Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-26, 18:10
  #505
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenglad
Och sen skryter hon om vilka fantastiska följare hon har som alltid skriver så fint i hennes kommentarsfält. Jag har sett det också.

JT skrev ett inlägg förut om att hon ogillade när bloggare (antagligen My hon menade) sållade så bara dom bra kommentarerna visades. Men hon gör ju samma sak själv.
Citera
2016-09-26, 18:46
  #506
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimikry6
JT skrev ett inlägg förut om att hon ogillade när bloggare (antagligen My hon menade) sållade så bara dom bra kommentarerna visades. Men hon gör ju samma sak själv.
Jag hoppas att folk ser igenom det där. Jag tror inte man leva en långlivad framgång när man höjer sig själv genom att sänka andra.
__________________
Senast redigerad av Rosenglad 2016-09-26 kl. 18:51.
Citera
2016-09-26, 18:55
  #507
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenglad
Jag hoppas att folk ser igenom det där. Jag tror inte man leva en långlivad framgång när man höjer sig själv genom att sänka andra.

Nä man ser ju hur de gått för MM.
Citera
2016-09-26, 18:59
  #508
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenglad
Jag hoppas att folk ser igenom det där. Jag tror inte man leva en långlivad framgång när man höjer sig själv genom att sänka andra.

Det håller en tid men sen rasar allt ihop som ett korthus.
Citera
2016-09-26, 19:20
  #509
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molly10
Nä man ser ju hur de gått för MM.
På vilket sätt har hon höjt sig själv genom att sänka andra? Och hur vet du att My inte är utsatt för en regelrätt mobbing av värstingtanterna?
__________________
Senast redigerad av Rosenglad 2016-09-26 kl. 19:24.
Citera
2016-09-26, 19:23
  #510
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimikry6
Det håller en tid men sen rasar allt ihop som ett korthus.
Om inte annat hoppas jag att det kommer fram vad tanterna sysslar med. För det hade inte förvånat mig om det handlar om ren och skär mobbing mot My och vem som
Är drivande i det behöver man knappast spekulera om. Det är vad jag tror iaf.
Citera
2016-09-26, 19:35
  #511
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenglad
Om inte annat hoppas jag att det kommer fram vad tanterna sysslar med. För det hade inte förvånat mig om det handlar om ren och skär mobbing mot My och vem som
Är drivande i det behöver man knappast spekulera om. Det är vad jag tror iaf.

Det tror jag med. Visserligen tror jag inte My är helt oskyldig men jag tror att det kryddats rätt mycket från bloggtanterna.
Citera
2016-09-26, 20:30
  #512
Medlem
Morriisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenglad
Om inte annat hoppas jag att det kommer fram vad tanterna sysslar med. För det hade inte förvånat mig om det handlar om ren och skär mobbing mot My och vem som
Är drivande i det behöver man knappast spekulera om. Det är vad jag tror iaf.

Tanterna? vilka är dom?
Citera
2016-09-26, 20:55
  #513
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimikry6
Det tror jag med. Visserligen tror jag inte My är helt oskyldig men jag tror att det kryddats rätt mycket från bloggtanterna.
Så kan det nog vara.
Citera
2016-09-27, 12:32
  #514
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenglad
Om inte annat hoppas jag att det kommer fram vad tanterna sysslar med. För det hade inte förvånat mig om det handlar om ren och skär mobbing mot My och vem som
Är drivande i det behöver man knappast spekulera om. Det är vad jag tror iaf.

Finns många nivåer i det här...Och "oturligt nog" så råkar det vara så att de inblandade är aktiva på diverse sociala medier där det antyds till höger och vänster,och tolkas lika friskt.
Det är väl ingen tant som mobbat någon,däremot har My gråtot ut i sin blogg om alla som är dumma mot henne.
Jag har sgt det förut och säger det igen,sviker man sina vänner genom att baktala och glappa om förtroenden ja då får man faktiskt skylla sig själv
Att i varje inlägg också skriva att man driver en ärlig blogg blir bara patetiskt och skrattretande,det är ett sånt spel för gallerierna,och det är hon inte ensam om
MM borde inse att hon gjort bort sig,snyta näsan och gå vidare.
Hon klarar sig säkert väldigt bra,det är drag i henne och i grunden är hon en gullig tjej men som tyvär har lite svårt med vänskap och ärlighet,ett stort bekräftelsebehov och tror att det går att ligga sig till status
Citera
2016-09-28, 04:17
  #515
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mallans
Finns många nivåer i det här...Och "oturligt nog" så råkar det vara så att de inblandade är aktiva på diverse sociala medier där det antyds till höger och vänster,och tolkas lika friskt.
Det är väl ingen tant som mobbat någon,däremot har My gråtot ut i sin blogg om alla som är dumma mot henne.
Jag har sgt det förut och säger det igen,sviker man sina vänner genom att baktala och glappa om förtroenden ja då får man faktiskt skylla sig själv
Att i varje inlägg också skriva att man driver en ärlig blogg blir bara patetiskt och skrattretande,det är ett sånt spel för gallerierna,och det är hon inte ensam om
MM borde inse att hon gjort bort sig,snyta näsan och gå vidare.
Hon klarar sig säkert väldigt bra,det är drag i henne och i grunden är hon en gullig tjej men som tyvär har lite svårt med vänskap och ärlighet,ett stort bekräftelsebehov och tror att det går att ligga sig till status
Ärligt talat? Hur känslig är du inte? Att skriva en ärlig blogg baserad på vad? Sin sanning eller vems sanning? Vad kan du gömma dig bakom? En LW-väska? Är du extra lycklig då? Är du extra lycklig när du köper dig in i societeten? Nä....tyvärr. My beskrivet iaf en vardag medan andra belyser glamour och tjänar pengar på ....skitsamma.
Citera
2016-09-28, 11:28
  #516
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenglad
Ärligt talat? Hur känslig är du inte? Att skriva en ärlig blogg baserad på vad? Sin sanning eller vems sanning? Vad kan du gömma dig bakom? En LW-väska? Är du extra lycklig då? Är du extra lycklig när du köper dig in i societeten? Nä....tyvärr. My beskrivet iaf en vardag medan andra belyser glamour och tjänar pengar på ....skitsamma.

Inte speciellt känslig alls dock tycker jag att en blogg som profileras som en ärlig blogg bör hålla sig till sanningen....
Som tex det som hände på Gotland Om man nu inte tänker eller vill berätta vad som hände kanske det är bättre att inte säga något alls, lägga upp lite matbilder eller dylikt.

Men detta frekventa bullshit blir bara löjligare ju längre det pågår....!
Det var inte alls ett telefonsamtal med hennes ex som gjorde henne upprörd det var en fd vän som bad henne dra åt H-E

Sen kan man ju såklart svepa om sig offerkoftan och fabricera sin " egen" sanning, smidigt och enkelt då slipper man se den riktiga sanningen.
Och någon LW väska har jag inte, däremot några LV och ja jag gillar dom men dom gör mig inte lyckligare!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback