2018-05-20, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikkenicke
Vilken jäkla twist det blev idag med röstningen i gränslandet, först får man se Jan och Pascal komma överens om att de skulle rösta ut Nicole, och så blev det Jan(!!!) som åkte istället. Jag höll på att svimma av förvåning, precis allt pekade ju på att det var Nicole som skulle åka ut. Vi såg aldrig Nicole och Pascal prata om att få ut Jan utan det kändes som en 100% pakt mellan Jan och Pascal. Det blev precis tvärtom mot hur man först trodde. Helt sjukt. Fortfarande i chock.

I omröstningen på vanliga ön lär DK åka i alla fall, precis allt pekar på det, man fick ju till och med höra Marie och Victoria komma överens om att han skulle ut, plus extraröster och allt. Om inte han åker på söndagens öråd vore det chockarnas chock.

Citerar mig själv här, för det här är ju bara för otroligt. DK åkte alltså inte trots att allt pekade på det. TV4 har lyckats otroligt bra i klippningen, ALLTID när man tror att någon ska åka eller förlora så blir det precis tvärtom. Helt otroligt. Samma sak när Pascal började svettas och nästan tappa dolken, då tänkte jag "shit han åker nu!!" men så blev det Nicole som åkte istället.. Jag bara -whaaaaaat???!! Helt sjukt.
2018-05-20, 22:08
Medlem
Underbart att äntligen slippa det där aset Johan!! Jublade när han åkte och hoppas han sätter godiset och kakorna i halsen och kvävs, äcklig människa!

Nu hoppas jag skithögen Pascal ryker i tävling imorgon eller sen i veckan. Härligt också att man slipper se mer av den korkade bimbon Nicoline, helt hjärndöd tjej!

Marie, Ida, DK och Henke är dem enda värdiga vinnarna!
2018-05-20, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Speciellt Johan som begår harakiri för en skumsvamp på flyget hem till kalla Sverige
Fast frågan är om han trots allt maximerade vad han kunde fått ut.
Ser honom inte som en vinnare och några andra/tredjepriser delas ju inte ut.
Så han fick tröstpriset och det är nog max. vad han kunde vinna.
2018-05-20, 22:13
Medlem
mr.demons avatar
Äntligen är Johaneee kalsong marodören ute. Helvete vad äcklig han är. Hoppas Victoria åker ut nu. Och Pascal som numera ser ut dom en tjackis. Och Nicoline, herregud vad hon verkar vara dum. Riktigt dum.

Tycker alla andra är värdiga att vinna.
2018-05-20, 22:14
Medlem
Argh123s avatar
Rätt eller fel att avslöja sin immunitet?
Tyckte det var rätt och Johan hade en bra förklaring. Dock känns det ju inte lika okej att han inte får en till chans i Gränslandet, även om han redan fått en duell.
Men med tanke på att han troligtvis inte skulle klara finalveckan fick han nog tillräckligt med betalt. DK borde dock gett ett tack till Johan. Hade DK å sin sida åkt ut vore det helt åt helvete med reglerna.
2018-05-20, 22:14
Medlem
jay.simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Vad hände när P och N kom hem?
Varför höll inte kärleken tro?
Jag tycker de passar och är söta ihop.

Isolerad på en ö verkligheten är en annan. Många som blir tillsammans i tv för att inse att de inte passar ihop i verkligheten och vardagen.
2018-05-20, 22:17
Medlem
Banangurkazzs avatar
Tycker Dessie påminner om Tintin, någon som håller med?
2018-05-20, 22:25
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jay.simpson
Isolerad på en ö verkligheten är en annan. Många som blir tillsammans i tv för att inse att de inte passar ihop i verkligheten och vardagen.

Så är det ju ofta men jag tycker ändå de var en bra match.
2018-05-20, 22:28
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Äntligen är Johaneee kalsong marodören ute. Helvete vad äcklig han är. Hoppas Victoria åker ut nu. Och Pascal som numera ser ut dom en tjackis. Och Nicoline, herregud vad hon verkar vara dum. Riktigt dum.

Tycker alla andra är värdiga att vinna.

Haha..tycker han var lite skön men ingen vinnare av Robinson
Hans kalsonger var lite för mycket och ingen aptitretare direkt och de kändes bara lite äckliga och osmakliga
2018-05-20, 22:56
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Hans kalsonger var lite för mycket och ingen aptitretare direkt och de kändes bara lite äckliga och osmakliga

Jag tycker inte att han var det minsta skön. En äcklig människa med äcklig kropp och skitig kalsong. Tacka vet jag Jan meizter. Hail Jan!🤣
2018-05-20, 22:58
Medlem
Citat:

Jag tycker det var lite roligt med Johan, visst var han störande i sättet men roligt med någon som rör om och kämpar med näppar och klor. Sedan tycker jag han tog utröstningen väldigt bra, inga hard feelings, en del av "spelet" som alla säger och han gjorde sitt bästa!

Hoppas hans kalsonger aktioneras ut på nästa musikhjälpen, kan nog inbringa 150 - 250 000:-
2018-05-20, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argh123
Rätt eller fel att avslöja sin immunitet?
Tyckte det var rätt och Johan hade en bra förklaring.

Det är naturligtvis helt fel. Som jag sagt inom någon spiler, en finalplats är värd 125 000:- (om de blir fyra) att då sälja den för 15k är mycket dumt. Även om han skulle ha mindre chans att vinna vet man inte vilka tävlingar, twister, tur och otur osv som spelar in. Dessutom 500 000:- kan göra en stor skillnad i livet, det gör inte 15 000:-.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in