Citat:
Ursprungligen postat av
Africanized
Nu har tereza kacerova stängt sin IG eller gjort den privat, blev väl för mycket.
Min take på henne,
Ja bilderna på sonen är ganska avslöjande och ungar växer fort i den åldern.
Fram tills jul verkar hennes foto collage ha varit på ett ungefär och ett foto som cirkulerat runt juletid där TB klär en gran med hennes unge fanns väl?
Längre än så var dom inte tillsammans.
Det som upprört många är det utlämnande brevet, jag håller här med att det var fenomenalt respektlöst mot familjen att göra så. Många härinne som gillade att någon la upp bilder och försvarade henne, visar väl bara på hur ni fungerar.
Sedan har hon inte uttryckligen sagt det men hon har insinuerat att dom varit tillsammans eftersom bilderna fick det att se ut så.
Tereza är otroligt självcentrerad och nästan som en reflex gick det där iväg när TB dog. Hon har länge försvarat sitt agerande och sett sig själv som ett offer vilket inte fått henne att se bättre ut.
Hon är en vuxen människa som får stå för sina gärningar, hon kommer ha problem med hatsvans ganska länge, hardcore-fans skall nog inte underskattas.
Eftersom hon rör sig i hollywood kretsar i usa så kommer detta odiskutabelt gynna hennes karriär, ALLA vet vem Tereza Kacerova är nu och hon har ju både ansikte, kropp, tuttar och personlighet att gå långt.
Vad menar du, vilka gärningar?
Såsom du beskriver henne känns det som att du är lite avis...eller du tror att hon lade ut brevet för att hon tänkte dagen efter Ts död, att oj, om jag lägger ut ett brev här och förklarar min kärlek, så kommer jag att gå långt i Hollywood?
Förlåt men Långsökt och bittert inlägg...slappna av nu och släpp Tereza. Det var trots allt henne Tim valde att ha i sitt liv!💕