2018-05-15, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerhen
https://www.expressen.se/kvallsposten/klart-da-stalls-peter-madsen-infor-ratta/

Tydligen överklagar han endast påföljden och inte skuldfrågan... Är det ett ”tyst erkännande” tro? Hade han varit oskyldig hade han väl försökt överklaga även i skuldfrågan?

Så kan man tolka det. Tror han insåg att det var lönlöst så hans mål var att slippa restriktionerna. Det var det primära. Samt att satsa på att sänka påföljden.

Som narcissist har det nog varit plågsamt att inte få sola sig i andras bekräftelse av hans storhet. Ja, sådana kvinnor finns det gott om.
Citera
2018-05-15, 17:28
Medlem
Citat:
Tydligen överklagar han endast påföljden och inte skuldfrågan... Är det ett ”tyst erkännande” tro? Hade han varit oskyldig hade han väl försökt överklaga även i skuldfrågan?
Jag ser det som ett "tyst erkännande" (bra uttryck förresten). Jag tror att Madsen inte "orkar" hålla reda på och isär sina lögner ett varv till. Tänk att lägga ner så mycket energi på att komma på två olika komplicerade olycksscenarier.
Samt att sedan hålla reda på vilka lögner som hör till respektive historia utan att blanda ihop detaljerna.
Många sömnlösa nätter där för PM.

Det som är "sant" däremot, är en sammanhängande historia som man inte behöver lägga ned energi på att komma ihåg.Plus att man har logiska svar på alla frågor som ställs.
Så hade PM varit oskyldig till mord, hade han alla ggr överklagat morddomen tror jag.

Så "ett tyst erkännande" för att slippa pressande utfrågning av sina lögner.
Men jag tror att morddomen kommer att stå sig även i Landsrätten (Hovrätten).

EDIT: Så en bortkastad sommar för PM, isolerad i en trist mörk,cell på 7 kvadrat.
Mitt badrum är 6 kvadrat som jämförelse.
Senast redigerad av ottoplommon 2018-05-15 kl. 17:51.
Citera
2018-05-15, 20:23
Medlem
Sockerhens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Jag ser det som ett "tyst erkännande" (bra uttryck förresten). Jag tror att Madsen inte "orkar" hålla reda på och isär sina lögner ett varv till. Tänk att lägga ner så mycket energi på att komma på två olika komplicerade olycksscenarier.
Samt att sedan hålla reda på vilka lögner som hör till respektive historia utan att blanda ihop detaljerna.
Många sömnlösa nätter där för PM.

Det som är "sant" däremot, är en sammanhängande historia som man inte behöver lägga ned energi på att komma ihåg.Plus att man har logiska svar på alla frågor som ställs.
Så hade PM varit oskyldig till mord, hade han alla ggr överklagat morddomen tror jag.

Så "ett tyst erkännande" för att slippa pressande utfrågning av sina lögner.
Men jag tror att morddomen kommer att stå sig även i Landsrätten (Hovrätten).

EDIT: Så en bortkastad sommar för PM, isolerad i en trist mörk,cell på 7 kvadrat.
Mitt badrum är 6 kvadrat som jämförelse.

Helt med dig!
Citera
2018-05-15, 23:42
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:

Fanskapet kanske inte ville riskera Förvaring, då riskerade väl odjuret att aldrig mågonsin mer komma ut. Nu finns i alla fall en chans till tidsbestämt. Om jag inte är galet ute nu.
Citera
2018-05-16, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet3
Fanskapet kanske inte ville riskera Förvaring, då riskerade väl odjuret att aldrig mågonsin mer komma ut. Nu finns i alla fall en chans till tidsbestämt. Om jag inte är galet ute nu.
Jag tror att förvaring är lindrigare (?) och att det är det PM hoppas på.
Livstidsdomen på 16 år, är väl den som de kan förlänga med 4 år i taget i evinnerlig tid.
Eller är jag ute och cyklar?
Citera
2018-05-16, 01:55
Medlem
develis avatar
.
Citat:
Peter Madsens dødshangar bliver til natklub

"Det er ikke for sarte sjæle!
Nu bliver Peter Madsens dødshangar en form for natklub.
Det sker, efter at firmaet Nus/Nus Aps har overtaget det makabre lejemål, hvor Peter Madsen også byggede sin rumraket i sin tid."

