2018-05-17, 20:04
Medlem
Fan ta den jävla bögen som är kaxig att han och Victoria hittade extrarösten själva. Dom hade inte haft en suck utan hjälp från Dessi och Marie.
O varför ska Pappskallen och Nickoflin få en jävla middag för? Dom förtjänar det minst så som dom har gottat sig i frukt och rötter.

Jävla luder på TV4 som riggar och styr allt.

Man kan bli sur för mindre, tydligen.
2018-05-17, 20:05
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Enligt vad som sägs i tråden ska de inte vara tillsammans.

Jag har också fått uppfattningen att de inte är tillsammans men det kan ju vara så att de döljer hur det är tills Robinson är slut.
Tyckte jag såg ett foto på P med en annan tjej för någon vecka sedan.
2018-05-17, 20:06
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AguaDeTuMadre
Något som man enkelt glömmer i förbifarten: Nicoline tycks inte för en sekund ha funderat över att hon hade goda möjligheter att gå till final genom att köra ut Pascal. Varför är hon med i tävlingen ens?
Jan var nog inte så sugen på att rösta på Pascal
2018-05-17, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AguaDeTuMadre
Något som man enkelt glömmer i förbifarten: Nicoline tycks inte för en sekund ha funderat över att hon hade goda möjligheter att gå till final genom att köra ut Pascal. Varför är hon med i tävlingen ens?

Precis. Det är så jävla dumt att man helt enkelt inte orkar. Pascal slår ju ut enkelt ut båda. Alltså borde Jan och Nicoline röstat ut Pascal. Men så ”långt” tänkte ingen av dem.
2018-05-17, 20:12
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlady
Men vad är detta???
Om Jan och Pascal varit de som varit kvar, hade de också fått romantisk middag?

Klart de inte hade. Det här var produktionens lyckodag. De såg till att aghanknullaren hittade den extra rösten och Pascal och Nicoline blev ensamma i gränslandet.

Sjukt värdelös säsong. Den mest värdelösa hittills. Tv4 vet verkligen hur man förvandlar bra programkoncept till skit. Vem vill bli miljonär, Robinson etc.
2018-05-17, 20:13
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Jag har också fått uppfattningen att de inte är tillsammans men det kan ju vara så att de döljer hur det är tills Robinson är slut.
Tyckte jag såg ett foto på P med en annan tjej för någon vecka sedan.

Pascal står skriven ensam på en adress i Malmö och Nicoline hos mamma och pappa i Villshärad.
2018-05-17, 20:21
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Sjukt värdelös säsong. Den mest värdelösa hittills. Tv4 vet verkligen hur man förvandlar bra programkoncept till skit. Vem vill bli miljonär, Robinson etc.
Jag håller med dig. Kunna förstöra en klassiker som Robinson på det här sättet, borde ta ifrån dem rättigheten att producera fler säsonger.
Nu är det bara teater och kunde lika bra spelats in i studio.
Åker man ut i omröstning skall man inte få någon andra chans, även om TV4 tycker att deltagaren gör "bra tv".
2018-05-17, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Klart de inte hade. Det här var produktionens lyckodag. De såg till att aghanknullaren hittade den extra rösten och Pascal och Nicoline blev ensamma i gränslandet.

Ja det är helt klart den sämsta säsongen av Robinson någonsin. Alla dessa jävla lappar och immuniteter som produktionen ger ut. Alla tävlingar och scenarion som ändras hipp som happ för att styra händelseförloppet.

Allt är så jävla hårt styrt att det inte blir kul längre.
2018-05-17, 20:28
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlady
Jag håller med dig. Kunna förstöra en klassiker som Robinson på det här sättet, borde ta ifrån dem rättigheten att producera fler säsonger.
Nu är det bara teater och kunde lika bra spelats in i studio.
Åker man ut i omröstning skall man inte få någon andra chans, även om TV4 tycker att deltagaren gör "bra tv".

En hel del klagomål på Tv4s facebooksida också. Det finns en anledning till att den amerikanska versionen, Survivor hållt i 36 säsonger och det är att man aldrig har förändrat formatet. I 18 år har det varit två lag ibland 3, pristävlingar, immunitetstävlingar, sammanslagning, final. Och där låter de deltagarna styra själva utan att produktionen ska lägga sig i.
2018-05-17, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fresk66
Nån som har koll om Pascal och Nicolie är tillsammans nu? Känns tveksamt...

Han har en ny flamma
2018-05-17, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Enligt vad som sägs i tråden ska de inte vara tillsammans.

Kolla insta olivivia
2018-05-17, 20:40
Medlem
bagarn29s avatar
Jag skulle vilja se en svensk version av Bears The Island. Där de verkligen får kämpa för maten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in