2018-04-24, 17:23
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Men Chlorella är inte dåligt. Det är bland det mest näringstäta man kan äta.

Men med oerhörda biverkningar för alltför många.
Citera
2018-04-24, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Men med oerhörda biverkningar för alltför många.

Vad baserar du det på?
Citera
2018-04-24, 17:56
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Vad baserar du det på?

Det är bara att googla Chlorella och biverkningar. Ex:

Citat:
En allergisk reaktion kan uppstå som rodnad, klåda, nässelfeber, hudutslag och svullnad i ansikte och mun. om man är mycket allergisk mot chlorella är det också möjligt att drabbas av en allvarligare allergisk reaktion som kallas anafylaksi De som lider av allergi avråds därför från att inta chlorella.

Även om de flesta biverkningar som är associerade med chlorella inte är särskilt skadliga, bör de fortfarande beaktas. Chlorella kan orsaka att du blir överkänslig för solljus, det kan också orsaka uppblåsthet, kramper och diarré. Rådgör med din läkare eller dietist först om du bestämmer dig för att ta dessa kosttillskott, för att vara säker.
Citera
2018-04-26, 21:25
Medlem
Nu har My gått ut på sin blogg och skriver stt man konstaterat att hon har ADHD. Är någon förvånad? Alla dessa hysteriska utbrott, psykiska sammanbrott, dåliga affärer, förhållande, nedlagda projekt, vänner som försvinner etc. Nu kanske hon kan börja få lite ordning på sitt liv då hon är golvad och vingklippt och kanske inser att hon inte är störst, bäst och vackrast längre och kan ljuga obehindrat och ostraffat.
Citera
2018-05-03, 18:44
Medlem
SwexitNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TooOldForThis
Jag ramlade in på hennes Instagramkonto där hon presenterar sig som "Lic Personal Trailer". Är det en freudiansk felskrivning? Antagligen vill hon förmedla att hon är personlig tränare, men trailer (trash) stämmer betydligt bättre in på hennes livsstil.

------------------------

Benägen att hålla med. Samtidigt undrar jag hur det går att göra en fullständig konkurs för att därefter köpa ett hus i Sigtuna för omkring 12 miljoner cash? - Hennes ex har även enligt vad jag läst köpt alla hennes tidigare lokaler på Öland tror jag det var. Men det är väl det som är syftet med att "gå i personligt konkurs".
Citera
2018-05-04, 13:29
Medlem
SwexitNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gilli
Nu har My gått ut på sin blogg och skriver stt man konstaterat att hon har ADHD. Är någon förvånad? Alla dessa hysteriska utbrott, psykiska sammanbrott, dåliga affärer, förhållande, nedlagda projekt, vänner som försvinner etc. Nu kanske hon kan börja få lite ordning på sitt liv då hon är golvad och vingklippt och kanske inser att hon inte är störst, bäst och vackrast längre och kan ljuga obehindrat och ostraffat.

----------------

Instämmer i "ADHD" (även om det är mer illa ställt med "fröken ALLTID & 4ever vacker, LoLz). - Däremot ha hon kanske större problem än så va❓- Tänker främst på hennes totala;

1.) olämplighet att ha vårdnaden om ett barn

2.) alla dessa oegentliga ekonomiska affärer ...
Citera
2018-05-04, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwexitNow
----------------

Instämmer i "ADHD" (även om det är mer illa ställt med "fröken ALLTID & 4ever vacker, LoLz). - Däremot ha hon kanske större problem än så va❓- Tänker främst på hennes totala;

1.) olämplighet att ha vårdnaden om ett barn

2.) alla dessa oegentliga ekonomiska affärer ...

Varför tycker du att hon är olämplig som mamma? Man kan vara en skit i vissa saker men en fantastisk förälder
Citera
2018-05-04, 16:21
Medlem
SwexitNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Varför tycker du att hon är olämplig som mamma? Man kan vara en skit i vissa saker men en fantastisk förälder

-----------------------------------

Råkade gå in på hennes s.k "blogg" vid ett enstaka tillfälle vilket övertygade mig. Givetvis får du ha din åsikt för dig, det respekterar jag till fullo
Citera
2018-05-04, 17:57
Medlem
En mindre lämplig sak är att My ”säljer” sin blogg genom att lägga ut mer eller mindre lämpliga bilder på sin minderåriga och oskyldige son.
En annan sak är att My är väldigt labil och har stora humörsvängningar vilket ine kan passera obemärkt för sonen.
Citera
2018-05-04, 23:29
Medlem
Citat:
-----------------------------------

Råkade gå in på hennes s.k "blogg" vid ett enstaka tillfälle vilket övertygade mig. Givetvis får du ha din åsikt för dig, det respekterar jag till fullo
Nej nej inte så jag bara undra varför du vet Kanske saker som jag ej vet jag följer inte henne så jag var mest nyfiken
Citera
2018-05-05, 20:48
Medlem
Citat:
------------------------

Benägen att hålla med. Samtidigt undrar jag hur det går att göra en fullständig konkurs för att därefter köpa ett hus i Sigtuna för omkring 12 miljoner cash? - Hennes ex har även enligt vad jag läst köpt alla hennes tidigare lokaler på Öland tror jag det var. Men det är väl det som är syftet med att "gå i personligt konkurs".

Hon köpte inte hus i Sigtuna, hon hyrde en halvsunkig källarvåning😂
Citera
2018-05-06, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrEmil
En mindre lämplig sak är att My ”säljer” sin blogg genom att lägga ut mer eller mindre lämpliga bilder på sin minderåriga och oskyldige son.
En annan sak är att My är väldigt labil och har stora humörsvängningar vilket ine kan passera obemärkt för sonen.

Ja just det, det hade jag glömt att hon lade upp bild på sonen när han badade naken, så oerhört kränkande, allt för att få följare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in