2018-05-14, 21:11
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Missade den klara, men era 2.55 mot miffmiff är ju även detta en guldgruva!

plöjde visst in 2500 så nu får ni fanimig visa att ni står pall era jävla fittbajare!
Beklagar sorgen på förhand, själv är jag 2k fattigare, avgå Norling, hur kan de bara parkera bussen hela andra halvlek.
2018-05-14, 21:14
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Blir vatten och bröd fram till 25'e men den jinxen var fan värd det. Nu rycker vi!

Jag förlorade också pengar om det är någon tröst.

Men vad händer, AIK torskar mot ett i år ett mediokert lag.
Men om Nordling inte har bättre visioner än att dom: "borde kunnat vinna den här matchen" så har jag svårt att tro att AIK vinner guldet i år.

Nästa match ska jag se dom live iallafall, har en Hammarbytokig chef som ger alla sina anställda ett årskort, låter oss även gå hem tidigare för att hinna ladda inför matchen.
2018-05-14, 21:20
Medlem
Nu har jag sett Häckens 1-0 mål ännu en gång och det finns inget absolut INGEt som talar för att det INTE är medvetet. Man måste nog vara jävligt enögd om man påstår annat.
2018-05-14, 21:22
Medlem
AIK kommer aldrig vinna guld med Norling som tränare. Fyfan vilken feg jävel han är. Börja parkera bussen efter 60 minuter hemma mot pisslag.

Så jävla tråkig fotboll att titta på, släpp loss spelarna din jävla italienska fegfotbolls wannabe.
2018-05-14, 21:26
Medlem
Ursäkta frågan, men hur mår man som Ellos-supporter i dagsläget?

Speciellt med tanke på att era spelare verkar lägga sig pga mutor från spelbolag?

Allsvenskan har aldrig varit så uppenbart styrd från utsidan som nu. Sjukt!
2018-05-14, 21:29
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aju1891
AIK kommer aldrig vinna guld med Norling som tränare. Fyfan vilken feg jävel han är. Börja parkera bussen efter 60 minuter hemma mot pisslag.

Så jävla tråkig fotboll att titta på, släpp loss spelarna din jävla italienska fegfotbolls wannabe.
Etta tvåa eller trea. Han kan få foten idag. Inte mig emot. Slutar hellre sexa än tvåa med Norling.
Avslutad
Alltså jag kan inget annat än att tro att Elfsborgs spelarna (2st) var köpta? Jag menar, inte ens en div-2 spelare är så dålig/dum i huvudet och gör sådana självmål. Speciellt första målet, det är ju som han ville göra mål? Slår den hårt långt ut vid andra sidan stolpen.

Måste vara något bakom detta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Nu har jag sett Häckens 1-0 mål ännu en gång och det finns inget absolut INGEt som talar för att det INTE är medvetet. Man måste nog vara jävligt enögd om man påstår annat.

Så som jag ser det är det misskommunikation kombinerat med att GOjani inte tittar upp ordentligt innan han slår hemåtpassen.

Målis flytter ut för att ge ett säkrare alternativ till sina pressade försvarare, Gojani ser inte detta och slår en antagande hemåtpass till målisen han tror står kvar i bur.

Kommunikationen mellen 2 rätt resonabla aktioner gör att de ser förjävligt ut.

Men matchfixning på just detta tycker jag folk är lite väl snabba till dömningen på.
2018-05-14, 21:30
Medlem
snillet_1s avatar
Hade jag varit Elfsborg hade jag nog fan tagit in Axén i det här läget. De behöver någon som kan få igång motivationen igen, han är erkänt duktig på spelarrelationerna även om han brister i annat. Thelin och Haglund är två rejält tråkiga och oinspirerande figurer som jag uppfattat det. Det är noll geist i Elfsborg just nu.

Men mest troligt lär det väl bli en intern lösning där Linderoth tar över och kanske att Anders Svensson tas in som en "resurs". Något måste hända i alla fall.
2018-05-14, 21:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Hade jag varit Elfsborg hade jag nog fan tagit in Axén i det här läget. De behöver någon som kan få igång motivationen igen, han är erkänt duktig på spelarrelationerna även om han brister i annat. Thelin och Haglund är två rejält tråkiga och oinspirerande figurer som jag uppfattat det. Det är noll geist i Elfsborg just nu.

Men mest troligt lär det väl bli en intern lösning där Linderoth tar över och kanske att Anders Svensson tas in som en "resurs". Något måste hända i alla fall.

Fattar inte vad alla ser i Thelin. Han drog ner Jsödra och håller på att göra en repris nu.
2018-05-14, 21:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Så som jag ser det är det misskommunikation kombinerat med att GOjani inte tittar upp ordentligt innan han slår hemåtpassen.

Målis flytter ut för att ge ett säkrare alternativ till sina pressade försvarare, Gojani ser inte detta och slår en antagande hemåtpass till målisen han tror står kvar i bur.

Kommunikationen mellen 2 rätt resonabla aktioner gör att de ser förjävligt ut.

Men matchfixning på just detta tycker jag folk är lite väl snabba till dömningen på.

Det som gör mig mest fundersam är att han slår den hårt bakåt, samt vid stolpen längst ut. Det är verkligen som han vill göra mål. Jag menar, varför slå den så hårt? Det gör aldrig backar så nära målvakten.
2018-05-14, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Det som gör mig mest fundersam är att han slår den hårt bakåt, samt vid stolpen längst ut. Det är verkligen som han vill göra mål. Jag menar, varför slå den så hårt? Det gör aldrig backar så nära målvakten.

Han ser stressad ut så jag tror att den blev hård är för att han bara ville slå den snabbt och dängde till och att den va i bortre är väl att han kanske misstänkte att målisen rört sig lite dit istället.

Ser ut som en ordentlig brainfart och kommunikationsbrist snarare än matchfixning iaf för mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in