Citat:
Ursprungligen postat av
DoktorPest
Svenskarna är ett slavfolk, härstammande från undergivna trälar. Inget kommer att hända utan svensken kommer fortsätta med mantrat "
någon borde göra något" medan andra halvan av folket kommer fortsätta hata det hundratalet nazister som finns i landet och gå i fackeltåg mot rasism.
Under medeltiden så importerades tyska fogdar för att tukta svensken. Fogdarna beskattade folket hårt, rånade svenskar, våldtog kvinnor och brände gårdar. Känns det igen? Enda skillnaden nu är att vi fått nya härskare att knäböja inför. Inget hände med de tyska fogdarna och inget kommer hända med de arabiska fogdarna heller.
Snälla goa härskare, ta min dotter, ta mina pengar, anlägg en moské, vad ni vill. Kalla mig bara inte för rasist!

För att tala med Herman Lindqvist: "Glöm inte att svenska folket är extremt fegt, det saknar civilkurage, människorna är extremt konflikträdda."
Det är inte för inte svenskarna befinner sig där de gör geografiskt, undanträngda uppe i kalla ogästvänliga och otillgängliga nordliga skogar. Svenskens mest utpräglade drag är slaveriet. Träla och lyda är svenskens lott. Inte bråka, inte synas, inte tro att man är något.
Svensken kommer aldrig att vara delaktig i ett inbördeskrig. På sin höjd vågar man anonymt lägga en lapp som det står SD på i en låda. Men knappt det. Och först när landet redan skövlats och våldtagits i decennier.
Svensken är den ynkligaste av alla jordens varelser. Att ha allt och låta allt tas ifrån dem utan att våga ens lägga en anonym lapp i en låda. Sådant belönas inte av evolutionen.
/Hälsningar från en f d nationalist som för länge sedan låtit sin kärlek till Sverige övergå i hat mot dess ynkliga befolkning och därför planerar flytt härifrån.