2018-05-16, 20:07
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -9821-
Håller med dig, men jag tror inte en svensk sida är så intressant för Iran, om och endast om, det inte klassas prioriterad.

Klart den är intressant för Iran att blockera, dom har ingen kontroll på innehållet och islamistiska diktaturer vill gärna kontrollera vad deras medborgare gör på internet.

Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Grejen e att jag har släktingar NY. Rika släktingar som har inflytande. Om FB e sugen på att jävlas med iranier e jag personligen intresserad att ta den fighten. Sen kan vi alla antingen skrata åt mig eller troligen din judiska admin.

Du är alltså Jude? Rika+släktingar+New York, det är tre judemarkörer.
Kör du en maskirovka?
Citera
2018-05-16, 20:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Citat:
Klart den är intressant för Iran att blockera
Citat:
, dom har ingen kontroll på innehållet och islamistiska diktaturer vill gärna kontrollera vad deras medborgare gör på internet.

Som Iran och ISrael tråden va?

Kör du en maskirovka?

Nu är du den sista som ska skriva i den här tråden. Förklara istället varför du valde just att låsa tråden om Iran och Israel?

Fattar inte hur du får gå så off topic samt tramsa i den här tråden.
Citera
2018-05-16, 20:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Dream on mannen! Vem bryr sig, jag sa bara det som jag sett. Vill du att jag ljuger?

Bahram, det är ingen ide att fortsätta prata med dessa kryptojudarna på det här forumet. Jag som är, eller var mycket på politik utrikes har fått erfara massor under 3 års tid hur man sköter just den delen. Och moderatorer är allmänt vänligt inställda just till judar.

Det bästa är som jag gör, kläm åt admin som jag gjorde, han loggade in här och tramsade med dig men när jag klämde åt han stack han utan att ge ett svar. Bara vänta och sätta admin på plats istället jag gjorde.
Citera
2018-05-16, 20:28
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Klart den är intressant för Iran att blockera, dom har ingen kontroll på innehållet och islamistiska diktaturer vill gärna kontrollera vad deras medborgare gör på internet.

Kör du en maskirovka?
Kolla VF min mammas släkt e gift med en feeeeeeeta judar från Esfehan o Yazd som bor i NY. Du vet samma städer som många israeliska statsmän e födda i. Fattar du? Om man e så judevänliga som oss iranier så fattar man men sånt där men du vet, döda barn o sånt, nej, jag gillar inte det. Festa, kom , jag älskar det. Men bråk o sånt, NEJ.
Jag har ingen religion. Jag tror på människor. Kan inte mycket persiska men älskar Iran.
Citera
2018-05-16, 20:31
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CAKARIM
Nu är du den sista som ska skriva i den här tråden. Förklara istället varför du valde just att låsa tråden om Iran och Israel?

Fattar inte hur du får gå så off topic samt tramsa i den här tråden.

Till att börja med, ge fan i att manipulera citatet av mig.

Vad gäller mitt inlägg i övrigt så har det tidigare förts fram i denna tråden att flashbacks adress i New York är en judeindikator. Sedan innan har jag läst på flashback att rikedom och inflytande är ett annat typiskt tecken på judiskhet. Alltså är mitt inlägg inte konstigt alls, förstår du?
Citera
2018-05-16, 20:36
Avslutad
Citat:
Till att börja med, ge fan i att manipulera citatet av mig.

Vad gäller mitt inlägg i övrigt så har det tidigare förts fram i denna tråden att flashbacks adress i New York är en judeindikator. Sedan innan har jag läst på flashback att rikedom och inflytande är ett annat typiskt tecken på judiskhet. Alltså är mitt inlägg inte konstigt alls, förstår du?

Fan snackar du om idiot, vadå manipulera ditt citat? visa mig vad jag manipulerat istället för att kasta skit.

Nu vet jag inte alls vad du svamlar om, inte ens du själv vet det faktiskt därav du undvek min fråga till dig som admin.

