Advokatsamfundets tillkännagivande är ju sista spiken i kistan, det är ju verkligen inte trovärdigt för fem öre - Lögnerna blir ju bara värre...
Debbie har i ett försök att visa sig som en duktig flitig advokat, inte vågat erkänna inför sin mentor
Anne Ramberg hur det ligger till utan dragit ihop någon nödlögn
Som jag skrev i tidigare inlägg så har de säkert fått panik och försökt sätta ihop en efterhandskonstruktion, en påhittad bokföring, och därför tagit ett org nummer på ett byggföretag bara så där hipp som happ,
Gissningsvis så tillhör det kanske ett byggföretag som har tillhört ägare som nu är försvunna utomlands eller rentav är döda.
Det byggföretaget påstås ju vara avregistrerat, och det är ju typiskt i sådana här ärenden, eftersom om det är avregistrerat det saknar troligen helt någon slags bokföring överhuvudtaget. Dessutom så saknar det också momskonton mm.
Citat:
Ursprungligen postat av
Midsommardagen
3. Det mest chockerande, om det stämmer villa säga, är att en högt ansedd bank intygar att de inte kan få fram bara tre år gamla uppgiftermför att klargöra till vem Nujens betalt. Arkiveringsplikten för den typen av transaktioner är i vart fall minst sju år. SÄPO och EBM, Regeringen, Bankinspektionen m.fl. bör genast intressera sig för denna bank.
Det kan ha skett andra större terrorfinansieringar för bara tre år sedan och banken kan alltså inte visa till vem och till vilket konto en betalning skett. Helt djävla otroligt!
Någon måste fråga banken hur de arkiverar betalningstransaktioner omgående. Om intyget från banken som Nujen visar upp är äkta ( tvivlar lite på det) så bör Bankinspektionen och SÄPO omgående se till att stänga ned banken.
Jag tror att påståendet är falskt - jag har för mig att vill man ha gamla kontoutdrag så får man betala för det helt enkelt. Polis och åklagare kan nog förelägga "banken" att komma in med kontoutdrag, och banken får inte vägra.
Anledningen till att Debbie kör med den här lögnen troligen är därför att hon inför sin avgudade mentor
Anne Ramberg inte vill visa upp vilken kökkenmödding av inbetalningar/utbetalningar som förekommit på deras konton. Därför får Anne Ramberg inte se dessa kontoutdrag,
Sorry Anne Ramberg, men
Skojarklanen Ruffel & Båg har övertrumfat dig och utnyttjat din naivitet
De vill helt enkelt inte skylta med att det är stora summor kors och tvärs vilket ju enkelt visar att det här är "en familj" som ta mig fan har råd att betala allting "vitt", med äkta kvitton och erkända byggentrepenörer. Och att det inte finns några förmildrande omständigheter alls kring att använda svart arbetskraft här...