2018-05-19, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Mitt i natten?

Med risk att framstå som korkad; Vad menar du?

Hur vet man att hon försvann mitt i natten
Maxi är öppet till 12 på natten
Vem har sagt att hon försvann på natten
Citera
2018-05-19, 16:58
Medlem
kraftfoders avatar
Får väl tänka som GW igen här och säga att statistiken talar för att det rör sig om en GM som BO känner /haft relation till. Knappast random afghan. Hon hade enligt uppgift förts bort mot sin vilja, läste jag i DN i morse. Exmaken eller tidigare pojkvän ligger pyrt till nu.

Sannolikt i den kretsen hittar vi den skyldige. (Om det nu är liket efter henne som hittats, men det är nog sannolikt det också.)

Edit: Hade artikeln kvar i en annan flik, här är den, kan ha ändrats sedan dess, men ändå:
https://www.dn.se/nyheter/sverige/intressant-fynd-i-sokandet-efter-forsvunna-kvinnan-i-orebro/
Senast redigerad av kraftfoder 2018-05-19 kl. 17:01.
Citera
2018-05-19, 16:59
Medlem
gloriouslifes avatar
På BOs Facebook står det om en konfrontation hon har
haft med någon.
"... blir attackerad av någon som i synnerligen aggressiv ton och uppsyn beter sig som om han ägde världen och brummar om hur man vet hut och hur man uppför sig i Sverige...
... har inte gjort något dumt utom att finnas i ditt hemland sedan 43 år."

Kan det var han eller någon av hans "svenska" kompisar som har gjort detta
avskyvärda?
Senast redigerad av gloriouslife 2018-05-19 kl. 17:02.
Citera
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Mitt i natten?

Med risk att framstå som korkad; Vad menar du?

Tidigare hittade en privatperson ett föremål och avspärrning sattes upp. Nu undrar jag om kroppen är hittad i samma område eller om det rör sig om två avspärrningar kring fynden just idag. Inte hennes hem inräknat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radarfwd

Universitet har öppet till 23.45. Eurostop har öppet till 22
Citera
2018-05-19, 17:01
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsingvarsfru
Tidigare hittade en privatperson ett föremål och avspärrning sattes upp. Nu undrar jag om kroppen är hittad i samma område eller om det rör sig om två avspärrningar kring fynden just idag. Inte hennes hem inräknat.

Citat:
Den döde hittades av privatpersoner som larmade polis och ambulans till platsen.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/orebro/dod-person-hittad-i-omradet-dar-kvinna-forsvunnit
Citera
2018-05-19, 17:01
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:

Sista kontakt med anhörig ca. 23.00 måndag kväll. (ur minnet)
Citera
2018-05-19, 17:04
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intervalometer
Hur långt är det från fyndplatsen till kvinnns hem? Tror alla bekanta via geocache kan avskrivas då deras hobby ger autohög lvl i gömma lik. Skilsmässor mm som nämnts tidigare kan mkt möjligt bara vara tillfälligheter utan samband med mordet.

Hon verkar ha många asylanter i sin närhet, misstänker att de flesta är afghaner. Jag tror på en afghan med svagt psyke som förälskat sig i BO och kidnappar henne under knivhot. Klimax för msm

Tror inte vi kan utesluta geocacharna. Om det inte var ett planerat mord utan något som skett i affekt så känns det inte troligt att någon skulle göra sig besvär med att släpa en död kropp, ut ur dungen, in i en bil, vidare till urskogen för att dumpa kroppen.

Du har nog rejält med adrenalinpåslag om du just dödat någon och då spelar det nog ingen roll om du samlar geocachar eller inte.
Citera
2018-05-19, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsingvarsfru
Sista kontakt med anhörig ca. 23.00 måndag kväll. (ur minnet)

Ja då kan hon försvunnit tisdag morgon på joggingtur lika gärna
Citera
2018-05-19, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
Tror inte vi kan utesluta geocacharna. Om det inte var ett planerat mord utan något som skett i affekt så känns det inte troligt att någon skulle göra sig besvär med att släpa en död kropp, ut ur dungen, in i en bil, vidare till urskogen för att dumpa kroppen.

Du har nog rejält med adrenalinpåslag om du just dödat någon och då spelar det nog ingen roll om du samlar geocachar eller inte.

Har man bil dumpar man nog inte där
Citera
2018-05-19, 17:05
Medlem
crawlys avatar
Någon har precis varit inne på SDs profil på Geo. Förra aktiviteten var i tisdags.
Citera
2018-05-19, 17:08
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Har man bil dumpar man nog inte där

Nä, självklart inte. Därför har hon antagligen inte varit i någon bil utan fyndplatsen är helt enkelt mordplatsen.

Känns mest som något skett i affekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in