2018-05-15, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viryz
Nisse Ekman? Kanske inte en av Sveriges mest kända. Men en stor profil som även nu är sportchef inom damhockeyn.

Tvivlar på det då det snarare är han som åker på däng.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slixxor
Jämtin spelar ju numera hockey i Sheffield, så vore konstigt om han är i Sthlm och pucklar på någon.

Sheffields säsong är slut och Jämtin har dessutom lämnat laget.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eli-kalmar
Under ytan... varför tror du inte det är H*sse?

Kan mycket väl vara han. Dessutom har jag fått för mig att han har en halvbitchig kärring.
Citera
2018-05-15, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby C
Det är R*ckard R*kell. Har en polare som bor granne som såg när polisen kom.

Han har alltså hunnit spöa på tanten medan han spelar Hockey VM i Köpenhamn?
Starkt jobbat isf!
Citera
2018-05-15, 21:38
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perelk
Det är inte han. Han bor inte ens i Sverige

Fd spelare som bor i ”stockholmsområdet” och som klassas som ”en av sveriges största hockeyprofiler.” Hur många finns det att välja på?

S*udden
R*nberg
F*rsberg (alibi genom TV-program)
S*lming
Citera
2018-05-15, 21:39
Medlem
Spelaren överlämnade sig till polisen igår natt. Innebär det natten till idag eller natten till igår? Huselius har iaf gillat en status på Twitter som skrevs för 23 timmar sedan.
Citera
2018-05-15, 21:39
Medlem
azzzelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Husse har inte kommenterat fast det varit fin trav på valla idag. Efter ha följt honom och med tanke på att kommenterar travet och dagens Elitloppsbesked så tror jag att Husse är den skyldiga.
Fast att Readly Express inte skulle starta har ju varit på tapeten i veckor innan detta. Så tror inte det har med det att göra överhuvudtaget.
Citera
2018-05-15, 21:41
Medlem
Hu**elius skulle det kunna vara

Svårt spelberoende .... Taskigt konsekvenstänk vilket inte minst visade sig när han var med på dubbel eller trippelmackan på ett hotellrum under landslagsspel. Och skall sanningen fram är man väl rätt kall mot frugan om man får för sig en sådan grej . Att han lyckades lappa ihop det är ett under dock .

Men just spelandet ...... Det brukar alltid saknas en skruv eller två hos monsterspelare. Och 99,9 % av alla de som kränger iväg stor deg är i slutänden stora förlorare . Kanske torskar bort stora delar av det ihopspelade och nu tröttnar tanten och vill dra
Citera
2018-05-15, 21:43
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azzzelito
Fast att Readly Express inte skulle starta har ju varit på tapeten i veckor innan detta. Så tror inte det har med det att göra överhuvudtaget.

Tänk till lite. Readly Express startar inte fast han har medparten av hästarna hos nurmos genom tiderna. Takethem får en Biljett och topprestationer från Melanders Jänkare idag. Och han skriver inte på twitter?

Visst kan det vara en tillfällighet men det vore väl märkligt att han inte twittar fast det är Hockey på TV också
Citera
Medlem
Slixxors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredpc
Sheffields säsong är slut och Jämtin har dessutom lämnat laget.

Att han lämnat Sheffield hade jag dock inte koll på. Men vad jag kunde hitta vid en snabb titt vad han verkar bo i Karlstad numera?
Citera
Medlem
Enligt rykten då det begav sig, så var anledningen till att Husse fick lämna Färjestad för Frölunda, att han hade boxat på tanten. Om det ligger någon sanning i det och om Husse är aktuell nu, har jag ingen susning om!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joccsen
Hu**elius skulle det kunna vara

Svårt spelberoende .... Taskigt konsekvenstänk vilket inte minst visade sig när han var med på dubbel eller trippelmackan på ett hotellrum under landslagsspel. Och skall sanningen fram är man väl rätt kall mot frugan om man får för sig en sådan grej . Att han lyckades lappa ihop det är ett under dock .

Men just spelandet ...... Det brukar alltid saknas en skruv eller två hos monsterspelare. Och 99,9 % av alla de som kränger iväg stor deg är i slutänden stora förlorare . Kanske torskar bort stora delar av det ihopspelade och nu tröttnar tanten och vill dra

Ganska träffande analys...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in