2018-05-14, 17:38
Medlem
Wandras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christer-ulfbaage
För alla er Jan-älskare, vill jag meddela att han jobbar på en självbiografi haha
You’re welcome

Med 1 sida då eller?
2018-05-14, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Såvida Jan inte deltar och vinner i duellen så lär han ju åka ut nu.

Jag tycker han verkar lite för munter för det. Tror ni verkligen att han någon gång hade grävt ner den patenterade "stridsyxan" om Pascal hade svikit honom där? Oefterhärmlig svenska dessutom.
Citat:
"Jan & Pascal" är vänner och fortsätter ett vinnande koncept/spelstrategi som fungerar verkligen bra !!
https://www.instagram.com/p/BiwP_kQnVap/?taken-by=thejanbonnevier
Senast redigerad av heavenorlasvegas 2018-05-14 kl. 17:51.
2018-05-14, 17:46
Medlem
Tenedors avatar
Hur mycket man än avskyr Lillemor var ju hennes skämt mot Jan helt klockrent. Stor humor i den scenen. Nästan lika underhållande var det att se DKs minspel när Johaneeh spårade ur och drog igång sin monolog mot slutet.

Jag inbillar mig att jag skulle sluta se Robinson om Henrik åker ut. Det vete fan om inte hatobjekten är snäppet roligare att följa ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Hur många här försöker inte prata som johan-eeh varje gång han öppnar munnen. Jag och min sambo tävlar typ vem som kan prata som han bäst. Eeeeeeh lillemorrrreeeh. Skön karaktär!

Haha, skönt att man inte är ensam! Jag som bor ensam hamnar oftast i någon kombo mellan Jan och Johan-eeh - småmuttrandes för sig själv med ett äkta -eeh på slutet. Det är bara badrumströskeln som fattas nu.
2018-05-14, 17:56
Medlem
Citat:
För alla er Jan-älskare, vill jag meddela att han jobbar på en självbiografi haha
You’re welcome
-När kommer han ge ut häftet?
2018-05-14, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitt-namn

En annan sak.
Går inte utröstningarna lite långsamt? Det är 10 avsnitt kvar och typ 10 personer kvar. Normalt sänds 5 avsnitt i veckan och 1 röstas hem. Ska de börja massutrösta folk under 20 min programmen i fortsättningen? Alternativet blir ju en final med typ 8 personer.

Har jag tyckt i flera veckor, antalet deltagare minskar knappt, 3 försvann (Månsson, Nick och Jim) sen kom 3 nya (Rick, Jan och Alexandra) Sen gränslandet på det.

Kanske blir en som försvinner varje dag nästa vecka och sen finalen med 4-5 deltagare på söndagen.
2018-05-14, 18:50
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
För alla er Jan-älskare, vill jag meddela att han jobbar på en självbiografi

Rafflande. Den kommer att handla om Jans stora kärlek till Pascal, stora besvikelse av att ha blivit lurad av Lillemor, hans trauma att ha blivit anklagad för att vara snarkare samt hans egna enorma prestationer i Robinsontävlingarna, misstänker jag.

Edit: Plus en del raggningstips, för det är sånt Jan kan.
Senast redigerad av dialektiker 2018-05-14 kl. 18:55.
2018-05-14, 18:59
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teameffort
Allting med Nicoline är ju bara fel. Totalt menlös individ som under programmets gång inte sagt och än mindre gjort någonting intressant. Ett tomt skal till människa som kunnat segla genom livet på en räkmacka tack vare sitt utseende..

Vore alla deltagare som Nicoline så skulle ingen titta bortsett från diverse medbröder som går igång på långa bengetter. Säga vad man vill om en sån som Johaneeee men han rör ju i alla fall upp tittarnas känslor med sitt bögiga uppförande, konstanta skitsnack om andra deltagare och lömska paktande. Han är liksom en jävligt läskig modern Bond-skurk som sitter på något trendig bistro på Söder och smuttar på en riktigt bögig paraplydrink medans han smider diaboliska planer hur han ska göra resten av världen homo..

Det är såna här kommentarer som gör att man kommer tillbaks till Flashback.

Undrar hur länge han kommer glida runt i sina kalsipper när han kommer hem? Tills dom själva springer till soppåsen o tar självmord?
2018-05-14, 19:03
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nittontretton
Att Jan är alla kvinnors våta dröm det är helt sant.

Om du lägger till ett "mar" på valfri plats I det du skrev så är jag benägen att hålla med dig...
2018-05-14, 19:37
Medlem
Enmansdemos avatar
Jan skulle säkert gå med på böga Pascal om han skulle våga fråga

hade det inte varit just Johan, så skulle tv4 inte slängt in den här
fördelen vad det nu är, dom ligger ett steg före och håller i trådarna, pinsamt

Maries reaktion när Desirée vågade säga emot Shivas tips om
att stå fast vid rösten på Johan
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-05-14 kl. 19:45.
2018-05-14, 19:42
Medlem
fan vill möblera om johans fula flin alltså
2018-05-14, 19:43
Medlem
XtraXs avatar
Börjar kännas mer och mer som Truman show, nån som gömmer sig i ett kontrollrum och regisserar.
Senast redigerad av XtraX 2018-05-14 kl. 19:50.
2018-05-14, 19:45
Medlem
kvarkenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teameffort
Säga vad man vill om en sån som Johaneeee men han rör ju i alla fall upp tittarnas känslor med sitt bögiga uppförande, konstanta skitsnack om andra deltagare och lömska paktande. Han är liksom en jävligt läskig modern Bond-skurk som sitter på något trendig bistro på Söder och smuttar på en riktigt bögig paraplydrink medans han smider diaboliska planer hur han ska göra resten av världen homo..

Så jävla guld

Men du har rätt, He's a evil genius of gayness.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in