2018-05-14, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Visst vinner man väldigt ofta matchen efter man sparkat tränaren, eller har jag bara fått för mig det?

Ja det brukar väl sprida ett nyskapelserus i lagen, oftast tillfälligt dock. Jag menar, till och med vi vann första matchen efter att vi blivit av med Lennartsson
2018-05-14, 20:43
Medlem
Tlagnojs avatar
Och där har AIK framgångsrikt kryssat till sig ännu ett silver i Allsvenskan. Jag blir så helvetes jävla trött på det hela.
2018-05-14, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Och där har AIK framgångsrikt kryssat till sig ännu ett silver i Allsvenskan. Jag blir så helvetes jävla trött på det hela.

Vad fan, sluta ha förväntningar på er multikulti-förening så lär du inte bli besviken. Tyvärr, men en förlorarmentalitet sitter längs väggarna på Karlberg, och ni är inte bättre än så med sopan Norling.
2018-05-14, 20:52
Medlem
Citat:
Galet att man erbjuds nästan dubbla gånger pengarna för solnaseger hemma mot Östersund idag (1.97 på bet365).

Bara att lasta in återstående lönen på det. Skulle Östersund på något sjukt sätt ta poäng är det en ekonomisk förlust jag är värd att offra.
Blir vatten och bröd fram till 25'e men den jinxen var fan värd det. Nu rycker vi!
2018-05-14, 20:55
Medlem
Skillnaden i flyt mellan Hammarby och AIK är helt sjuk hittills i Allsvenskan. Allt som har kunnat studsa bajens väg har gjort det (för att inte tala om de tre gratispoängen de fick igår), och AIK råkar ut för skador och slumpmål bakåt. Flytbajen måste ha sålt sin själ till djävulen, för inte fan har de spelat bra nog för en så klar serieledning.
2018-05-14, 20:58
Medlem
simonvps avatar
Bara Bajen får flytmål i år alltså?

Äsch, ska inte gå in på de obvious misstankar som Sonko Sundberg kommer utsättas för. Var nog bara en konsekvens av den kortpassningsfacism som ÖFK har inpräntat.

I vilket fall är det inte i närheten av Gojanis självmål. Är inte det matchfixning...ja, då vet jag inte vad som är det!
2018-05-14, 20:59
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brew
Skillnaden i flyt mellan Hammarby och AIK är helt sjuk hittills i Allsvenskan. Allt som har kunnat studsa bajens väg har gjort det (för att inte tala om de tre gratispoängen de fick igår), och AIK råkar ut för skador och slumpmål bakåt. Flytbajen måste ha sålt sin själ till djävulen, för inte fan har de spelat bra nog för en så klar serieledning.

Ehm, erat första mål, var inte det...ehm...

Nä, du känns inte som typen som kommer förstå.
Medlem
Citat:
Jag säger inte emot att vi haft flyt för det har vi haft men det finns en anledning till att vi har ett kryss och ni fyra. När ni backar hem för att försvara en ledning (eller t.om. ett kryss med en man mer mot Malmö) så kör vi framåt för att punktera matchen vilket gett resultat.
Medlem
DikTs avatar
Citat:

Och ledningsmålet mot ÖFK var inget slumpmål!? #inteallsenögd
2018-05-14, 21:03
Medlem
Citat:
Jag säger inte emot att vi haft flyt för det har vi haft men det finns en anledning till att vi har ett kryss och ni fyra. När ni backar hem för att försvara en ledning (eller t.om. ett kryss med en man mer mot Malmö) så kör vi framåt för att punktera matchen vilket gett resultat.

Norling är en feg jävel, men anledningen till att ni har 0 förluster är en skitdomare och anledningen till till att ni har 1 oavgjord är att ni har en förjävla bolltur. Men men, bolltur förtjänas ofta, och ni är för första gången på över ett decennium år bra nog för att sluta på övre halvan. Men ni är inte 6 poängs allsvensk ledning bra (eller tre poäng om man går på faktisk merit och inte århundradets sämsta domarbeslut).
2018-05-14, 21:07
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Norling är en feg jävel, men anledningen till att ni har 0 förluster är en skitdomare och anledningen till till att ni har 1 oavgjord är att ni har en förjävla bolltur. Men men, bolltur förtjänas ofta, och ni är för första gången på över ett decennium år bra nog för att sluta på övre halvan. Men ni är inte 6 poängs allsvensk ledning bra (eller tre poäng om man går på faktisk merit och inte århundradets sämsta domarbeslut).
Haha Sluta böla.
2018-05-14, 21:10
Medlem
Första gången jag är helt säker på att en match är uppgjord. Redan när jag såg gojanis självmål första gången var jag säker på min sak. Nog för att vem som helst kan göra självmål men det där är ju inte äkta någonstans. Jag hade fan blivit tokig om det hade handlat om mitt lag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in