2018-05-21, 21:07
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Appl3cake
Har för mig att hon varit med i en bilolycka för ett tag sedan och fått skador som tagit ett bra tag att läka 🤔 Någon som kan bekräfta?

Ja, jag såg en bild på bilen när jag skummade igenom hennes Facebook. Med tanke på hur det såg ut så har hon lurat döden en gång i alla fall. Kommer inte ihåg vilket år det var.
Citera
2018-05-21, 21:09
Medlem
Stefan, det är game over. Lika bra du gör processen kort, ditt smuts.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Nej det är inte onödigt. Primitiva förhållningssätt är vad du får hålla tillgodo med om man är oförmögen att kommunicera. Det är väsentligt att definiera företeelser för förståelsen av andra och för att hålla ordning på vad man själv talar om.
Du nämnde att du inte skrev "trashig", vilket inte jag heller gjorde men i sak är ju trashig ofta en konsekvens av något trasigt. Något trasigt kan lagas eller kastas i "the trash".
Någon som varit med om det LWs barn nu upplever är ju fruktansvärt, men deras sorg och ilska måste vara normal sett till omständigheterna. De må få stöd och utrymme för detta och inte att det ska fixas och städas bort.

Har inte med ett ord antytt att barnens trauma skulle "fixas och städas bort". Ge dig.

Du skriver att barnens "sorg och ilska måste vara normal sett till omständigheterna." För det första tror jag inte att du vet öht nånting om dessa tre barns sorg och ilska och för det andra har du med den formuleringen exponerat din okunnighet om barn i kris och för det tredje är det fascinerande hur du kan förvandla ett mord på en trebarnsmamma till "omständigheterna". Jag ger dig MVG i oempatiskhet. Starkt jobbat!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymousPenny
HDs Lgh/hus Har varit neddraget sedan i onsdags. Mystiken tätnar.

Jasså.. Dock tyckte jag inte det var fullt ner draget nu utan halva fönstret. Kan dock ha fel men ingen rörelse iallafall vad jag kunde se.. Åkte bara förbi snabbt i min hast
Citera
2018-05-21, 21:11
Medlem
Har HD och SD gemensamma barn? Jag vill inte har de inblandade i detta, men om paret "rest bort", var är då barnen?
Citera
2018-05-21, 21:12
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosaelefant99
Jasså.. Dock tyckte jag inte det var fullt ner draget nu utan halva fönstret. Kan dock ha fel men ingen rörelse iallafall vad jag kunde se.. Åkte bara förbi snabbt i min hast

Det är väl soligt där med?
Citera
2018-05-21, 21:16
Medlem
Enligt vlt så har SD och HD rest till USA men nekats inresetillstånd.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosaelefant99
SD hittas nog död snart (självmord) om han är skyldig och inser det är kört för honom. Verkar vara en sådan typ som väljer det framför 18 år på kåken.. Polisen gjorde nog bort sig när de lät honom gå och dessutom resa bort..

Risken är väl att han tar med sig HD på samma gång. Om jag skulle vara polis skulle jag känna mig rätt angelägen om att hitta de båda...
Citera
Medlem
Möjligt frågan ställts och besvarats redan...men är sonen N*a adopterad?
Citera
2018-05-21, 21:17
Medlem
Alla ni som pratar om bilder hit o dit kan ni inte printar och visa oss? Jag har följt tråden från start och har sett de bilder någon laddat upp, men resterande? Nån gjorde det o det på Facebook och Instagram, ja vill också se ☹️
Citera
2018-05-21, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doomeddread

Vlt? Skojar du Var är de nu då ?
Citera
2018-05-21, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doomeddread
Då borde dom väl kunna plockas upp när de landar, om de misstänks för något....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in