2018-05-06, 14:36
Medlem
SwexitNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Nej nej inte så jag bara undra varför du vet Kanske saker som jag ej vet jag följer inte henne så jag var mest nyfiken

---------------------------------

Har ö.h.t aldrig mött henne och kan därför inte ha en "exakt uppfattning", det jag skrivit om har jag läst på olika ställen
Citera
2018-05-06, 19:11
Medlem
SwexitNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missgomorra
Hon köpte inte hus i Sigtuna, hon hyrde en halvsunkig källarvåning😂

-----------------------

Så FEL ❗️ 🤣🤣🤣
Citera
2018-05-06, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwexitNow
-----------------------

Så FEL ❗️ 🤣🤣🤣
Nu får du gärna svara med VAD du menar är fel, köpte My huset eller hyrde hon enligt dig?
Vad jag kan utläsa ur hennes blogg så hyrde hon en liten lägenhet i Sigtuna.
Var så snäll å förklara dig.
Citera
2018-05-07, 08:45
Medlem
SwexitNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Nu får du gärna svara med VAD du menar är fel, köpte My huset eller hyrde hon enligt dig?
Vad jag kan utläsa ur hennes blogg så hyrde hon en liten lägenhet i Sigtuna.
Var så snäll å förklara dig.

---------------------------

Nu har hon lämnat Sigtuna och har åter blivit ölandsbo, så vare med det livet som PT etc, etc, etc, såvida man inte kontaktar Fastighetsregistret men det lägger jag inte ner tid på☺️
Citera
2018-05-07, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwexitNow
---------------------------

Nu har hon lämnat Sigtuna och har åter blivit ölandsbo, så vare med det livet som PT etc, etc, etc, såvida man inte kontaktar Fastighetsregistret men det lägger jag inte ner tid på☺️
Fast nu tror jag du inte hänger med riktigt. Hon bor varannan vecka på Öland och varannan i Täby med sambo Jonas Wesslander..
Citera
2018-05-11, 11:02
Medlem
pixiewings avatar
Nu är det livat i kommentarsfältet...

https://blogg.alltforforaldrar.se/mammamy/2018/05/09/panikangest-angest-och-reflektion/
Citera
2018-05-14, 11:46
Medlem
Alltså dom där influencer-brudarna tar en verkligen tillbaka till högstadiet. Nu har My valt att avfölja Linda i Jonas band på Instagram. Bara för att hon blivit poolare med Maggan Graaf. Jonas den stackarn hamnar mitt i ofrivilligt. Hej fritidsgården i nian😂😂😂
Citera
2018-05-14, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Nu är det livat i kommentarsfältet...

https://blogg.alltforforaldrar.se/mammamy/2018/05/09/panikangest-angest-och-reflektion/
Ja, herregud, vilka jävla stollar. Allt började väl i onsdags, 9/5 när en J*hanna började rikta kritik mot My, då startade "hat"kommentarerna, hon svarade tillbaks, även nästa dag.
I lördags var det nån som skrev väldigt hatiskt om denna J*hanna, då svarade jag med att: Hallå! hon har inte skrivit en rad på två dagar, ta och lägg ner nu!
Då svarade den hatiska människan mig med att jag minsann är såå avundsjuk och allt vad det var på My:liv (vilket jag verkligen inte är!) Att jag borde skaffa mig ett eget liv, bla bla...
Det går alltså inte att vara ett uns kritisk i den bloggen, allt ska strykas medhårs, annars får man hatkommentarer tillbaka eller så lägger My ut ens IPnummer eller som i mitt fall mitt förnamn, något jag inte gillar alls att hon gör!
Har börjat fundera på om det är hon själv som skriver hatkommentarer? Går det att göra så tro?
Citera
2018-05-17, 13:39
Medlem
Ja My har verkligen svårt för att hålla sig till sanningen, var ju ganska uppenbart att hon inte pluggade längre men ändå stod hon på sig och sa att hon gjorde det... pinsamt när jag nu läser att hon alltså inte fortsatt med dessa studier.. Måste vara jobbigt att ljuga in sig i ett hörn hela tiden... Har funderat över vad hon kan ha gjort mot sin tidigare vän... som gjorde att denne omgående klippte banden... Min spekulation är att hon varit på äldsta sonen... då hade jag som mamma agerat så och absolut velat hemlighålla det.. Jag spekulerar som sagt och har inget stöd för det men ju mer jag tänker på det så känns det som att det skulle kunna vara en händelse av det slaget som varit avgörande för deras vänskap! My vistades ju en hel del hemma hos dem och förförde kanske det stackars tonårige sonen 😂
Citera
2018-05-17, 15:26
Medlem
Har inte följe My mycket men var in och läste nu, helt klart rasar allt nu. Tror som andra säger max 1år med pojkvännen
Citera
2018-05-17, 21:08
Medlem
Läste i Mys blogg att de som vet vad som hänt har avkrävts tystnadsplikt av Magdalena Graaf. Det enda jag kan tänka mig hänt är att My ”förfört” sambon och ”stackaren” kunde inte motstå. Hade han sagt nej hade inget behövt tystnas ner.
Citera
2018-05-18, 20:29
Medlem
BluesCluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLeonda
Ja My har verkligen svårt för att hålla sig till sanningen, var ju ganska uppenbart att hon inte pluggade längre men ändå stod hon på sig och sa att hon gjorde det... pinsamt när jag nu läser att hon alltså inte fortsatt med dessa studier.. Måste vara jobbigt att ljuga in sig i ett hörn hela tiden... Har funderat över vad hon kan ha gjort mot sin tidigare vän... som gjorde att denne omgående klippte banden... Min spekulation är att hon varit på äldsta sonen... då hade jag som mamma agerat så och absolut velat hemlighålla det.. Jag spekulerar som sagt och har inget stöd för det men ju mer jag tänker på det så känns det som att det skulle kunna vara en händelse av det slaget som varit avgörande för deras vänskap! My vistades ju en hel del hemma hos dem och förförde kanske det stackars tonårige sonen 😂

Tror som du att My varit på äldste sonen. Vad annars kan de ha blivit så osams om så att Maggan, Hannah och så många fler tagit avstånd. Tror inte det var pengar för Maggan verkar mycket generös gentemot alla i sin omgivning, inte minst My som bodde hemma hos dem så mycket.
Och gäller det äldste sonen kan man förstå varför Maggan inte vill att det kommer ut. Extremt ruttet av My om det är vad som hänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in