2018-05-14, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Öh, va? Var har du bevis för att han har en fru i Thailand som han skickar pengar till? Det du länkat till är ju bara en bild på Björn på en solig plats. Vad jag minns från Motgift när jag fortfarande lyssnade på det innan Svegot är att han har en flickvän som han typ bor med hemma i Sverige.

Du kan väl läsa vad Björn Björkqvist skriver??
Citera
2018-05-14, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKaviar
Snyggt.
Var hittade du uppgifterna?
Ringde folkbokföringen i ett annat ärende och passade på att fråga, tydligen är allt offentligt så fick det över telefon direkt.

Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Tycker diskussionen om vem Ingrid var gift med för 20 år sedan är meningslös (åtminstone i den här tråden) och framstår mest som smaskigt skvaller.
Jag håller inte med, tycker snarare att det är ytterst relevant att folk som donerar till denna vidriga människa kan ha detta i åtanke när de lyssnar på hur hon skall "rädda Sverige".

Nyvakna Ingrid sitter på höga hästar och för rasbilogiska utläggningar och resonemang gällande hur människor rent evolutionärt söker sig till sin egen ras, och basunerar ut hur kvinnor och tjejer som väljer araber och negrer är idioter och landsförädare.

Det är verkligen att kasta sten i ett glashus när hon samtidigt själv sökt sig till MENA och valt en arabisk man, en man som hon importerat till Sverige och försökt skaffa barn med.
Den enda anledningen till att hon ej har rasblandade barn idag själv är att det visade sig att hon är steril och inte kan få barn.

Hon var nästan 40 år gammal när hon skiljde sig från denna Mohammed.
Ingrid gifte sig som 33-åring med en arab som heter Mohammed från MENA, och tog denna till Sverige.
Hon försökte skaffa barn med denna arab. Nu är hon plötsligt Sveriges mest kända patroit som slåss mot folkutbytet...

Det kommer fram i Radio SveGot att hon åker till Marocko två gånger per år, och varit där 40 gånger.
Nog fan är detta relevant?
Få normalt funtade svenskor skulle gifta sig med och skaffa barn med en muslimsk man vid 33-års ålder. Än mindre hänger man i MENA för nöjes skull var 6:e månad?

Både Ingrid och Conrad är kappvändare och konformister av högsta rang.
Hycklandet är deras främsta egenskap, när hon med denna historik sitter och spyr galla över t.ex. NMR och all nationalism utöver DFS.

Glömde fråga efter personnummret (och stavning på efternamnet) på hennes älskade Mohammed, men det ser ut som om denna figurerar på Lexbase om det är den som jag misstänker att det är.
Måste ringa igen och bekräfta.

Brottsoffren tackar patriot Ingrid om det nu är han...
Citera
2018-05-14, 19:37
Medlem
Nordman88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero

Någonsin hört talas om ironi? Verkar ju knappast så.

Kan intyga att Björn inte har någon thailändska till fru då jag har träffat henne. Tittar du lite längre ner på Björns instagram så hittar du henne: https://www.instagram.com/p/BhUCfOdgXJK/?taken-by=bjorn_bjorkqvist

Mycket till thailändska det där va.
Citera
2018-05-14, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordman88

Kan intyga att Björn inte har någon thailändska till fru då jag har träffat henne. Tittar du lite längre ner på Björns instagram så hittar du henne: https://www.instagram.com/p/BhUCfOdgXJK/?taken-by=bjorn_bjorkqvist

Många i den här tråden som dricker vatten med fluor....
Citera
2018-05-14, 20:04
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Haha, såg inte att det fanns kommentarer. Uppenbart är det ju ett skämt och en referens till Vita Pillret. Har man lyssnat på Dan så är det ju uppenbart att han djupt beundrar Nordisk Alternativhöger utifrån hur han jämnt tar efter ord från dem. Ord som: lajva, vita piller, svarta piller, metapolitik, flugmän, hanrej, Pepe, etc. Dan tycker väl att Nordisk Alternativhöger är ungdomligt och edgy, och därför gör sig själv till en av dem. "SD-Thailand" är ett återkommande meme i Vita Pillret, vilket Björns hashtag anspelar på (#dfsthailand).
Citera
2018-05-14, 20:08
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordman88

Söt kvinna han har hittat, väldigt fint par! Hoppas att de är lyckliga ihop och förblir tillsammans.
Citera
2018-05-14, 21:53
Medlem
Citat:
De där jävla låtsasnazisterna i Svegot/Det Fria Sverige. Dom duger inte till nåt. Björn Björkqvist har rest till Thailand för att hälsa på frugan. Han har pubbat bild från brevlådan dit han brukar skicka pengar till thailändskan. Det här blir bara värre och värre.

