2018-05-21, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radarfwd
Vlt? Skojar du Var är de nu då ?
Tidningen har inga uppgifter på var de är, och varken HD:s eller SD:s föräldrar ska veta var de har tagit vägen.
Citera
2018-05-21, 21:21
Medlem
Sockerhalss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duracella
Möjligt frågan ställts och besvarats redan...men är sonen N*a adopterad?

Varför skulle han va det? Han är ju kopia av Lena. Hon är väl koreansk. Kanske adopterad.
Citera
2018-05-21, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alunar
Tidningen har inga uppgifter på var de är, och varken HD:s eller SD:s föräldrar ska veta var de har tagit vägen.

Oj då detta låter oroväckande var är de
Citera
2018-05-21, 21:22
Medlem
Citat:
Enligt synnerligen tillförlitliga uppgifter till VLT tog 44-åringen, direkt efter att han släppts från anhållningen, sin ex-hustru med sig på en sedan tidigare planerad resa till USA. Enligt samma uppgiftslämnare ska de vid ankomsten ha blivit nekade inresa i USA. Var de sedan tagit vägen är oklart.

VLT har försökt få kontakt med 44-åringen, via hans föräldrar i Västerås, men dessa säger sig inte ha någon kunskap om var han befinner sig. Inte heller exfruns föräldrar i Örebro vet var deras dotter håller hus.

https://www.vlt.se/vastmanland/vasteras/ex-vasterasare-hogintressant-i-mordutredning-i-orebro
Citera
2018-05-21, 21:23
Medlem
irishrages avatar
finns det bild på 44 åringen?
Citera
2018-05-21, 21:24
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alunar

Försöker de gå under jorden? Var det kanske hans kärleksförklaring att döda? Det var ju någon 15-åring pojke som gjorde något liknande för 3-4 år sedan i Sverige.
Senast redigerad av okok1 2018-05-21 kl. 21:27.
Citera
2018-05-21, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forgetfulsin
https://www.vlt.se/vastmanland/vasteras/ex-vasterasare-hogintressant-i-mordutredning-i-orebro

USA är stenhårda De släpper inte in misstänkta brottslingar
Citera
2018-05-21, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymousPenny
HDs Lgh/hus Har varit neddraget sedan i onsdags. Mystiken tätnar.

Kanske inte så konstigt om det stämmer att hon rest bort?

Citat:
Ursprungligen postat av doomeddread
Enligt vlt så har SD och HD rest till USA men nekats inresetillstånd.

Kan du bjuda på nåt litet citat ang detta? Givetvis intressant om det stämmer.

Edit: såg att länk/citat nu blivit postat.
Citera
Medlem
Citat:

Då sitter dom på Arlanda eller någon annan storflygplats eftersom USA inte släpper in dom ens på gaten. Numera sker passkontroll redan på europeisk mark eller är på god väg att göra det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drbalkongi
Risken är väl att han tar med sig HD på samma gång. Om jag skulle vara polis skulle jag känna mig rätt angelägen om att hitta de båda...
Exakt vad jag oxå satt och tänkte om nu HD är helt oskyldig och inte inblandad och tror att SD talar sanning om att han inte har med försvinnandet att göra när dom reser iväg till USA på tisdagen så lär hon ju ligga ganska risigt till polisen lär ju ligga i som bara fan för att hitta dom just nu vilken superskandal av polisen om det slutar med ett mord till jag menar hur kunde denna man få lämna landet ???
Citera
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Efterlysta då.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerhals
Varför skulle han va det? Han är ju kopia av Lena. Hon är väl koreansk. Kanske adopterad.
Läste ett inlägg på BO”d IG som var skrivet på sonens födelsedag 2017...kopierar in texten:

”softpocahontasDen här finsmakaren alltså... Vilken dag! 17 oktober 2017, räkmacka till frukost och Dagen han lärde sig VISSLA!!! Och detta just på dagen sexton år sen jag för första gången fick hålla honom i min famn. Tacksam och stolt få vara med dessa 186 cm kärlek och galenskap. Grattis älskade unge!”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in