Citat:
Ursprungligen postat av
paras0nic
Jo, det håller jag med (sista stycket). Men jag tror att han glidit in på detta kontaktnät (b-falangen) via henne, och hon kanske är den av anledningarna till att han idag är död. Nåväl, jag kände inte till honom. Tittar man på hans Facebook så kan man se att han skrivit att han är stockholmare, i någon av hans bilder hade rapparen Alex C**say kommenterat etc, undra om han inte gjorde bort sig i Sthlm och flyttade till Göteborg, nu spekulerar jag vilt men ändå. När du skriver kurdiskan, är det hon som fick sin bror och pojkvän skjuten till döds du åsyftar?
Han har garanterat kommit in via henne, om inte, träffat henne genom dem, men jag tror på det förstnämnda.
Tittar man på hans FB så drar jag en helt annat slutsats, sidan startades i början på 2017 och han verkar knappt ha några från GBG som skriver där. Så han drog nog dit och skulle starta om, för innan det hade han ingen FB på ganska bra länge, vad jag minns. Det verkar som att han skulle börja på ny kula i Sthlm, för han verkar inte vilja att man skulle hitta honom. Plus en annan sak som jag inte fattar att folk inte påpekar.
Nej, inte hon den tokan. Hon fick ju sin bror mördad av sin pojkvän, dessutom. Och slutligen dog H på krogen där.
Edit: Han är ju ifrån GBG. Vilket han också skriver på sin FB, Sthlm var en ny grej men som ändå kan ha skitit sig.