2018-05-22, 19:58
Medlem
Redladys avatar
Förhandsvisningen visar pussel i nästa tävling och Pascal ser ut att ha problem.
2018-05-22, 20:00
Medlem
Bra anti-spoiler med Pascal igen nyss. Förmodligen är han dålig men lite mindre dålig än DK på problemlösning i nästa gren...
2018-05-22, 20:01
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Spoilern vid pusslet när Pascal säger "jag får inte ihop detta här". Betyder det i vanlig TV4 ordning att han vinner tävlingen?
2018-05-22, 20:03
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlady
Förhandsvisningen visar pussel i nästa tävling och Pascal ser ut att ha problem.

Jag log lite för mej själv när de visa att Pascal hade problem. Men sen fick jag påminna mej själv om hur de visat trailerna under säsongen. Han lär ju klara sej igenom det oxå. Hoppas jag har fel..
2018-05-22, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Bra anti-spoiler med Pascal igen nyss. Förmodligen är han dålig men lite mindre dålig än DK på problemlösning i nästa gren...
Exakt samma tänkte jag, det blir alltså inte Pascal som åker ut. Tyvärr DK tror jag
2018-05-22, 20:08
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
Jag log lite för mej själv när de visa att Pascal hade problem. Men sen fick jag påminna mej själv om hur de visat trailerna under säsongen. Han lär ju klara sej igenom det oxå. Hoppas jag har fel..

Ett undantag var ju när Anders sa till Pappskallen och Knulldockan "Trodde ni på riktigt att ni båda två skulle få komma tillbaka?". Det spekulerades ju då att det var en anti-spoiler och att de skulle få komma tillbaka, men sen visade det sig att det var precis så som det framstod i trailern. Så chansen finns, även om den är extremt liten att pappskallen ryker imorgon.

Skönt för övrigt att Afghanknullaren äntligen är ute.
2018-05-22, 20:08
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden

TV4:s fittredigering som vanligt. Pappskalls-äcklet kommer inte åka ut, inte en chans. Antingen vinner han eller håller sig precis kvar i tävlingen.
2018-05-22, 20:17
Medlem
mr.demons avatar
Vad trött jag börjar bli på Pascal och hans jävla skånska. Kul att Dessi vann. I morgon så ska fisk, så kommer att misssa morgondagens avsnitt. Tyvärr.
2018-05-22, 20:17
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
TV4:s fittredigering som vanligt. Pappskalls-äcklet kommer inte åka ut, inte en chans. Antingen vinner han eller håller sig precis kvar i tävlingen.

Det är fan löjligt hur efterblivna tv4 är med sina redigeringar.. De anstränger sig verkligen i varje förhandsvisning att göra det så oförutsägbart som möjligt men fattar inte jävla uppenbart de gör det istället. Liksom ååå nu ska vi lura tittarna med en sekvens där pascal har det svårt, det kommer få dem att tro han åker ut... Tänker ju för fan som barn på dagis....

På tv kollen går det dock att läsa:" den som alla såg som det största hotet visar sig inte kunna bevisa det"(eller nått liknande stod det)...
2018-05-22, 20:21
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev

Alla tror att klarar sig kvar, då blir det inget kul. Så jag säger att han åker ut så blir det lite roligt.
2018-05-22, 20:29
Medlem
probe53s avatar
Får inte Pappscalle ovanligt mycket mer tid i rutan än övriga?
2018-05-22, 20:32
Medlem
Eatkebabwithbreads avatar
Väldigt tröttsamt med feministdiarréns snack om män vs kvinnor hela tiden.

Citat:
Ursprungligen postat av probe53
Får inte Pappscalle ovanligt mycket mer tid i rutan än övriga?
Jo, man fick ju inte ens se Ida kasta en enda nöt exempelvis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in