" At hangaren bliver til et sted, hvor folk skal feste og have det morsomt, kan derfor virke en anelse malplaceret. Men sådan bliver fremtiden, for det er nu Distortion-fest-firmaet Nus/Nus, der har besluttet sig for at leje lokalerne.
Firmaet planlægger at holde adskillige events med fest og dj’s, og det står dem frit for nu. De overtog nemlig lejemålet fra Refshaleøens Ejendomsselskab.
Nus/Nus arrangerer også de gigantiske Distortion-fester i København i juni måned."

https://www.seoghoer.dk/nyheder/peter-madsens-doedshangar-bliver-til-natklub
Citera
2018-05-16, 02:57
Medlem
Visst är brottet allvarligt och hemskt. Men nu var det faktiskt en journalist. Det borde ju ses som en liten förmildrande omständighet i alla fall.
Citera
2018-05-16, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greyhoundbus
Nej du har fel (ännu ett ogrundat påstående) jag har aldrig kritiserat polisen. Jag tycker dom har gjort ett utomordentligt arbete i denna utredning. De har ju självklart fokuserat på denna utredning där de lyckats samla tillräckligt med bevis för att fälla Madsen.

Du vet inte i vilken utsträckning de har undersökt alla olösta mordfall.

Det är här du gör ett fel: "Tvärtom tyder allt på att detta var PMs debutmord."

Vad är detta "allt" som tyder på att det är hans debutmord?

Dina argument för detta:
*Alla de ca 250 st kvinnorna är helskinnade enligt Madsen

*Ej hittat dna som binder honom till något mord. (På vissa offer saknades det helt dna-spår)

*Ingen av människorna runt honom har lagt märke till något som tyder på att han skulle vara aggressiv.

Det är inte mycket mer än det du haft att komma med.

Och det ger inte svar på om han gjort något innan. Och inte heller motsatsen.

Den pinsamt låga nivån är det ju du som står för. Den är i nivå med en chokladätande harlekin-läsares.
Det fetade 1/ PM har ägt tre ubåtar från 2002 -2017. Tidvis har han bott på Nautilus och träffat kvinnor ombord för sex. Förutom älskarinnor, är det otaliga kvinnor som av andra anledningar har varit med PM ombord. Om vi ska räkna lågt att det bara varit i genomsnitt 1 st kvinna i månaden ombord på promiskuösa PMs ubåtar, så blir det 180 st kvinnor på 15 år.
Ska vi räkna 2 st i månaden så blir det 360 st på 15 år. Jag tror nog att PMs uppskattning 250 st stämmer ganska bra.

Fråga: Vad tror du? Kan 1,5 kvinna i månaden vara en rimlig uppskattning på antalet kvinnor?

Av de vittnen som polisen förhört, ca 1200 så var uppskattningsvis minst hälften kvinnor. (Jag tror att de var långt fler eftersom PM var besatt av kvinnor.) Av dessa minst 600 kvinnor som förhörts av polis kan ca 250 vara kvinnor som varit ombord med PM på hans ubåtar. Eller vilka kvinnor tror du det är som har hört av sig till polis?
Fråga: Vad tror du?

Dessa 1200 vittnesmål ledde fram till ca 40 (37) vittnen i rättegången. Av dem, ett par kvinnor som hade något att berätta.
Men inget våldsamt eller gränsöverskridande.

Ett kvinnligt vittne var hemligt eftersom hon haft ett förhållande med PM. Men hade hon haft något graverande att vittna om så hade det stått i domslutet. (har lagt ut källa på vad det gäller anonymitet och domslut i DK nyligen.)

Fetade 2/ Vilka vissa sexualsadistiskt mördade kvinnor(offer) saknas det DNA-spår helt på?
Namn och geografisk fyndplats samt årtal skulle jag gärna vilja veta.
Fråga: Känner du möjligen till detta?
Jag själv har bara funnit två ouppklarade sexualsadistiska mord som stämmer geografiskt och med tiden (1990-91) men de hade båda gott om DNA-spår på sig. Den ena efter två män.

När det gäller Japanskan så är det ett styckmord. Men inte i någon källa beskrivs det som ett sexualsadistiskt mord. Dessutom var PM 15 år.

Fetade 3/ De som känt honom i 10 tals år och som arbetat med honom i tusentals timmar har aldrig sett någon våldsamhet hos PM. Hans familj säger att han inte var rädd för konflikter men att PM skulle vara våldsam har de aldrig sett skymten av.

