Kan va så att sonen var med i bilen, men han är inte den jag tänker som bo.
Han bör ju nästan ha varit det med tanke på vem som äger bilen, eller att han iaf i sin tur lånat farsans bil vidare, för jag har mycket svårt att tänka mig att bilen har lånats ut från farsan till Bo direkt.
Men du citerade mig som flera gånger påtalat att det inte bör vara bilägarens son då detta verkar vara gängrelaterat och det skulle jag inte anse honom vara.
Ok, du vet mer än mig när det gäller vilka som är med i gäng och vilka som inte är det. Jag vände mig inte mot ditt inlägg, tyckte bara att citaten var relevanta angående diskussionen om eventuell gängtillhörighet.
Är han möjligen från El Salvador? Om det är han så kan man säga att han haft kopplingar till den konflikten men varit i perferin dock blev han skadad i en attack för några år sedan kopplat till den. Han är även med i en Boende på Guldheden grupp på fejjan
Polisen undersöker just nu en blå Volvo ståendes på falkenbergsgatan (ca 3km från mordplatsen) Vid 22:30 tiden så kom det först en brandbil sen fyra-fem polisbilar hit och polisen spärrade av området och tog hit hundar som undersökte skogsdungen runt bilen. Måste vara bilen de misstänkta gärningsmännen flydde i?
Såg en helikopter flyga i precis den riktningen (mot Krokslätt) alldeles nyss.