Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-18, 11:53
  #1
Medlem
De kanske skulle va bättre att fråga en sexolog, i psykologiforumet men jag försöker här i alla fall. De jag undra över är om jag borde problematisera min sexualitet och mitt sexuellaförhållande till tjejer jag har relationer med.

Jag ska börja med att kort beskriva vad jag menar och inte menar med att dominerar så ni vet vad frågan gäller. Sex ska va passionerad eller till och med våldsamt passionerad. Älskar att att dra tjejen i håret trycka ner henne i sängen, dra runt henne, ta henne i mot väggen, ge henne smisk, hålla min hand kring hennes hals, komma över hennes ansikte osv. De jag inte gillat är förnedring jag ska inte fördjupa mej i vad de är men ni kan nog gissa. Jag kan också tilläga att hennes tillfredsställelse är extremt viktig för mej, hon måste njuta av att ha sex med mej. Jag känner mej som ett low Life om tjejen jag har sex inte får ut något av de.

Nu fundera jag på om jag borde problematisera min sexualitet och om de jag går i gång på är fel även om de verkar va tillfredställande både för mej och tjejen jag har ett förhållande med? Personligen anser jag att de finns ett element av aggression i mäns sexualitet annars är jag en anomali skälv (hur de är med kvinnors sexualitet har jag Ingen aning om). Men jag antar att såna förklaringar inte är populära här. I vilket fall är de inte enligt mej inte relevant om de är naturligt eller inte. De kan va fel ändå som jag ser de. Vi är trots allt kulturvarelser och de finns en massa beteenden som skulle kunna betraktas som "naturliga" men som ändå är fel och tabu och av goda skäl ("människan vantrivs i civilisationen").

Så nu undrar jag hur ni ser på den form av sex jag har med tjejer?

Edit: Vid närmare eftertanke vet jag inte ens om de handlar om dominants för mej. De är bara sex.
__________________
Senast redigerad av Ki 2018-05-18 kl. 12:40.
Citera
2018-05-18, 11:59
  #2
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Helt normalt, så det ska vara. Lite mer förnedring möjligtvis.
Citera
2018-05-18, 12:10
  #3
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ki
De kanske skulle va bättre att fråga en sexolog, i psykologiforumet men jag försöker här i alla fall. De jag undra över är om jag borde problematisera min sexualitet och mitt sexuellaförhållande till tjejer jag har relationer med.

Jag ska börja med att kort beskriva vad jag menar och inte menar med att dominerar så ni vet vad frågan gäller. Sex ska va passionerad eller till och med våldsamt passionerad. Älskar att att dra tjejen i håret trycka ner henne i sängen, dra runt henne, ta henne i mot väggen, ge henne smisk, hålla min hand kring hennes hals, komma över hennes ansikte osv. De jag inte gillat är förnedring jag ska inte fördjupa mej i vad de är men ni kan nog gissa. Jag kan också tilläga att hennes tillfredsställelse är extremt viktig för mej, hon måste njuta av att ha sex med mej. Jag känner mej som ett low Life om tjejen jag har sex inte får ut något av de.

Nu fundera jag på om jag borde problematisera min sexualitet och om de jag går i gång på är fel även om de verkar va tillfredställande både för mej och tjejen jag har ett förhållande med? Personligen anser jag att de finns ett element av aggression i mäns sexualitet annars är jag en anomali skälv (hur de är med kvinnors sexualitet har jag Ingen aning om). Men jag antar att såna förklaringar inte är populära här. I vilket fall är de inte enligt mej inte relevant om de är naturligt eller inte. De kan va fel ändå som jag ser de. Vi är trots allt kulturvarelser och de finns en massa beteenden som skulle kunna betraktas som "naturliga" men som ändå är fel och tabu och av goda skäl ("människan vantrivs i civilisationen").

Så nu undrar jag hur ni ser på den form av sex jag har med tjejer?
Finns väl bara ett svar? VET du att det är ok för henne? Är det det så finns det väl ingen annan som skall ha synpunkter så länge det håller sig inom svensk lag.
Släckt lampa för två missionärer kräver ju en massa tysta fantasier som inte får utlopp.
Citera
2018-05-18, 12:30
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Finns väl bara ett svar? VET du att det är ok för henne? Är det det så finns det väl ingen annan som skall ha synpunkter så länge det håller sig inom svensk lag.
Släckt lampa för två missionärer kräver ju en massa tysta fantasier som inte får utlopp.

Sex är ju de mest tillfredställande som finns. Och att då slösa bort sin älskog på att ligga i missionären i 5 minuter några gånger i veckan. ja, precis så har en hel del tjejer beskrivit sitt sexliv, måste ju va värdelöst för båda parter?

