensionsbreven som kommer.
Citera
2018-05-22, 22:15
Medlem
Ett skifte i attityden och approachen mot invandringen har helt klart hänt på sistone... och detta kom enligt mig rätt nyligen. Valet 2010 hotades, avskedades, ignorerades och lemlästades man om man vore Sverigedemokrat. Utfrysningen var total. Valet 2014 var det fortfarande inte okej att vara Sverigedemokrat. Det var fortfarande ett irrelevant parti enligt många och en hel del tog slogan "Ut med rasisterna, in med feministerna" som något fullt applicerbart och genomförbart.

Men vad hände egentligen sen?

Denna vår, 2018, har i alla fall jag märkt av en markant förändring hos många "vanliga" svenskar. Idag hånas Reinfeldts "Öppna era hjärtan" och Moderaterna vill bara glömma att det ens hände. Inte ens tiggare får någon sympati av gemene svensk som godhjärtat tror att dessa stackare är här för att de har det svårt. Flyktingboenden, särbehandling och den ständiga smutskastningen av svenskar som folk och land utan kultur är något som folk ser på med avsky. Om man, som mig, följt kommentatorsfält på sociala medier sedan innan valet 2010 fram till nu så kan man se hur invandringsfientliga åsikter dominerar. Vänsterpartister, miljöpartister och andra vita riddare försöker heroiskt slå ned varenda åsikt och drar i desperation rasistkortet. Svenssons svar? "Håll käften".

Det är ingen nyhet att sociala medier till stort domineras av SD-vänliga personer, men det är inte dessa jag nu märker av. Jag lägger märke till att vanligt folk, som tidigare till stor del röstat M eller S, nu vaknat upp ur koman. Många påpekar att svensken är lam, bryr sig inte och aldrig kommer göra motstånd. Jag är faktiskt inte så säker. Vi må ha en längre tid i ide, men när vi väl förstår vad som är på gång så är vi inte lika tillbakadragna.

Internet svämmar idag över med klipp och texter av invandrare och annat löst folk som beter sig som skit, uttrycker svenskhat och tror de kan bete sig hur som helst. Dessa klipp har nu nått allmänheten. På bästa sändningstid står Jimmie Åkesson, med högt självförtroende och i högform, och säger som det är. Sverige är polariserat. Invandringen har varit ett totalt misslyckat experiment för Sverige samtidigt som vårdköerna ökar, pensionärerna är fattiga, försvaret begravt och poliskrisen ökar. Speciellt den sista punkten vet varje svensk om. Polisen är i dag ett skämt.

Jag tror inte ett inbördeskrig är långt ifrån alls. Vi går exakt samma väg som Libanon gick. Ett första steg är att folk nu har vaknat. Desto fler än 2010 och 2014. Om SD når 20%+ i valet men blir utfrysta tror jag detta kommer snabbas upp ännu mer.
Citera
2018-05-22, 23:59
Medlem
Svenskarna är ett slavfolk, härstammande från undergivna trälar. Inget kommer att hända utan svensken kommer fortsätta med mantrat "någon borde göra något" medan andra halvan av folket kommer fortsätta hata det hundratalet nazister som finns i landet och gå i fackeltåg mot rasism.

Under medeltiden så importerades tyska fogdar för att tukta svensken. Fogdarna beskattade folket hårt, rånade svenskar, våldtog kvinnor och brände gårdar. Känns det igen? Enda skillnaden nu är att vi fått nya härskare att knäböja inför. Inget hände med de tyska fogdarna och inget kommer hända med de arabiska fogdarna heller.

Snälla goa härskare, ta min dotter, ta mina pengar, anlägg en moské, vad ni vill. Kalla mig bara inte för rasist!
Citera
2018-05-28, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskbuske
Inbördeskrig i Sverige - Hur långt kvar?
Det är ju löjligt som det är nu att vi översvämmas av negrer och araber, och att dom tar över hela städer (Malmö, Södertälje osv).
Men hur långt tror ni det är kvar innan Svenskarna säger helt nej? Efter att det är försent? Eller om bara några år?
Fortsätter det för länge och Svenskarna blir en minoritet i sitt egna land kommer det bli inbördeskrig garanterat. Vad tror ni, hur länge kan det fortsätta? 10-20-50år?
Jag är inte rasistisk, utan undrar bara hur länge ni tror det dröjer?
Samma sak kommer ju säkert hända i andra länder också som har massinvandring. Finland och finnarna verkar vara dom enda som förstått vad som är på väg att hända nu i god tid.
Synpunkter och åsikter?
Igen, håll det snyggt, vill bara hålla det realistiskt här.
Om svenskar bildar medborgargarden samt civilförsvaret mobiliserar mot muslimskt maktövertagande j då blir det inbördeskrig.
Citera
2018-05-31, 19:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorPest
Svenskarna är ett slavfolk, härstammande från undergivna trälar. Inget kommer att hända utan svensken kommer fortsätta med mantrat "någon borde göra något" medan andra halvan av folket kommer fortsätta hata det hundratalet nazister som finns i landet och gå i fackeltåg mot rasism.