Man ifrågasätta varför ni har en studs- brevlåda i NY, vad är så konstigt med det? NY, judarnas Mekka. Eller om det heter Mecka?
Citera
2018-05-16, 20:39
Moderator
vfs avatar
Citat:
Fan snackar du om idiot, vadå manipulera ditt citat? visa mig vad jag manipulerat istället för att kasta skit.

Nu vet jag inte alls vad du svamlar om, inte ens du själv vet det faktiskt därav du undvek min fråga till dig som admin.

Man ifrågasätta varför ni har en studs- brevlåda i NY, vad är så konstigt med det? NY, judarnas Mekka.

Eller om det heter Mecka?

Läs nu mitt inlägg en gång till, så förstår du varför jag skrev så.
Citera
2018-05-16, 20:43
Avslutad
Citat:
Läs nu mitt inlägg en gång till, så förstår du varför jag skrev så.

Behöver inte läsa en gång till, som jag sade innan, du svamlar bara men du ska förtydliga din pajkastning på mig där du anklagar mig för att manipulerat ditt inklägg. Varsågod, väntar på det.
Citera
2018-05-16, 20:46
Moderator
vfs avatar
Citat:
Behöver inte läsa en gång till, som jag sade innan, du svamlar bara men du ska förtydliga din pajkastning på mig där du anklagar mig för att manipulerat ditt inklägg. Varsågod, väntar på det.

Du skrev just att NY är ett judemecka, precis som jag skrev, förstår du?

Kolla mitt inlägg: (FB) Är alla mods samt admins judar? Driver flashback en judisk agenda?

Ditt inlägg: (FB) Är alla mods samt admins judar? Driver flashback en judisk agenda?

Ser du skillnaden? Du har ändrat i citatet, gör inte det.
Citera
2018-05-16, 20:51
Avslutad
Citat:
Du skrev just att NY är ett judemecka, precis som jag skrev, förstår du?

Kolla mitt inlägg: (FB) Är alla mods samt admins judar? Driver flashback en judisk agenda?

Ditt inlägg: (FB) Är alla mods samt admins judar? Driver flashback en judisk agenda?

Ser du skillnaden? Du har ändrat i citatet, gör inte det.

Vet du vad vf, du är helt jävla pantad u huvudet, jag har inte ändrat något alls. Du gör precis som dina judelakajer, du vågar inte be om ursäkt. Jag har inte ändrat på ditt citat, det jag gjorde var att jag råkat citera i ditt inlägg.

Att du har mage och fortsätta ljuga. Har inte mer att säga till dig, andra läsare får döma dig efter vad de ser.
Citera
2018-05-16, 20:56
Moderator
vfs avatar
Citat:
Vet du vad vf, du är helt jävla pantad u huvudet, jag har inte ändrat något alls. Du gör precis som dina judelakajer, du vågar inte be om ursäkt. Jag har inte ändrat på ditt citat, det jag gjorde var att jag råkat citera i ditt inlägg.

Då har du ändrat i citatet av mitt inlägg, eller hur.

Citat:
Att du har mage och fortsätta ljuga. Har inte mer att säga till dig, andra läsare får döma dig efter vad de ser.

Ok då vet jag, ha det bra.
Citera
2018-05-16, 21:10
Avslutad
Citat:
Då har du ändrat i citatet av mitt inlägg, eller hur för jag är så idiotiskt av mig.

Citat:
Ok då vet jag, ha det bra.

det här gjorde jag men vf tycker det är manipulation

Vi klargör för andra här som läser, det är inte du och jag utan andra för göra en bedöming. VF syftar på, eller han anklagar mig för att ha ändrat hans citat, att ändra citat kan jag visa er vad det är. Ser ni det fetade? Det är att manipulera ett citat vilket jag inte har gjort men vg är så jävlig av sig att han inte vågar be mig om ursäkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in