När det gäller PMs historia driver jag ingen tes som du påstår. Ingen skulle bli nöjdare än jag, om det gick att koppla PM till något ouppklarat fall bakåt.
Det skulle vara som ett kvitto på att PM verkligen är så här alltid. Som P.Lundin eller Amagermannen.

Men vi får nog hålla oss till de fakta och belägg som finns. När det gäller det här fallet så har polisen inte lämnat något åt slumpen. De har tom varit nere och dykt vid Freya. Hade de funnit något misstänkt så hade de bärgat Freya med, enligt utsago. De har sökt i hela Norden,EU samt USA. Dvs de länder PM besökt. Utan att ha funnit något, vare sig MO eller DNA.
Det första polisen undersökte var nog fallet Meng. Ett sommarmord även det, ett år tidigare. Där behövde polisen bara kolla fyra saker. Och efter att kollat bilen samt PMs alibi för tiden behövde de inte kolla något mer. Men jag tror att polisen fortsätter leta. PMs Spanienkontakt tex (?)
Senast redigerad av ottoplommon 2018-05-16 kl. 06:03.
Citera
2018-05-16, 14:21
Medlem
develis avatar
Citat:
Vilka vissa sexualsadistiskt mördade kvinnor(offer) saknas det DNA-spår helt på?
Namn och geografisk fyndplats samt årtal skulle jag gärna vilja veta.
Fråga: Känner du möjligen till detta?
Jag själv har bara funnit två ouppklarade sexualsadistiska mord som stämmer geografiskt och med tiden (1990-91) men de hade båda gott om DNA-spår på sig. Den ena efter två män.
När det gäller Japanskan så är det ett styckmord. Men inte i någon källa beskrivs det som ett sexualsadistiskt mord. Dessutom var PM 15 år.
Frågan är väl varför du har ett sånt stort behov att rättfärdiga PMs förflutna?
Ditt statistiska underlag kan man helt lämna därhän då det är rent bias.

Skillnaden jämfört med dig är att inte se frånvaron av varken mord, våldtäkter eller våld som ett slags facit, utan snarare håller öppet att han kan ha agerat i det fördolda beroende på flertal olika faktorer - förutom sen debut och likaväl utifrån mordets extrema karaktär.
Det är således ingen som säger att PM har ett sådant förflutet - däremot är han jävligt suspekt.
Han är en dubbelnatur som visar en sida utåt och har uppenbart ett annat tändningsmönster sett till både mord och hårddisk.
Det finns mord och försvinnanden som inte överhuvudtaget skulle komma till ytan om inte gärningsperson erkänner (skryter eller köper sig mildare dom) eller att det uppdagas mord via spadtag. Paret West's mord uppdagades retroaktivt.

Den tilltron du tycks ha till media i frågan om detaljerna kring DNA vid cold cases ter sig rätt naiv likaväl som ditt övriga resonemang kring tidigare begångna brott.

Att PM inte finns i registren kan likaväl handla om att han använt både kondomer, handskar och andra skydd. Försvinnanden som aldrig blivit ouppklarade, sexualbrott likaså, att gärningsperson rör sig bortom Danmark är andra faktorer, PM reste mycket.

Det finns fortsättningsvis ingenting som säger att PM skulle starta med ett sexualsadistiskt mord - han kan lika gärna i rent vrede och kvinnohat dräpa en prostituerad - enbart för att öht testa hur det är att mörda dvs likaväl som att mördare ofta startar med att döda djur som de fega asen klarar av att övermanna.
PM själv är uppenbart medveten om detta då han skriver på sin blogg om att "Gå efter de svaga, de enklare offren".
Sårbara individer är självklart allt från uteliggare, illegal invandring, prostituerade, turister, personer som rymt osv.

Första domen i världen gällande DNA sker först år 1989. PM är då 18 år.
Oavsett DNAs inträde på arenan var det stort sett okänt utanför krim och rättsmedicin - vilket då handlar om bevarande och hantering på plats:

" I 1990 var DNA i stort set ukendt uden for drabsafdelningen og retsmedicinskt institut. Selv almindelige politifolk ville knab vite hvad DNA var."
Sagen om Amagermanden: Jagten på en serieforbryder; Buhr & Therkildsen

