2018-05-17, 23:55
Medlem
Jubberos avatar
Vill passa på att hylla fam, Andersson för deras nya initiativ. Otroligt starkt av er alla!!
Ni ger intryck på alla vis att agera klokt och efter sunt förnuft.

All heder till er och varma tankar till er alla:
Citera
2018-05-18, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jubbero
Vill passa på att hylla fam, Andersson för deras nya initiativ. Otroligt starkt av er alla!!

Håller med!
Citera
2018-05-18, 11:04
Medlem
Norrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bantorget
Han borde vilja hjälpa till. Det vill alla andra. Han verkar inte bry sig, genom att säga gång på gång att han inte minns verkar han bara tänka på sig själv. Jag säger inte att han är skyldig. Jag vill bara ha svar, tillägger hon.

Det finns en gärningsman där ute som lever sitt liv utan att bidra till att låta vår mamma och pappa få insikt i vad som skedde deras älskade yngsta dotter den där vackra juninatten för snart 26 år sedan.
Om gärningen i lagens namn är preskriberad är oväsentligt. Det väsentliga är att alla vi som älskar och saknar och undrar och förvrids i gråt och längtan, att alla vi ska få ett svar. Vi kommer aldrig någonsin att få tillbaka Helena. Vi får tillsammans med våra föräldrar, släktingar och Helenas vänner för alltid sörja och sakna. Men vi kan få veta vad som hände.

Varför säger du inte som det är KM? Tror knappast nån kan fällas för detta brott då det förmodligen är preskriberat och är tveksamt om nån GM kan knytas till kroppen om den ens går att finna.
Kvar är ju bara skammen.. Och den pucken sitter du ju redan och håller i.
Varför säger du inget? Är det så att du och din familj blivit hotat av en av dom andra GM?
Och om allt kommer ut och ingen blir fälld, så har denna person hotat med att ge sig på dej och din familj?
Ja har en väldigt bra bild på vilka dom andra figurerna är ska du veta.

Kanske något som ska komma fram i ljuset så att de andra får lite mer ögon på sig om du
vet vilka de andra är om det finns fler GM..
Jag hoppas svaret på vem GM är kommer att komma fram nu..

Eftersom familjen skrev att GM går levande runt så bör man kunna avfärda den före detta misstänkt som idag inte längre lever iaf , eller hur?
Citera
2018-05-18, 12:28
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jubbero

Stämmer in i dina ord!

Systrarnas fina brev säger mycket, och det är inte svårt att känna med dem och föräldrarna. De har kämpat i alla dessa år för att få ett svar på vad som hänt och varför. Jag hoppas att polisen går till botten med mannen som är misstänkt, så att utredningen kan gå framåt - eller att det visar sig att han inte har haft med Helenas försvinnande att göra, och att han då kan avskrivas. Oavsett vad svaret är, så måste det vändas på alla stenar. Familjen måste få ett svar!

Jag tycker att det är beundransvärt av systrarna att - åter igen - via media uttrycka vad de känner och vad de önskar. Att de orkar berätta. Varje gång de uttalar sig blir gm påmind. Och han/de ska påminnas! Han/de ska veta att det finns människor som aldrig kommer att ge upp, som så långt det går kommer att fortsätta att söka efter svaret på vad som hände, vem, varför - sanningen.
Citera
2018-05-18, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggygirl
Kic#kan Ahlin/ Rutgersson, Con#ny Olss#n, Bibb# Lu"ndber*. De tre halvsyskonen. Samtliga har samma mor. Som jag sagt tidigare känner jag de äldre. De yngstas namn har jag inte i minnet. Dubbelnamn på flickorna iaf. Klas, Kjell.

Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Dom 3 yngsta systrarna är ett par år yngre än KGM, An*-Krist*n M*lmg*en, A*na-Ka*in M*lmg*en och A*na-Le*a M*lmg*en.

Vad säger syskonen om sin bror KM kan man ju undra ?
Citera
2018-05-18, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norren
Kanske något som ska komma fram i ljuset så att de andra får lite mer ögon på sig om du
vet vilka de andra är om det finns fler GM..
Jag hoppas svaret på vem GM är kommer att komma fram nu..

Eftersom familjen skrev att GM går levande runt så bör man kunna avfärda den före detta misstänkt som idag inte längre lever iaf , eller hur?

Den som HC skyddar är ju en av dom.
Citera
2018-05-18, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bantorget
Den som HC skyddar är ju en av dom.

Hej - vad vet du mer om HC?
Citera
2018-05-18, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legooo
Vad säger syskonen om sin bror KM kan man ju undra ?

Många har försökt luska. De är knäpptysta.
Citera
2018-05-18, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Ja, och käre taximan 2 (HC) Har inte du lite att säga om det här?

Denna HC har inget med denna taxiresa att göra.
Luska lite på Ulles facebooksida, där ser man i vänlistan en gnagare som hänger.( Usch och fy). Sju guld bara.
Citera
2018-05-18, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PW70
Denna HC har inget med denna taxiresa att göra.
Luska lite på Ulles facebooksida, där ser man i vänlistan en gnagare som hänger.( Usch och fy). Sju guld bara.

Vad menar du? Var det TP som var med i taxin och inte HC?
Citera
2018-05-18, 20:05
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Propparn
Vad menar du? Var det TP som var med i taxin och inte HC?

TP ska enligt uppgift inte ha varit med på PW:s fest. Således bör han inte ha kunnat vara med på festen. Är jag felinformerad?
Citera
2018-05-18, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
TP ska enligt uppgift inte ha varit med på PW:s fest. Således bör han inte ha kunnat vara med på festen. Är jag felinformerad?

Såg att det var 26 års jubileum i mars.
Klart han var med, därför UA inte var med på stadt, raka vägen hem. Nykära.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in