Citat:
Ursprungligen postat av
YeHs
Ska ta E snart igen efter 5 veckor sedan sist.. Första gången jag tog E så var det ” laugh now, cry later” Rosa/röda tabletter.. De kickade in efter 10 minuter och hade ingen energi överhuvudtaget så gick o la mig i soffan och helt plötsligt hade det gått 2 timmar.. Så sov genom hela piken.. Hade dock lite hallucinationer innan jag skulle lägga mig.. Min kompis sa dock att dem var riktigt bra..
Andra gången jag tog E var efter två månader då jag tog gröna heiniken.. Började känna ruset efter 40 minuter och det bara flög ut lycka ur hela kroppen.. Aldrig mått så bra i hela mitt liv.. Fick också hallucinationer på kvällen innan jag skulle gå och lägga mig..
Tredje gången jag tog E var ungefär 5 veckor efter gången jag tog heiniken.. Då var det gråa dom perignon.. tog 1,5 timme innan dem kickade in och var inte så nöjd med ”trippen” eftersom det kändes som om det var mer tjack i dem om man jämförde med heiniken.. Fick hallucinationer på bussen påväg hem..
En ganska rolig sak är dock att jag har åkt buss på lsd, röka och E.. Sättena ser likadant ut på alla bussar som jag har åkt under ruset.. Så har fått samma halucination tre gånger på tre olika substanser.. Halucinationen är att jag ser massor med gröna prickar/ringar som åker i en sorts banna på sättet framför mig..
Men nu till min fråga.. Jag har chansen att få testa gula Porsche nu i helgen men vet inte riktigt om dem är bra då jag har läst både negativa och positiva saker om dem.. Dem sägs vara 280mg i dem men sen överdriver alltid kranarna lite.. Läste om en kille som hade testat dem med EZ-kit och då visade dem först mdma sedan tjack sedan 2-cb.. Detta kanske är en annan batch men läste också om en person som sa att man skulle hålla borta sig från dem då de oftast innehöll andra saker också.. Eftersom jag är ute efter det rena MDMA ruset så tvekar jag lite..
Är det någon som har personliga erfarenheter av dem? Som kan berätta hur dem var och om de kändes som ett mdma rus.. Tack i förhand
Enligt min erfarenhet, och är inte 100% säker givetvis men det är vad jag tycker mig ha känt, så är det rena MDMA-ruset som det första ruset du beskriver. Jag har upplevt att det behövs en liten mängd tjack (men bara lite, det ska inte märkas) för att få den där sprakande, energiska euforin. Ren MDMA har alltid varit väldigt neråt och ren ut sagt "drowsy" för mig.
EDIT:
När jag tagit ren MDMA har jag precis som du somnat och sovit genom peaken. Det var ju uppenbarligen inte nån tjack inblandat då. Tjack sover man inte på bara hursomhelst. (Dessa gånger vet jag ju det för det var rena kristaller men jag har fått liknande av E som jag misstänkt vara helt rena). Inte riktigt vad jag är ute efter. Även andra människor som jag tagit ren MDMA med har blivit väldigt neråt, slöa och sagt saker som "Ååh fan vad aaavslappnad man är!".
På E säger folk, "Damn shit asså nu är det party fan vad man lever!".