2018-05-19, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Hur menar du att Flashback tvingar sina användare att ha flera konton?
genom att dela ut avstängningar och varningar för minsta lilla, man kan inte vara aktiv här utan att få varningar, och för att slippa avstängningar behöver man sprida ut sinna varningar till olika konton.
Citera
2018-05-19, 15:30
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iwanttobefree
najas, du har ljugit mig i ansiktet minst 2 ggr, när jag pekat ut att det du sa va falskt mötes jag av tystnad eller en in tagad lag kamrat.

faktum är att den först gången jag pratade med dig hände detta. du kan ju söka upp den händelsen med om du vill.

och sök gärna upp alla slag ord och nedlåtande kommentarer som jag fått från er mods och lägg fram dom.

och om min post är så lätt motbevisad, varför motbevisar du bara en enda fras från min post?

Alltså, om du påstår att det finns en judisk agenda på Flashback och att bevisen för detta är att vi aldrig ber om ursäkt för det gör inte judar, så är det ju enkelt att visa att det är direkt fel. Konstigare än så var inte mitt inlägg.

Dina övriga påstående har jag ingen aning om vad du menar. Är det relevant för denna tråds ämne, dvs att det finns en judisk agenda på Flashback får du gärna lyfta det.
Citera
2018-05-19, 15:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Men varför argumenterar du med sådana saker som är så lätt att kolla upp. Jag sökte på mig själv och termen "ber om ursäkt" och fick drösvis med inlägg. Här är några:

Gällde ursäkterna judecensur? självklart inte, då hade ni ju inte ljugit i denna tråd.
Så nu ljög du igen, som den jude du är.
Citera
2018-05-19, 15:35
Medlem
tj.s avatar
Citat:
genom att dela ut avstängningar och varningar för minsta lilla, man kan inte vara aktiv här utan att få varningar, och för att slippa avstängningar behöver man sprida ut sinna varningar till olika konton.
De allra flesta användarna förstår regelverket och kan hålla sig borta från avstängningar. De som enstaka gånger går OT och drar på sig en 0.03 skärper ofta till sig och håller sig sedan tämligen varningsfria. Det är ett fåtal användare som gång på gång åker på varningar vilket i förlängningen resulterar i en ohörsamhetsomröstning.

Vi har regel 0.07 som förbjuder användare från att använda alternativa användare medan de är avstängda. I raka motsats till det du påstår.
Citera
2018-05-19, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Du verkar vara en vettig moderator....

Gå inte på good-guy bad-guy scenariot som han faktiskt inte ens försökte men som människor själva tänker i. Alla mods är judar och de är aldrig vettiga.
Citera
2018-05-19, 15:41
Bannlyst
Att iranier skriver här handlar om att våra inlägg försvinner i militärforumet främst. En sak som är intressant är att modsen där aldrig själva är aktiva utan de verkar anställda bara för att censurera. De är definitivt inte intresserade av ämnet.
Citera
2018-05-19, 15:43
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parastoo
Gällde ursäkterna judecensur? självklart inte, då hade ni ju inte ljugit i denna tråd.
Så nu ljög du igen, som den jude du är.

Najas val står alltså mellan att erkänna att hen är jude eller att förneka och då är det bevisat att hen är jude?
Hårda bud i Mellerud.
Citera
2018-05-19, 15:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Jag blev tillfrågad. Gissar att de andra två admins ligger och skrattar sig harmynta åt mina försök att förklara även de enklaste saker för er bindgalna judehatare som saknar logik och rationellt tänkande.

admin5

Varför blev du tillfrågad? Du citerade två ord av mitt inlägg vilket betyder att du är på lägsta nivån, jag lärde dig hur man diskuterar och visst kan jag göra det men hur kan en som inte ens kan diskutera bli tillfrågad att bli admin på ett diskussionsforum? Vilken är din kompetens?
Citera
2018-05-19, 15:47
Medlem
Citat:
De allra flesta användarna förstår regelverket och kan hålla sig borta från avstängningar. De som enstaka gånger går OT och drar på sig en 0.03 skärper ofta till sig och håller sig sedan tämligen varningsfria. Det är ett fåtal användare som gång på gång åker på varningar vilket i förlängningen resulterar i en ohörsamhetsomröstning.

Vi har regel 0.07 som förbjuder användare från att använda alternativa användare medan de är avstängda. I raka motsats till det du påstår.

ja och där har ni skapat en regel följande zombi som är rädd för att utrycka sig som den vill, och dom som inte vill va zombi blir avstängda.

jag sa inte att man använder konton under avstängningar, här ser vi änu en taktik, att med flit missförstå för att dra ut samtalet i en annan riktning, man tar inte i dom viktiga poängerna utan skapar ett oändligt bablande om meningslöst skit.
Citera
2018-05-19, 15:53
Medlem
tj.s avatar
Citat:
ja och där har ni skapat en regel följande zombi som är rädd för att utrycka sig som den vill, och dom som inte vill va zombi blir avstängda.

jag sa inte att man använder konton under avstängningar, här ser vi änu en taktik, att med flit missförstå för att dra ut samtalet i en annan riktning, man tar inte i dom viktiga poängerna utan skapar ett oändligt bablande om meningslöst skit.
Man kan ju säga samma sak i motsatt riktning. Det spelar ingen roll vad jag eller mina medmoderatorer säger. Du liksom dina likasinnade konspirationsteoretiker kommer anse att vad vi än säger så gör vi det för att finta bort vår sionistiska agenda.

Det är inte bara förbjudet att skriva med en alternativ användare medan man är avstängd, det är även förbjudet att delta i samma diskussion med två eller flera konton som man äger. Flashback ger alltså inga incitament överhuvudtaget att ha flera aktiva konton. Däremot är det inte förbjudet så länge man håller sig till regelverket.
Citera
2018-05-19, 16:04
Medlem
Citat:
Man kan ju säga samma sak i motsatt riktning. Det spelar ingen roll vad jag eller mina medmoderatorer säger. Du liksom dina likasinnade konspirationsteoretiker kommer anse att vad vi än säger så gör vi det för att finta bort vår sionistiska agenda.

Det är inte bara förbjudet att skriva med en alternativ användare medan man är avstängd, det är även förbjudet att delta i samma diskussion med två eller flera konton som man äger. Flashback ger alltså inga incitament överhuvudtaget att ha flera aktiva konton. Däremot är det inte förbjudet så länge man håller sig till regelverket.
konspirationsteoretiker, undrar varför du väljer att utrycka dig så.
och varför du fortsätter ge mig information jag inte bet om.
Citera
2018-05-19, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Alltså, om du påstår att det finns en judisk agenda på Flashback och att bevisen för detta är att vi aldrig ber om ursäkt för det gör inte judar, så är det ju enkelt att visa att det är direkt fel. Konstigare än så var inte mitt inlägg.

Dina övriga påstående har jag ingen aning om vad du menar. Är det relevant för denna tråds ämne, dvs att det finns en judisk agenda på Flashback får du gärna lyfta det.
er brist på ursäkter visar att det inte va ett misstag. sj tror jag du känner dig förnedrad om du skulle be mig om ursäkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in