Citat:
Ursprungligen postat av
Rosaelefant99
De har ju sökt efter spår i närheten av hennes bostad så att titta över och runt planket borde de gjort även om de inte sökt där med hund utan bara till fots. Kan inte tro detta är en plats någon flyttar en kropp till det är helt uppenbart i mina ögon att denna kropp hittas där den låg och tvärt om hade jag haft ihjäl henne och lämnat kroppen där och inte viljat det ska hittas hade jag direkt om den ej hittats tidigare som nu och det vart relativt lugnt på platsen som det varit ändå nu sista kvällarna (såg inte en polis när jag åkte där igår kväll) tagit bilen och stannat efter motorvägen säg 04 på natten då man ser långt åt båda hållen efter bilar och gått upp och släpat in den i bilen för att flytta på den.. Så nära vägen som går ovanför bullerplanket och trafikeras av mycket såväl folk på cykel som gående hade kroppen hittats inom snar framtid hur som med tanke på lukt osv
Jo precis, jag tror inte riktigt på teorin om att kroppen skulle ha flyttats dit i ett senare skede.
Det vore ju oerhört korkat, vilket iof gm kanske också hoppades på, att ingen skulle ta och söka där efter ett par dar.
Men det känns så långsökt så näe jag tror inte på det. I.s.f borde det ju ha varit mycket lättare/bekvämare att bara kräva ner henne någonstans och hoppas på det bästa.
Känns nästan som ett random överfall detta, men samtidigt inte när man läser igenom angående triangeldramat.
Känns nästan lite som fallet med madelene och betong jocke.