Citat:
Ursprungligen postat av
CrispyKreem
“Nya Sifo ger kvitto på det katastrofala i socialdemokraternas nya politik. S rasar och SD raketstiger. Jag varnade för detta redan 2012:”
- Arnstad
“3,2 procents tapp för S i nya Sifo. Får 25,2 procent. SNÄLLA, @socialdemokrat, gör om och gör rätt. Det här blir katastrof.”
- Rosén (Politism)
Man kan inte bråka med Sverigedemokraterna på partiets hemmaplan

Sverigedemokraterna har trovärdighet, kunnighet och erfarenhet i dessa frågor sedan decennier tillbaka. Vem litar på någon som kommer nu och låtsas att man förstått någonting? Självklart inte många alls, om ens någon.
Samtidigt vore det förmodligen samma resultat på sikt om man fortsätter med massinvandringslinjen, samma sak hade hänt då över tid med ett ihopfallande S och ett starkt ökande SD.