Men ändå, ibland undrar jag är de verkligen ok att göra så här mot kvinnokönet? Jag känner verkligen ingen misogyni faktiskt känner jag ömhet inför kvinnor (vilket säkert är fel och sexistiskt de också).

Edit: Vid närmare eftertanke vet jag inte ens om de handlar om dominants för mej. De är bara sex.

Jag såg dock den där Brattström som inte är någon favorit. Hon ansåg att den här formen av sex inte handlad om kärlek utan bara om förnedring och kontroll (hoppas de va hennes ord). De verkar så främmade för mej.
__________________
Senast redigerad av Ki 2018-05-18 kl. 13:01.
Citera
2018-05-18, 12:38
  #5
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ki
Sex är ju de mest tillfredställande som finns. Och att då slösa bort sin älskog på att ligga i missionären i 5 minuter några gånger i veckan. ja, precis så har en hel del tjejer beskrivit sitt sexliv, måste ju va värdelöst för båda parter?

Men ändå, ibland undrar jag är de verkligen ok att göra så här mot kvinnokönet? Jag känner verkligen ingen misogyni faktiskt känner jag ömhet inför kvinnor (vilket säkert är fel och sexistiskt de också).
Du gör det inte mot halva befolkningen. Ni gör det tillsammans.
Men...Du skall fråga henne rakt på sak om det är ok.
Då dår du svaret du behöver för att stilla din moraliska oro.
Även om hon inte svarar helt sanningsenligt.
Citera
2018-05-18, 12:38
  #6
Medlem
halvljuss avatar
Feminister vägrar erkänna att det är vanligt bland kvinnor att tända på förnedring. Ofta vill de i stället hävda att det är män som inbillar sig att kvinnor gillar att bli förnedrade.

I ett samhälle där kvinnor förväntas göra karriär tror jag det är skönt att få släppa kontrollen och låta någon annan styra.
Citera
2018-05-18, 12:42
  #7
Medlem
xxx
__________________
Senast redigerad av Ki 2018-05-18 kl. 12:46.
Citera
2018-05-18, 12:43
  #8
Medlem
halvljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ki
Men är de verkligen förnedring då?
Att bli smiskad och strypt? Det tycker jag.
Citera
2018-05-18, 12:50
  #9
Medlem
xxx
Citera
2018-05-18, 12:50
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halvljus
Att bli smiskad och strypt? Det tycker jag.

Om man tar tjejen bakifrån så är de klart man gör de hårt för då känns de mer och är mer tillfredställande. Och varför inte styra lite också? De finns ju i och för sej feminister som anser att hela den penetrerande akten är förnedrande för kvinnor.

De svårt att sätta fingret på de men de finns helt klart en hel del aggression i mäns sexualitet de som en slags hunger som måste tillfredsställas. Och när man väl är i sängen med henne vill man göra något med tjej de är svårt att förklara.

Jag såg en feministsnubbe som pratade om sitt aggressiva sexualitet som "skrämde honom skälv". Han tycket helt klart att de va fel i alla fall.
Citera
2018-05-18, 12:51
  #11
Medlem
halvljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ki
Om tar tjejen bakifrån så är de klart man gör de hårt för då känns de mer och är mer tillfredställande. Och varför inte styra lite också? De finns ju i och för sej feminister som anser att hela den penetrerande akten är kvinnor förnedrande för kvinnor.

De svårt att sätta fingret på de men de finns helt klart en hel del aggression i mäns sexualitet de som en slags hunger som måste tillfredsställas. Och när man väl är i sängen med henne vill man göra något med tjej de svårt att förklara.

Jag såg en feministsnubbe som pratade om sitt aggressiva sexualitet som "skrämde honom skälv". Han tycket helt klart att de va fel i alla fall.
Jag sa aldrig att det var något dåligt.
Citera
2018-05-18, 12:56
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halvljus
Jag sa aldrig att det var något dåligt.

Nej, ok. Men de finns saker jag upplever som förnedrande som jag aldrig skulle göra. Sen finns de kanske olika skäl till varför man som tjej går igång på förnedring de kanske kan va ett självskade beteende är de fortfarande ok då?

Men som sagt jag upplever de inte förnedring och vill inte göra saker som jag tror att hon skulle må dåligt av men om hon nu upplever de som förnedring även om jag inte gör de och gillar de så varför inte?

Men och andra sidan så känns de ju rätt märkligt för mej om hon upplever de så. Lite som om vi har sex med varandra men befinner oss i olika värdar...
__________________
Senast redigerad av Ki 2018-05-18 kl. 13:05.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback