2018-05-16, 11:56
Medlem
punkindrublics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sopapafbk
Jag vet med 100 procents säkerhet att det är Kristian Huselius. Jag har väldigt bra inside i hockeysfären och fick det bekräftat redan igår kväll. Vi kan lägga ned gissningsleken. Kristian Huselius är den skyldige.

Kan stämma, han var väl en av tre, som var inblandad i en “sexskandal” i samband med en landslagssamling för många år sedan.
Citera
2018-05-16, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Om detta nu stämmer - vet du om misshandeln har pågått länge eller har det kommit den senaste tiden? Alkoholproblem?

Ja, den ska ha pågått ett par månader åtminstone. Vet inte exakt. Huruvida alkohol är inblandat vet jag inte men jag skulle inte utgå från det med tanke på att Kristian är ett ärkesvin ut i fingerspetsarna.
Citera
2018-05-16, 12:01
Avstängd
outback4s avatar
KH är väl inte i 50års åldern ?
Den gripne ska vara i den åldern.
Citera
2018-05-16, 12:02
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ja, den ska ha pågått ett par månader åtminstone. Vet inte exakt. Huruvida alkohol är inblandat vet jag inte men jag skulle inte utgå från det med tanke på att Kristian är ett ärkesvin ut i fingerspetsarna.

Med en fru som förlåter mycket - inklusive otrohet. Undrar om hon förlåter det här också? Hon tyckte ju synd om honom enligt arikeln i samband med det uppmärksammade gruppsexet. Så hon kanske tycker synd om honom nu också.
Citera
2018-05-16, 12:04
Medlem
Krist#an Huse#ius då vet vi! Bortgjord igen, ingen fittmagnet direkt. Verkar helt dum i huvudet!
Citera
2018-05-16, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4

Varifrån kommer den uppgiften?
Citera
2018-05-16, 12:06
Medlem
Citat:

Återigen; källa på att den gripne är i den åldern? Och kom inte dragande med att det stod det i Upplands Väsby-artikeln för det är ett helt annat ärende!
Citera
Medlem
punkindrublics avatar
Citat:

På vilket sätt är han ett ärkesvin enligt dig?
Citera
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Reggad i över tre år och bara inlägg i den här tråden skapar lite tvivel.
Citera
2018-05-16, 12:07
Medlem
Jadu, han var med och våldtog (eller iaf utnyttjade) en tjej tillsammans med två andra.

Han var otrogen mot sin fru som nyligen fött barn.

Han har misshandlat sin fru under åtminstone några månaders tid.

Räcker det?

EDIT: Som svar till
punkindrublic
Senast redigerad av sopapafbk 2018-05-16 kl. 12:10.
Citera
2018-05-16, 12:08
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:

Det har förekommit en artikel om en våldtäkt i tråden om ett par i 50-årsåldern i 7pplands Väsby. Men det har inget att göra med hockeyprofilensombor i Stockholm. Inte i någon av artiklarna om honom står det en ålder på honom.
Citera
2018-05-16, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Reggad i över tre år och bara inlägg i den här tråden skapar lite tvivel.

Ja, jag har inte tyckt det varit värt att skriva tidigare. Men i och med folks totalt usla gissningar i den här tråden kände jag ett ansvar att "städa upp".

Vill du inte tro på mig, så gör inte det. Sanningen kommer komma fram någon gång och då får alla veta att lille Kristian är skyldig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in