Citat:
Ursprungligen postat av
Sagosand
Oavsett föregående post som i sin natur är specifik tycker jag det är viktigt att den här tråden fortlöper utan att fastna vid om Q är äkta eller ej. Vi bör alla kritiskt följa och analysera den fakta som presenteras. Hela poängen med Q-rörelsen är att vi som medborgare tillsammans skall förstå att en ytterst liten del av världens befolkning kontrollerar vår mänskliga potential. Det har aldrig handlat om att intensivt diskutera specifika påståenden eller utfall utan snarare att ge oss hopp om att det just nu finns en chans att systemet kan förändras innifrån.. Vi har aldrig defintivt vetat att det är innifrån informationen kommer, men trots det så har extremt många ögon öppnats för hur världen styrs. Det är inte bara listigt av Q utan även behövligt; informationsmängden och dess flöde måste hela tiden öka i relation till vad som presenteras och hur många som aktivt börjar kritisera sin verklighetsuppfattning. Qs "äkthet" som auktoritär struktur behöver aldrig 100% bevisas. Om den en dag gör det bör du fråga dig varför. Om Q skulle vara 'Red Neck Bill' eller Trump-administrationen är oviktigt så länge informationen är sann och fungerar som en katalysator för världens befolkning att vakna upp och aktivt ifrågasätta vår nuvarande världsordning och dess historia.
Tro inte att Trump i de närmaste månaderna kommer erkänna att Q är skapad i hans regi eller sällskap. Q handlar om sammanhållning oavsett vilka åsikter man för tillfället har eller haft. Oavsett hur man tidigare agerat eller inte agerat. Ett hjälpmedel för alla; ett hjälpmedel att vakna upp och förstå hur en liten styrande elit aktivt kontrollerar vår perception. Vad du sen gör för egna val är upp till dig; kanske för första gången.
Jag kan inget annat göra än instämma, det finns förvisso en liten njutning inblandad i att försöka zooma in och nagelfara detaljer men i det stora hela är det som du konstaterar inte relevant. Jag har tidigare hävdat att point of no return redan är passerad och om det skulle komma fram att Q är ett tonårsgeni, för att parafrasera en ytterst usel gissning i den här tråden, så spelar det ingen roll vid det här laget. Allt som går att verifiera har verifierats och resten är fullt rimliga antaganden.
Det absolut intressantaste är ändå alla "sealed indictments", eller vad det nu är för dokument. Dels är siffran onormal, jag har sett siffror från ett "normalt" år(2009) där de endast var ca 1000st, vad är vi uppe i nu? 30 000+? Samt dels eftersom de som öppnats hittils har handlat om trafficking, Uranium One, Weiner och någon Bush assosciate(läst det men kan ej reproducera källa), alla ämnen som Q hävdat är en del av drain the swamp.
Oavsett utgång är detta en världsunik händelse som kommer studeras i framtiden, genialisk metod och fullständigt unikt genomförande! Går ej att understryka detta nog tillräckligt.