Citat:
Ursprungligen postat av
iwanttobefree
ja, vi har fienden ibland oss gott folk, det är tydligt i mina ögon att mods är en bunt judar, kanske inte alla, man kan ha anställt några naiva propaganda fyllda idioter som man vet aldrig kommer fatta vad dom gör.
men deras taktiker talar för sig sj, agenda att förlöjliga åsikter med tramsiga slag ord, och en förmåga att inte kunna be om ursäkt äns när dom har fel, varför? jo, varför skulle en jude be om ursäkt till en goy, man får ju ljuga för goys, så inget att be om ursäkt om.
judarna har både medlems konton och mod konton här, och admin skulpterar reglerna så att mods kan använda dom för att göra sig av med oönskade medlemar, man vill bli av med konspiratoriska medlemar och behålla fotbolls fantaster.
och alla dessa nedlåtande ord man använder för att få oss att känna oss små, man säger trams till mina åsikter, och man skriver att mina slängda trådar har låg kvalite, man förnedrar med varningar för minsta sne steg, och säger man är ohörsam om man tar för många. härskar tekniker runt varje hörn här tycker jag det känns som. skit forum, hadde jag inte sj haft en agenda att sprida sanning hadde jag aldrig kommit tillbaks efter en avstängning.
Jag har sett mods be om ursäkt till användare när de insett att t.ex. en varning eller annan åtgärd var felaktigt efter att användaren har lyft det till diskussion här. Jo, det förekommer faktiskt att moderatorerna ändrar sig och det förekommer att de gör det efter att andra moderatorer har sagt att de tycker det var fel, det förekommer att admin ger användaren rätt och det förekommer till och med att moderatorer backar en åtgärd enbart på grund av trycket från andra användare även om moderatorn själv inte anser att denne gjort någonting egentligt fel men där moderatorn missbedömt vilka reaktioner åtgärden skulle få. Så visst båda kan och ber moderatorer om ursäkt när de gör fel.
Däremot så är det omvända mycket ovanligare, att en användare ber om ursäkt till en moderator efter att användaren felaktigt anklagat moderatorn för att ha gjort fel publikt. I bästa fall så erkänner användaren sig besegrad men någon ursäkt utdelas inte ofta. Vad beror det på? Förmodligen beror det på att de användare som alls skulle be om ursäkt när de själva gör misstag sällan anklagar moderatorerna till att börja med och i de fall de gör det så har de sannolikt faktiskt rätt, att varningen eller vad det nu rör inte var befogad, och då är det ju moderatorn som ber om ursäkt.
De flesta användare som klagar har alltså själva fel redan från början och en del av dessa är helt och hållet oförmögna att ta till sig detta. Det är dessa användare som startar trådar likt denna där de framställer den ena konspirationsteorin löjligare än den andra där Flashback helt uppenbarligen har punktmarkerat användaren och eventuellt någon grupp som användaren anser sig tillhöra.
Problemet här är att det sen inte spelar någon roll vad någon annan säger, i sin egen värld så har de alltid rätt och om moderatorerna förnekare det så bevisar det bara att moderatorerna är styrda. Om admin förnekar det så är det faktum att admin förnekar någonting som är så "uppenbart" i sig ett bevis för att de har rätt. Om andra användare försöker förklara det orimliga i det hela så är dessa användare om möjligt ännu värre, de är direkta representanter för "Dem" som egentligen styr Flashback och ju mer de förnekar någon konspiration desto mer bevisar de att konspirationen existerar.
Att admin, moderatorer och vanliga användare ändå fortsätter diskutera trots att alla vet att det inte går att vinna en sådan diskussion (på ett sätt som dessa användare som startar trådarna förstår) är för att det trots allt är underhållande i någon mån att se på hur en del driver så hårt med sig själva (titta t.ex. på hur det ibland drar iväg mot det bisarra när någon börjar gå off topic och försöker diskutera någonting annat samtidigt som andra helt och hållet ignorerar att de gått off topic och i stället svara som att alla var on topic).
Topic för den här tråden är huruvida alla mods och admins är judar och huruvida Flashback driver en judisk agenda. Topic är inte hur och varför iran censurerar internet, topic är inte huruvida hela världen styrs av en judeagenda, topic är definitivt inte huruvida jorden är rund eller inte.
Om man utgår från topic så är det helt klart att svaren på dessa frågor inte kan vara någonting annat än att det av naturliga skäl är omöjligt att avgöra om någon mod och/eller admin är jude eller inte och att det är orimligt att Flashback skulle driva en dold agenda av något slag ö.h.t., judisk eller annan.
Trådens fortsatta existens är ju ett bevis på att så inte är fallet eftersom denna judiska agenda delvis bevisas av att allt judekritiskt och framförallt sådant som kastar ljus på judarnas agendor omedelbart raderas av Flashbacks judekontrollerade moderatorer och att de användare som har mage att försöka för fram sanningen i ljuset stängs av för att tystas. Det är få inlägg som har raderats i den här tråden (som jag har märkt ivf) och ingen har stängts av för att de är judekritiska.
Den här tråden är ju som sagt full av judekritik och vi, som menar att det inte finns någon agenda som styr Flashback, är många som själva uttrycker oss på ett sätt som förmodligen skulle reta upp judar när vi inte omedelbart förkastar allt som kan tänkas vara antisemitiskt och ännu värre, faktiskt försvarar även de antisemitiska användarnas rätt till yttrandefrihet vare sig vi håller med eller inte.
Du är själv ett exempel på den typ av användare som kanske inte alltid har så lätt att begripa att det är du själv som gör fel. Att du får dina trådstarter slängda beror inte speciellt mycket på vilka åsikter du har utan på att din trådstarter helt enkelt är dåliga. Får du fler än en trådstart slängd så beror det inte på att du är förföljd utan på att du helt enkelt inte är bra på att skriva trådstarter. Samma sak för dina varningar, du blir inte varnad för att du tycker fel du blir varnad för att du bryter mot reglerna. När du blir avstängd för ohörsamhet så har du dragit på dig för många varningar vilket enligt reglerna tolkas som att du visar att du antingen inte respekterar Flashbacks regler eller att du helt enkelt inte begriper dem genom att du fortsätter bryta mot dem.
Det absolut viktigaste i allt detta är att
du aldrig någonsin blir tystad, inte heller trådstartaren, inte de som diskuterar i tråden och inte någon annan heller som kommer till meta-Flashback för att lyfta en fråga om orättvisa varningar, vilka agendor som styr Flashback, hur dålig den och den moderatorn är, hur hela världen blev till skit när Flashback införde regler, o.s.v.
Det är för
er skull som Flashback existerar, visst är Flashback till för alla andra också men det är när ni, som har åsikter som ofta blir förföljda, förtryckta, förlöjligade, o.s.v., kommer hit och diskuterar som det syns att Flashback verkligen fungerar. Så hur mycket mothugg ni än får och hur mycket jag än förnekar att det ligger någonting i dessa konspirationsteorier och hur mycket ni än tycker att jag försvarar Flashback för att jag är anlitad av admin eller någon annan för att lobba någon agenda så är det alltså inte "dem" jag försvarar utan det är just det Flashback som låter er och alla oss andra diskutera fritt som jag försvarar.