Persedlar sparades under ogynnsamma förhållanden, bevarades i fel säckar och blandades (kontaminering) - om de inte sonika rensats ut över tid. Där det återfunnits DNA är inte analys självklar heller (för lite, blandprofiler osv).
Gällande sexualsadistiska mordet på Stine Geisler så lyckades mördaren ta bort alla spår på kroppen via bonvax. Senare återfanns en blandbild på repet, alltså mkt svag DNA bild.
DNA kan avsättas från vem som helst så en enda separat träff bortom offrets kropp kan härröra från annan hantering innan mordet. Det kan alltså ge en riktning mot nån person på sin höjd men under förutsättning att annat återfinns:

"Den sadistiske drabsmand undslap og slettede stort set alle spor efter sig. Det er kun lykkedes at bevare et spinkelt dna-materiale fra den ledning, han brugte til at binde Stine Geisler med, og blandingsprofilen er ikke i sig selv nok til at domfælde en morder, selv om det en dag skulle lykkes at finde ’et match’ i politiets registre."

Ove Dahl, pensioneret drabschef og nøgleperson i efterforskningen af sagen:
"I forhold til Stine Geisler har vi jo ikke fingeraftryk eller andre tekniske spor, som endegyldigt knytter ofret til en gerningsmand."
https://ekstrabladet.dk/112/drabschefens-desperate-appel-giv-os-nu-navnet-paa-stines-morder/5575106

Alice Kansiimes, prostituerad. Knivmördad och med en hand avhuggen 1997:
"Men da man flere år efter drabet på den afrikanske prostituerede igen havde førsøgt at finde DNA, var det mislykkedes."
"Men i Alice Kansiimes-sagen - og i en rekke andre oupklarede sager - havde de gamle sporeffekter vret opbevaret under kritisable forhold."

Kurt Cragh om hanteringen gällande AK:
- Da jeg personligt mødte op på Ringsted Politigård, fandt jeg samtlige effekter - inklusive 28 kondomer med sæd i og andet biologisk materiale - stuvet sammen i en stor, sort affaldspose helt oppe på øverste hylde under et fugtigt loft."

"Ifølge den tidligere efterforskningsleder er lignende, mangelfuld håndtering af bevismateriale konstateret i en række andre sager - inklusive de mange sager, der blev knyttet til Amagermanden, Marcel Lychau Hansen.

Ifølge Kurt Kragh kunne man komme uden om lignende problemer fremover, hvis man samlede dna-materialet i et centralt register.
- Jeg har tidligere været fremme og sige, at jeg mener, man burde samle den slags effekter på et centralt lager, hvor man kan kontrollere temperaturer og luftfugtighed."

https://ekstrabladet.dk/112/article4008485.ece

Jag har tidigare skrivit om prostituerade Betina med tanke på PMs intresse av ett visst kapitel med likdelar i avlopp i sin krim.bok. Hon försvann 1990 och hittades i en avloppsbrunn på Halmtorvet.

" Da han får bylten op får han et chok. Det er et kvindelig med blottet överkrop, afhuggede hæender og føtter."
Gerningssteder: Vesterbro: - En kriminalvandring gennem Københavns mord; P Kaee

"Men først syv år senere, da skeletrester fra et ukendt kvindelig i en brønd på Halmtorvet undersøges, finder man Betina Christensen.
Det er end ikke lykkedes at udvinde noget dna-materiale fra de gamle sparsomme effekter fra sagen."

https://ekstrabladet.dk/112/article3991321.ece

Det finns garanterat mängder med suspekta brott att gräva fram, nämner enbart dessa i syfte att beskriva de problem som finns kring äldre kriminalfall - inte för rabbla upp x antal mord.
Citera
2018-05-16, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Frågan är väl varför du har ett sånt stort behov att rättfärdiga PMs förflutna?
Ditt statistiska underlag kan man helt lämna därhän då det är rent bias.

Skillnaden jämfört med dig är att inte se frånvaron av varken mord, våldtäkter eller våld som ett slags facit, utan snarare håller öppet att han kan ha agerat i det fördolda beroende på flertal olika faktorer - förutom sen debut och likaväl utifrån mordets extrema karaktär.
Det är således ingen som säger att PM har ett sådant förflutet - däremot är han jävligt suspekt.
Han är en dubbelnatur som visar en sida utåt och har uppenbart ett annat tändningsmönster sett till både mord och hårddisk.
Det finns mord och försvinnanden som inte överhuvudtaget skulle komma till ytan om inte gärningsperson erkänner (skryter eller köper sig mildare dom) eller att det uppdagas mord via spadtag. Paret West's mord uppdagades retroaktivt.

