2018-05-22, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av songline
Det är ju vid det tillfället som SD och JG går in och maskar sina bilder så att LW försvinner. Medan hon står en bit ifrån och fotograferar med SD i fokus. Konstigt att hon var så angelägen att ta sig dit när det var hans gäng som samlades och de uppenbart var bittra ovänner?
Jag kan sagan om mäster skräddare och tummetott. Benämningen är inte särskilt smickrande, eller hur?

Vad är detta för bild ni talar om? Jag har kollat insta, men hittar ingen som liknar era beskrivningar. Datum? Insta? Facebook?
JG är väl allmänt känd i Örebro genom bl.a. universitetet??!! Om det är J*rry Gr*y du/ni syftar på?
Citera
2018-05-22, 20:40
Medlem
Finns det någon uppdatering om var HD och SD befinner sig nu?
Citera
2018-05-22, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Vad är det ni kvinnor faller för hos SD?
Du kanske borde omformulera frågan: Vad är det hos SD som LW föll för? Personligen tycker jag att han påminner mycket om bodknodden Sjökvist i Åsa-Nisse, vilket inte skulle attrahera mig.
Citera
2018-05-22, 20:42
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Det är ju vid det tillfället som SD och JG går in och maskar sina bilder så att LW försvinner. Medan hon står en bit ifrån och fotograferar med SD i fokus. Konstigt att hon var så angelägen att ta sig dit när det var hans gäng som samlades och de uppenbart var bittra ovänner?
Jag kan sagan om mäster skräddare och tummetott. Benämningen är inte särskilt smickrande, eller hur?

Nä, den är inte det. Det indikerar att någon misslyckas men misslyckas kanske man gör för att man sätter för höga mål, inte nödvändigt att man är dålig. Guldtyget som kunden kom med kanske inte räckte till en kostym men mästerskräddaren för konflikträdd för att säga det.

En postare menade att det nog var för att han brutit tummen men det låter lite märkligt.

Eller om hennes uppdykande där, fotograferande och kommentar på FB var ett något klumpigt försök att släta över den tidigare schismen och anmälan?
Senast redigerad av bradgardsindianen 2018-05-22 kl. 21:00.
Citera
2018-05-22, 20:43
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Vad är detta för bild ni talar om? Jag har kollat insta, men hittar ingen som liknar era beskrivningar. Datum? Insta? Facebook?
JG är väl allmänt känd i Örebro genom bl.a. universitetet??!! Om det är J*rry Gr*y du/ni syftar på?

inlägg #147

https://www.flashback.org/sp64090412
Citera
2018-05-22, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Nä, den är inte det. Det indikerar att någon misslyckas men misslyckas kanske man gör för att man sätter för höga mål, inte nödvändigt att man är dålig. Guldtyget som kunden kom med kanske inte räckte till en kostym men mästerskräddaren för konflikträdd för att säga det.

En postare menade att det nog var för att han brutit tummen men det låter lite märkligt.
Ja, det ser ut som att han har tummen i bandage, då kan det ju tolkas skämtsamt. Men om det handlar om någon som man anmält för misshandel, då låter det inte som något skämt längre.
Senast redigerad av songline 2018-05-22 kl. 20:54.
Citera
2018-05-22, 21:04
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ja, det ser ut som att han har tummen i bandage, då kan det ju tolkas skämtsamt. Men om det handlar om någon som man anmält för misshandel, då låter det inte som något skämt längre.

Nej det gör inte det. Fast det låter ju som något man skulle kunna säga till ett barn för att trösta dem om de slagit sig. Men hennes uppdykande och fotograferande med kommentar kanske var ett klumpigt sätt att försöka bli sams? Fast man kan förstå om det uppfattas som ganska obehagligt av den andra parten.
Citera
2018-05-22, 21:07
Medlem
Har BO haft en relation med JG? Hittar inte info.
Citera
2018-05-22, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Nja, detta verkar inte skett av en slump. Av en total främling. Gärningspersonen finns nog att finna i närområdet. Gissningsvis en lättkränkt narcissist, tror jag.

Ja detta mord är nog sannolikt inte slumpens verk.
Men.
Vi hatar mord, trots det sker det.
Vi har lärt oss hata slumpen, trots det finns den.
Citera
2018-05-22, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duracella
Har BO haft en relation med JG? Hittar inte info.
Nej. Vänskap.
Citera
2018-05-22, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daniello-castello
Nej. Vänskap.
Tack...men vi vet att JG är denne J*rry Gr*y som påstås i tråden?
Citera
2018-05-22, 21:12
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Verkar ha ett smått fanatiskt intresse för geocaching. Och för att ta foto av sig själv. Han ger ett väldigt självupptaget intryck.
Och som nån som sa sig känna honom- ”hysteriskt” intryck.
Osexigt värre med vuxna karlar som tar selfies.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in