2018-05-20, 18:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Dåligt självförtroende skulle jag säga. Speciellt första killen du länkar till. Han osar av låg självkänsla.

Haha dåligt självförtroende?! Vem försöker du lura? Dig själv eller?

Första snubben jag länka till har absolut inget dåligt självförtroende. Han ser i princip så bra en kille kan se ut. Är väldigt rik. Kan få vilken tjej han vill. Han är halvnaken i varannan bild han lägger upp. Han har så bra självförtroende man kan ha.(dock tillhör detta inte diskussionen).

Finns även många killar som ser mindre bra ut som man ser överallt. T.ex. på stan som har samma sak. Alla som har likadana armband och pärlband,kan inte ha dessa för de har dåligt självförtroende.

Känns som om denna tråd håller på att spåra ur lite. Svara gärna OnTopic.
Citera
2018-05-20, 18:36
Medlem
LuluBrooksies avatar
Det är amerikanskt. Sk Buddha-/maori-/religiösa armband m mörka stenpärlor har varit poppis i evigheter i USA, där de främst tar med det från sin resa till Hawaii eller liknande.

Sista killen såg fett gay ut.
Citera
2018-05-20, 18:37
Medlem
jipeesss avatar
det är samma fjolleri som med hals/armband, ringar, töj, piercing, tatueringar, gym o övrigt skit;
fåfänga
Citera
2018-05-20, 18:39
Vad är grejen med folk som har halsband, tatueringar, kläder eller piercingar? Kan det vara så att de själva tycker att det är snyggt? Armband är ju för tusan inget nytt, det har funnits hur länge som helst.

Smaken är som baken.
Citera
2018-05-20, 18:39
Medlem
Enzymes avatar
Jag kör med dubbla armbandsur istället! Men visst har man sett dessa band runt handleder på snubbar. Ser feminint ut att ha så tunna grejer. Hellre än lädergrej som tänker nästan hela underarmen i så fall.
Citera
2018-05-20, 19:26
Medlem
Det är vanligt bland backpackers och folk som bott länge i Indien eller sydostasien.
Citera
2018-05-20, 19:42
Medlem
scips avatar
Ett kombinerat rusta och epa mode för fattiga drängar som inte har råd till riktiga guldlänkar.
Sådant krimskrams man kan köpa på marknader och basarer runtom i världen för pissepengar.
Enda fördelen är att risken att bli rånad på skiten är minimal.
Citera
2018-05-20, 19:44
Medlem
Grankulas avatar
har 2 st armband, ett guldigt och silvrigt, tycker det är snyggt bara
Citera
2018-05-20, 19:45
Medlem
Flashshits avatar
Det finns andra gemensamma kännetecken mellan de personer du länkade till, de har även tatueringar.
Uppenbarligen är det människor med dålig smak som bär krimskrams runt handlederna...
Citera
2018-05-20, 19:56
Medlem
ReiseReises avatar
Jag har typ 10 tygband av olika färger på min högerhand, barnen för den skola jag jobbade på i liten by i Kambodja under 3 månader gjorde såna för att tjäna pengar så jag köpte en del, nu är de ett minne. Också på högerhanden har jag ett självlysande band av gummi som jag fick av en koreansk missionär där det står nått i stil med "in the name of faith". Är inte religiös men jag lovade att bevara det.

På min vänsterarm så har jag ett långt buddistiskt armband av träpärlor. Jag fick det av en munk när jag bodde uppe i ett tempel vid Tibet och bad tillsammans med munkarna. Också här är det ett minne idag.

Självklart bär jag dem också för att jag tycker att det passa in på min stil gällande utseendet, vi uttrycker oss alla på ett viss sätt som reflekterar våran personlighet.
Citera
2018-05-20, 20:02
Medlem
Byxfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Jag har typ 10 tygband av olika färger på min högerhand, barnen för den skola jag jobbade på i liten by i Kambodja under 3 månader gjorde såna för att tjäna pengar så jag köpte en del, nu är de ett minne. Också på högerhanden har jag ett självlysande band av gummi som jag fick av en koreansk missionär där det står nått i stil med "in the name of faith". Är inte religiös men jag lovade att bevara det.

På min vänsterarm så har jag ett långt buddistiskt armband av träpärlor. Jag fick det av en munk när jag bodde uppe i ett tempel vid Tibet och bad tillsammans med munkarna. Också här är det ett minne idag.

Självklart bär jag dem också för att jag tycker att det passa in på min stil gällande utseendet, vi uttrycker oss alla på ett viss sätt som reflekterar våran personlighet.

Nej, det måste ha med din sexualitet att göra

Ibland förundras jag över att folk inte kan se nyanser i människors tankar och hur man ser på världen.

Man har det förmodligen för att man tycker det är snyggt, för att andra tycker att det är snyggt, för att man trivs med att ha något på handleden eller allt tillsammans.
Citera
2018-05-20, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashshit
Det finns andra gemensamma kännetecken mellan de personer du länkade till, de har även tatueringar.
Uppenbarligen är det människor med dålig smak som bär krimskrams runt handlederna...
Amen.

Otippat att alla exempel TS anger är på snubbar med typiskt Paradise Hotel-utseende. Det är en viss typ av människor helt enkelt.

Antalet inkasserade högskolepoäng hos de där pojkarna kan man mest troligt räkna på ena handens fingrar.
Senast redigerad av DenTunnaVitaLinjen 2018-05-20 kl. 20:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in