2018-05-15, 21:43
Medlem
Nu har väll alla hyfsat kända hockeyspelares namn nänts men inte sett någon nämna Salming så kastar väll in hans namn då fast hoppas verkligen inte det är han.
Citera
2018-05-15, 21:44
Medlem
Tre namn som nämnts i denna tråd i en tweet. https://twitter.com/Sannylindstrom/status/996474664074600448
Citera
Medlem
Gavves avatar
Artikeln på Aftonbladet verkar vara lite uppdaterad med ett nytt citat (eller så missade jag det tidigare). Det handlar alltså om flera fall av misshandel.

"– Vi har varit där och tagit upp anmälan om misshandel i flera fall, säger Towe Hägg på Polisregion Stockholms mediecenter."
Citera
Medlem
KuKluxKlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredpc
Sheffields säsong är slut och Jämtin har dessutom lämnat laget.

Jag satsar också mina pengar på Jämtin. Gris på planen, grisaktigt utseende = grisaktigt beteende utanför planen.
Citera
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Tråkigt att Aftonbladet väljer att publicera denna nyhet endast och störst samtidigt som Sverige leder över Ryssland i hockey-VM. Obetydlig match kanske men som de spelar!

Vem vare som blev haffad?
Citera
2018-05-15, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Enligt rykten då det begav sig, så var anledningen till att Husse fick lämna Färjestad för Frölunda, att han hade boxat på tanten. Om det ligger någon sanning i det och om Husse är aktuell nu, har jag ingen susning om!
samtidigt var väl Pelle Bäckman tränare i FBK så och bänkade Husse och någon till junior dör att de var sena till träningar eller vad det var...
Citera
2018-05-15, 21:46
Medlem
Erosenins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Nu har väll alla hyfsat kända hockeyspelares namn nänts men inte sett någon nämna Salming så kastar väll in hans namn då fast hoppas verkligen inte det är han.
Varför kastar du in ett namn alls då?!
Citera
2018-05-15, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Var inte han åtalad för våldtäkt eller vad det var? Det var någon trekant tror jag

https://www.expressen.se/sport/hockey/nhl/huselius-sambo-talar-ut-om-sexskandalen/
Citera
2018-05-15, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eli-kalmar
Ganska träffande analys...

En får tacke !!!! Kändes bra när jag skrev det

Har för mig att jag sett honom på slutet tappa greppet när han twittrar trav . En sådan travprofil som börjar gå bananas över domslut , kuskars körningar och travbanornas beskaffenhet

Brukar tyda på stora slantar som rinner ur händerna. Vansinnet brusar i ögonen på torskmaskiner
Citera
Medlem
TSDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joccsen
Hu**elius skulle det kunna vara

Svårt spelberoende .... Taskigt konsekvenstänk vilket inte minst visade sig när han var med på dubbel eller trippelmackan på ett hotellrum under landslagsspel. Och skall sanningen fram är man väl rätt kall mot frugan om man får för sig en sådan grej . Att han lyckades lappa ihop det är ett under dock .

Men just spelandet ...... Det brukar alltid saknas en skruv eller två hos monsterspelare. Och 99,9 % av alla de som kränger iväg stor deg är i slutänden stora förlorare . Kanske torskar bort stora delar av det ihopspelade och nu tröttnar tanten och vill dra

Precis min tanke
Detta + noll aktivitet på twitter senaste dygnet trots trav och hockey idag.
Citera
Medlem
azzzelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Tänk till lite. Readly Express startar inte fast han har medparten av hästarna hos nurmos genom tiderna. Takethem får en Biljett och topprestationer från Melanders Jänkare idag. Och han skriver inte på twitter?

Visst kan det vara en tillfällighet men det vore väl märkligt att han inte twittar fast det är Hockey på TV också
Det kan mycket väl vara Husse, men Readly gick ju i avel i mars, så som sagt tror inte det har med detta att göra.
Slänger ut ett nytt namn. Kenta Nilsson!
Citera
2018-05-15, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slixxor
Att han lämnat Sheffield hade jag dock inte koll på. Men vad jag kunde hitta vid en snabb titt vad han verkar bo i Karlstad numera?

Har ingen aning om var han bor eller om det skulle kunna vara han. Men han lär iallafall inte befinna sig i Sheffield.

Citat:
Ursprungligen postat av KuKluxKlan
Jag satsar också mina pengar på Jämtin. Gris på planen, grisaktigt utseende = grisaktigt beteende utanför planen.

Ska vara ärlig och säga att jag också fått känslan av att han är rätt grisig av sig. Ska dock inte säga att det är så. Jag ville bara, på ett vänligt sätt, rätta personen som menade på att han skulle vara i Sheffield
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in