Under medeltiden så importerades tyska fogdar för att tukta svensken. Fogdarna beskattade folket hårt, rånade svenskar, våldtog kvinnor och brände gårdar. Känns det igen? Enda skillnaden nu är att vi fått nya härskare att knäböja inför. Inget hände med de tyska fogdarna och inget kommer hända med de arabiska fogdarna heller.

Snälla goa härskare, ta min dotter, ta mina pengar, anlägg en moské, vad ni vill. Kalla mig bara inte för rasist!

För att tala med Herman Lindqvist: "Glöm inte att svenska folket är extremt fegt, det saknar civilkurage, människorna är extremt konflikträdda."

Det är inte för inte svenskarna befinner sig där de gör geografiskt, undanträngda uppe i kalla ogästvänliga och otillgängliga nordliga skogar. Svenskens mest utpräglade drag är slaveriet. Träla och lyda är svenskens lott. Inte bråka, inte synas, inte tro att man är något.

Svensken kommer aldrig att vara delaktig i ett inbördeskrig. På sin höjd vågar man anonymt lägga en lapp som det står SD på i en låda. Men knappt det. Och först när landet redan skövlats och våldtagits i decennier.

Svensken är den ynkligaste av alla jordens varelser. Att ha allt och låta allt tas ifrån dem utan att våga ens lägga en anonym lapp i en låda. Sådant belönas inte av evolutionen.

/Hälsningar från en f d nationalist som för länge sedan låtit sin kärlek till Sverige övergå i hat mot dess ynkliga befolkning och därför planerar flytt härifrån.
Senast redigerad av Sinestro 2018-05-31 kl. 19:17.
Citera
2018-05-31, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
För att tala med Herman Lindqvist: "Glöm inte att svenska folket är extremt fegt, det saknar civilkurage, människorna är extremt konflikträdda."

Det är inte för inte svenskarna befinner sig där de gör geografiskt, undanträngda uppe i kalla ogästvänliga och otillgängliga nordliga skogar. Svenskens mest utpräglade drag är slaveriet. Träla och lyda är svenskens lott. Inte bråka, inte synas, inte tro att man är något.

Svensken kommer aldrig att vara delaktig i ett inbördeskrig. På sin höjd vågar man anonymt lägga en lapp som det står SD på i en låda. Men knappt det. Och först när landet redan skövlats och våldtagits i decennier.

Svensken är den ynkligaste av alla jordens varelser. Att ha allt och låta allt tas ifrån dem utan att våga ens lägga en anonym lapp i en låda. Sådant belönas inte av evolutionen.

/Hälsningar från en f d nationalist som för länge sedan låtit sin kärlek till Sverige övergå i hat mot dess ynkliga befolkning och därför planerar flytt härifrån.

Källa på det Herman Lindqvist citatet?
Citera
2018-05-31, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskbuske
Inbördeskrig i Sverige - Hur långt kvar?
Det är ju löjligt som det är nu att vi översvämmas av negrer och araber, och att dom tar över hela städer (Malmö, Södertälje osv).
Men hur långt tror ni det är kvar innan Svenskarna säger helt nej? Efter att det är försent? Eller om bara några år?
Fortsätter det för länge och Svenskarna blir en minoritet i sitt egna land kommer det bli inbördeskrig garanterat. Vad tror ni, hur länge kan det fortsätta? 10-20-50år?
Jag är inte rasistisk, utan undrar bara hur länge ni tror det dröjer?
Samma sak kommer ju säkert hända i andra länder också som har massinvandring. Finland och finnarna verkar vara dom enda som förstått vad som är på väg att hända nu i god tid.
Synpunkter och åsikter?
Igen, håll det snyggt, vill bara hålla det realistiskt här.
Några muslimska maktmissbrukare till på höga positioner i samhället.
Tillas att av regeringen så smäller det.
Citera
2018-05-31, 19:55
Medlem
7 timmar.. you go sd-freaks..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här