Den tilltron du tycks ha till media i frågan om detaljerna kring DNA vid cold cases ter sig rätt naiv likaväl som ditt övriga resonemang kring tidigare begångna brott.

Att PM inte finns i registren kan likaväl handla om att han använt både kondomer, handskar och andra skydd. Försvinnanden som aldrig blivit ouppklarade, sexualbrott likaså, att gärningsperson rör sig bortom Danmark är andra faktorer, PM reste mycket.

Det finns fortsättningsvis ingenting som säger att PM skulle starta med ett sexualsadistiskt mord - han kan lika gärna i rent vrede och kvinnohat dräpa en prostituerad - enbart för att öht testa hur det är att mörda dvs likaväl som att mördare ofta startar med att döda djur som de fega asen klarar av att övermanna.
PM själv är uppenbart medveten om detta då han skriver på sin blogg om att "Gå efter de svaga, de enklare offren".
Sårbara individer är självklart allt från uteliggare, illegal invandring, prostituerade, turister, personer som rymt osv.

Första domen i världen gällande DNA sker först år 1989. PM är då 18 år.
Oavsett DNAs inträde på arenan var det stort sett okänt utanför krim och rättsmedicin - vilket då handlar om bevarande och hantering på plats:

" I 1990 var DNA i stort set ukendt uden for drabsafdelningen og retsmedicinskt institut. Selv almindelige politifolk ville knab vite hvad DNA var."

Persedlar sparades under ogynnsamma förhållanden, bevarades i fel säckar och blandades (kontaminering) - om de inte sonika rensats ut över tid. Där det återfunnits DNA är inte analys självklar heller (för lite, blandprofiler osv).
Gällande sexualsadistiska mordet på Stine Geisler så lyckades mördaren ta bort alla spår på kroppen via bonvax. Senare återfanns en blandbild på repet, alltså mkt svag DNA bild.
DNA kan avsättas från vem som helst så en enda separat träff bortom offrets kropp kan härröra från annan hantering innan mordet. Det kan alltså ge en riktning mot nån person på sin höjd men under förutsättning att annat återfinns:

"Den sadistiske drabsmand undslap og slettede stort set alle spor efter sig. Det er kun lykkedes at bevare et spinkelt dna-materiale fra den ledning, han brugte til at binde Stine Geisler med, og blandingsprofilen er ikke i sig selv nok til at domfælde en morder, selv om det en dag skulle lykkes at finde ’et match’ i politiets registre."

Ove Dahl, pensioneret drabschef og nøgleperson i efterforskningen af sagen:
"I forhold til Stine Geisler har vi jo ikke fingeraftryk eller andre tekniske spor, som endegyldigt knytter ofret til en gerningsmand."
https://ekstrabladet.dk/112/drabschefens-desperate-appel-giv-os-nu-navnet-paa-stines-morder/5575106

Alice Kansiimes, prostituerad. Knivmördad och med en hand avhuggen 1997:
"Men da man flere år efter drabet på den afrikanske prostituerede igen havde førsøgt at finde DNA, var det mislykkedes."
"Men i Alice Kansiimes-sagen - og i en rekke andre oupklarede sager - havde de gamle sporeffekter vret opbevaret under kritisable forhold."

Kurt Cragh om hanteringen gällande AK:
- Da jeg personligt mødte op på Ringsted Politigård, fandt jeg samtlige effekter - inklusive 28 kondomer med sæd i og andet biologisk materiale - stuvet sammen i en stor, sort affaldspose helt oppe på øverste hylde under et fugtigt loft."

"Ifølge den tidligere efterforskningsleder er lignende, mangelfuld håndtering af bevismateriale konstateret i en række andre sager - inklusive de mange sager, der blev knyttet til Amagermanden, Marcel Lychau Hansen.

Ifølge Kurt Kragh kunne man komme uden om lignende problemer fremover, hvis man samlede dna-materialet i et centralt register.
- Jeg har tidligere været fremme og sige, at jeg mener, man burde samle den slags effekter på et centralt lager, hvor man kan kontrollere temperaturer og luftfugtighed."

https://ekstrabladet.dk/112/article4008485.ece

Jag har tidigare skrivit om prostituerade Betina med tanke på PMs intresse av ett visst kapitel med likdelar i avlopp i sin krim.bok. Hon försvann 1990 och hittades i en avloppsbrunn på Halmtorvet.

