Citat:
Ursprungligen postat av
AdjooooglE
Man lyssnar inte bara på en part.
Var står det någonstans att SVT har tagit del av SMS:en av praktikanten?
Vad jag vet så kallade dom in Kronér på ett möte för att se om det stämde eller inte. Och jag har för mig att Kronér då visade SMS:en.
Så skvaller, hörsägen ska nu vara till grund för att fälla? Varför ingen har anmält honom är för att det har ingen grund för att fälla.
Man är naturligt tyst för det är en merit att ha jobbat med Kronér... Men nu har han inte gjort något olagligt.
Attans kvinnor verkar bli "tvingade" till allt. Var praktikanten 12 år när detta hände?
Han insåg försent att han hade att göra med en kaninkokerska.
Aaaaw det finns flera fall som visar motsatsen.
Han är friad från anklagelserna för det finns inget som styrker anklagelsen.
Menar du att man ska vända andra kinden till? Om detta sågs under 5 år av många, varför anmäldes det inte tidigare? Inga andra vittnen stödjer henne...... Det är inget brott som man kan rycka axlarna på. Faktum är att jag hoppas innerligt att namn och bild kommer publiceras för att varna andra för vilken kaninkokerska hon är.
Så kolla upp det då om det nu inte är så svårt. Inte ens media har publicerat något som inte styrker Kronérs berättelse med att han har hjälpt mamman.
Googla, SVT har pratat om det i pressen. Han har i sitt pressmeddelande från okt 2017 velat be om ursäkt en gång till, eftersom han redan på mötet tydligen bad om ursäkt.
Ingen rök utan eld angående snacket på stan. Och kom ihåg, det va du och inte ja som nämnde minderåriga...
Kaniner eller häxor, hur ska ni ha det?
Man blir inte friad för att åtal inte väcks pga brist på bevis, man blir liksom bara inte åtalad.
Klart grabbarna är rädda nu när kvinnor inte tar skit längre, klar du vill att offer till metoomän ska hängas ut.. varför? För att hon hade mod att polisanmäla? Patetiskt manligt beteende.
Hans försökt till ”sanning” är lika pinsam som Timells ”ja hade inte ens luktat på alkoholen på den festen”-sanningen...