2018-05-16, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Med en fru som förlåter mycket - inklusive otrohet. Undrar om hon förlåter det här också? Hon tyckte ju synd om honom enligt arikeln i samband med det uppmärksammade gruppsexet. Så hon kanske tycker synd om honom nu också.
Hur vet du att han är ett ärkesvin. Känner du honom ?
Citera
2018-05-16, 12:15
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folkungavallen
Hur vet du att han är ett ärkesvin. Känner du honom ?

Jag har aldrig sagt att han är ett ärkesvin. Så jag tror du citerar fel person.
Citera
2018-05-16, 12:17
Medlem
Han är ett ärkesvin. Jag känner honom inte men känner som sagt folk som har väldigt mycket inside på honom och ja - han är inte rolig att ha att göra med om man säger så.
Citera
2018-05-16, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av philiptornqvist
Bostaden är den adress man är skriven på. Övriga lägenheter/hus man äger är inte ens bostad.
Förvisso inte riktigt sant, även om Huselius rimligtvis inte kan ha dubbel bosättning.
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Renlund verkar inte bo något vidare flott.

https://www.hitta.se/kartan!~59.35770,18.20956,13.996709650963907z/tr!i=ErCluLDT/streetview!po=59.35770000:18.20955500!a=-64.23868!pi=-10.00000

Mera klass på Huselius.

https://www.hitta.se/kartan!~59.22451,18.37317,15.999984398791117z/tr!i=mhMvLGOV/search!i=xWRjZ4444n!q=Kristian%20Huselius%2C%20Bre viksvägen%20133%20Tyresö!t=single!st=prv!a=59.2249 1:18.37275!ai=xWRjZ4444n!aic=59.22491:18.37275/tileLayer!l=1
Spännande att båda två bor på/i Brevik, även om det är olika kommuner. Mer klass på Huselius vet jag inte om det är - visst han bor närmare vattnet men Renbergs villa lär vara någon/några mill dyrare.
Senast redigerad av LaStupenda 2018-05-16 kl. 12:20.
Citera
2018-05-16, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Jag har aldrig sagt att han är ett ärkesvin. Så jag tror du citerar fel person.
Ok, sorry
Citera
2018-05-16, 12:39
Medlem
När blev Kristian anhållen?

Hur lång tid är det kvar innan åklagaren måste häkta eller släppa Hu*elius för det misstänkta brottet?
Citera
2018-05-16, 12:43
Medlem
LennyMacKenzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sopapafbk
Han är ett ärkesvin. Jag känner honom inte men känner som sagt folk som har väldigt mycket inside på honom och ja - han är inte rolig att ha att göra med om man säger så.
Om han är ett ärkesvin eller ej kan jag inte uttala mig om och inte heller om han är den skyldige i det här fallet. Däremot så tycker jag mig minnas att han en gång dissades av gamle FBK-tränaren Per Bäckman efter att han (KH alltså) misskött sig före en match. Bäckman uttryckte det typ:
"En sketen junior som tror han gör som han vill".
Per Bäckman var inte den som alltid uttryckte sig så politiskt korrekt om man säger så Tilläggas kan att KH på den tiden var väldigt upphaussad och ansågs vara en av de mest lovande juniorerna i Sverige. Det struntade dock Per Bäckman totalt i vilket hedrade honom.
Citera
2018-05-16, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
När blev Kristian anhållen?

Hur lång tid är det kvar innan åklagaren måste häkta eller släppa Hu*elius för det misstänkta brottet?

Kl 12:00 tredje dagen efter anhållandet, dvs häktningsförhandling kommer ske senast vid lunchtid på fredag om han inte släpps innan dess.
Citera
2018-05-16, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Kan det vara Ricka*d Grönb*rg? Känns lite knepig och inåtvänd.

Helt klart inte utesluten. Får känslan av att han kan tända till rejält efter några öl.
Citera
2018-05-16, 12:54
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sopapafbk
Jag vet med 100 procents säkerhet att det är Kristian H*s*l**s. Jag har väldigt bra inside i hockeysfären och fick det bekräftat redan igår kväll. Vi kan lägga ned gissningsleken. Kristian H är den skyldige.

Om det inte finns ngn åldersuppgift så kan det förvisso vara KH, men också nästan vem som helst (ditt försäkrande åsido).

Ska man tolka pressens beskrivningar av personen som någotsånär välliknande så är kanske inte HK den förste man tänker på. ’En av Sveriges mest kända ishockeyprofiler’ som också har spelat i ’tre kronor och utomlands’ tycks ju antyda ngn som inte varit ”NHL-stjärna”, och som inte är känd fr.a. som tränare, utan fr.a. verkat inom landet som spelare och avrundat karriären med spel utomlands och kanske som hockeybisittare/ kommentator/ tv-underhållning. Sanny kanske kvalar in...

Sen finns det ju mer eller mindre troliga våldsverkare och hustrumisshandlare.

Och sen finns det ord-mot-ord och vårdnadstvister, skilsmässotvister, hjärnskakningsoffer och olikartade ”tolkningar” av var gränsen för våld går, vilket våldsverkaren förstår sig på för sent.

Om ingen kan ge mer handfasta ledtrådar så blir det ju inte lätt att peka ut ngn med ngn trovärdighet.

Trots att uppenbarligen hela pressen och rättsväsendet lär veta precis vem det är.

Kanske vill man försäkra sig om att det ligger ngt i anklagelserna först...
Citera
2018-05-16, 12:58
Medlem
Jan Huokko ?isåfall inte första gången .
Citera
2018-05-16, 12:59
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Om det inte finns ngn åldersuppgift så kan det förvisso vara KH, men också nästan vem som helst (ditt försäkrande åsido).

Ska man tolka pressens beskrivningar av personen som någotsånär välliknande så är kanske inte HK den förste man tänker på. ’En av Sveriges mest kända ishockeyprofiler’ som också har spelat i ’tre kronor och utomlands’ tycks ju antyda ngn som inte varit ”NHL-stjärna”, och som inte är känd fr.a. som tränare, utan fr.a. verkat inom landet som spelare och avrundat karriären med spel utomlands och kanske som hockeybisittare/ kommentator/ tv-underhållning. Sanny kanske kvalar in...

Sen finns det ju mer eller mindre troliga våldsverkare och hustrumisshandlare.

Och sen finns det ord-mot-ord och vårdnadstvister, skilsmässotvister, hjärnskakningsoffer och olikartade ”tolkningar” av var gränsen för våld går, vilket våldsverkaren förstår sig på för sent.

Om ingen kan ge mer handfasta ledtrådar så blir det ju inte lätt att peka ut ngn med ngn trovärdighet.

Trots att uppenbarligen hela pressen och rättsväsendet lär veta precis vem det är.

Kanske vill man försäkra sig om att det ligger ngt i anklagelserna först...

Jag kan inte se att SVT eller TV4 för nyheten — för vad det är värt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in