" Da han får bylten op får han et chok. Det er et kvindelig med blottet överkrop, afhuggede hæender og føtter."
Gerningssteder: Vesterbro: - En kriminalvandring gennem Københavns mord; P Kaee

"Men først syv år senere, da skeletrester fra et ukendt kvindelig i en brønd på Halmtorvet undersøges, finder man Betina Christensen.
Det er end ikke lykkedes at udvinde noget dna-materiale fra de gamle sparsomme effekter fra sagen."

https://ekstrabladet.dk/112/article3991321.ece

Det finns garanterat mängder med suspekta brott att gräva fram, nämner enbart dessa i syfte att beskriva de problem som finns kring äldre kriminalfall - inte för rabbla upp x antal mord.
Du har fel om Stine Geisler. DNA-tekniken har gått framåt. Jag återkommer med fakta när jag får lust att plöja igenom det danska materialet igen. Sedan är det fel att jämföra ett litet rättssäkert land som DK med enbart 5,5 miljoner invånare på en yta av 224 000 km. Jämfört med Storbritanniens 66 miljoner på nästan samma yta 242 000 km. Enbart i London, bor cirka 13,8 miljoner packade som sillar, invånare i början av 2015 vilket gör den till EU:s folkrikaste storstadsregion. Angående ditt jämförande med engelska "Paret West's mord uppdagades retroaktivt."

De fyra rättssäkraste länderna i VÄRLDEN som ligger i topp är alla nordiska. I tur och ordning är det Danmark, Norge, Finland och Sverige. Storbritannien ligger på plats 13 inom EU.
Nu har jag inte lust att debattera med dig pga att du jämt ful-citerar mig samt trollar med fakta.

EDIT: Du påstår lögnaktigt att jag har ett "stort behov att rättfärdiga PMs förflutna?"
För att jag håller mig till fakta, belägg och bevis? Det finns gott om skitsnackare här som fantiserar oförblommat och snackar skit så det räcker och blir över sattyg till en hel väst. Tjänar ett fall på rena lögner tycker du?
Är det seriöst med Making a Murderer! Då får vi nog döpa om tråden.
PS: Svara inte.
Senast redigerad av ottoplommon 2018-05-16 kl. 16:30.
Citera
2018-05-16, 16:56
Medlem
kugutts avatar
Citat:
EDIT: Du påstår lögnaktigt att jag har ett "stort behov att rättfärdiga PMs förflutna?"
För att jag håller mig till fakta, belägg och bevis? Det finns gott om skitsnackare här som fantiserar oförblommat och snackar skit så det räcker och blir över sattyg till en hel väst. Tjänar ett fall på rena lögner tycker du?
Är det seriöst med Making a Murderer! Då får vi nog döpa om tråden.
PS: Svara inte.

Det hadde varit mer ärligt av dig om du kunde namnge dessa skitsnackare som " fantiserar och snackar skit" hela tiden. Jag är helt säker på allihopa, eller iallafall dom flesta av dessa, är fullt kapabla att svara på dina påhopp. Bara så du vet.
Citera
2018-05-16, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Det hadde varit mer ärligt av dig om du kunde namnge dessa skitsnackare som " fantiserar och snackar skit" hela tiden. Jag är helt säker på allihopa, eller iallafall dom flesta av dessa, är fullt kapabla att svara på dina påhopp. Bara så du vet.
Jag har bemött dessa "skitsnackare" tråden igenom. Bara så du vet.
Att fantisera,spekulera och brainstorma gör vi allesammans. Och det är inte det jag menar med skitsnack. Utan att gå efter psykopatchecklistan och plutta in PM där, med felaktiga,falska påståenden som det inte finns minsta belägg för, är det jag invänt emot. Då heter det att man försvarar PM ???

Tråden heter "Mordet på Kim Wall" och jag vet inte vad Kim och hennes anhöriga tjänar på att vi inte håller oss till de bevis,fakta samt belägg som finns. Sedan får man brainstorma Kugutt. Det gör säkert polisen också.

När det gäller Stine Geisler så sa polisen senast 2015 att de behöver ett namn. Och de har fått ett namn. Men PMs DNA matchar inte något fall någonstans. Jag tycker att den danska polisen har bevisat att de är mycket kompetenta.
Och inte har lämnat något åt slumpen.

EDIT: Jag tror att polisen fortfarande jobbar på det.
Senast redigerad av ottoplommon 2018-05-16 kl. 17:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in