Må Tors alla blixtar landa i BBs skalle! Huvudverk ska han ha.

https://www.instagram.com/p/BitvsYMgCxS/

I denna tråd funkar inte såna skämt. Run3, landos, rasskit och allt vad de heter kommer ta ditt inlägg som sanning och sprida det vidare.
Citera
2018-05-14, 22:24
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskindiskmdel
I denna tråd funkar inte såna skämt. Run3, landos, rasskit och allt vad de heter kommer ta ditt inlägg som sanning och sprida det vidare.
Kan du inte läsa eller? Jag har ju redan sagt att det är ett uppenbart skämt: (FB) Radio Svegot med Dan Eriksson, Ingrid Carlqvist, Daniel Frändelöv mfl Jag står på sanningens sida, och tänker inte sjunka till din låga nivå där man sprider falskheter om andra människor.
Citera
2018-05-14, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maskindiskmdel
Jag inser att det ligger i ditt intresse att vilja förminska folk i tråden som grävt fram fakta som målar en mindre smickrande bild av dina älskingar Ingrid Carlqvist, Conrad m.fl.

Det gör dock inte faktan mindre sann, hur hårt du än knyter de där hemmasydda skygglapparna och tror att Marrocko-Ingrid skall rädda Sverige för 100 kr i månaden...

Ingen har väl spridit sarkastiska skämt vidare som fakta för att smäda någon.
Däremot har det länkats till ETC-artiklar, Domän-hajens tidigare bedrägerier och Ingrids 1000 och en natt äventyr i Marrocko har tagits upp tillsammans med massa annan legitim kritik mot DFS och SveGot.
Citera
2018-05-15, 00:05
Medlem
Devonss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasquit
Jo, jag tänkte väl! Då förstår jag jag, tack.

Ja fy fan kan verkligen tänka mig det.
Har för ett par år sedan varit på evenemang där Carlqvist varit närvarande, och hon bladdrar på med den där naglar på svarta tavlan-rösten högt som fan, oavsett om någon vill lyssna eller ej.
Hon verkar se sig själv som någon form av superkändis.

Håller helt med.
Frodi är klarsynt och lagd åt det pragmatiska hållet i min mening, och vill inte gräva ner sig i några skyttegravar p.g.a någon personkonflikt.
Jag har inga problem med att hon fick närvara (och säkerligen skämma ut sig själv).

Någon sådan petitess skiter hon fullständigt i som du själv säger.

Man kan ju tycka att med ett uns av social kompetens förstår man att ens närvaro inte är önskvärd efter det som hände med Jonas De Geer som är Frodis podd-vapendragare.

Hon skall dock vara med precis överallt och gasta och gorma om sina muslimer.

Jag finner det oerhört patetiskt att hon själv gång på gång med självgod ton förklarar hur dåligt det är med rasblandning, hur "mixed race"-giftermål är väldigt ovanligt då de går emot mänsklig natur.
En friskt människa attraheras av sin egen ras m.m.

Samtidigt var hon själv uppenbarligen attraherad av en MENA-man från Marocko som hon gifte sig med och även försökt skaffa rasblandade egna barn med.

Ingrid Carlqvist i ett nötskal liksom.

En människa som uppvisar så fantastiskt många dåliga egenskaper måste ses som dåligt för vilken sammanslutning eller organisation som helst. Hon har dålig självinsikt, bristande social kompetens och framstår som rejält oppositionslysten. Hon är fräck och framfusig, oförmögen till att föra debatt och svänger sig med sanningen hit och dit, speciellt när det kommer till hennes egna ideologiska ståndpunkter.
Hon har uppenbarligen lämnat ett pärlband av före detta vänner, numera ovänner, efter sig genom livet, vilket är förståeligt med den attityden. De enda som står ut med tanten är väl de eviga ja-sägarna; såna som Frändelöv och Celander. Herregud! En manipulativ, under genomsnittet allmänbildad nolla till journalist på skvallertidningsnivå, som dessutom lider av narcissistisk personlighetsstörning och verkar konfliktskapande i sin iver att framstå som hjältinna när hon livar hardcore nationalist är det sista detta stackars land behöver. Jag får huvudvärk bara av att höra inandningen innan den skånska kakafonin bryter ut i dessa förbannade haranger.
Citera
2018-05-15, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devons
En människa som uppvisar så fantastiskt många dåliga egenskaper måste ses som dåligt för vilken sammanslutning eller organisation som helst. Hon har dålig självinsikt, bristande social kompetens och framstår som rejält oppositionslysten. Hon är fräck och framfusig, oförmögen till att föra debatt och svänger sig med sanningen hit och dit, speciellt när det kommer till hennes egna ideologiska ståndpunkter.
Hon har uppenbarligen lämnat ett pärlband av före detta vänner, numera ovänner, efter sig genom livet, vilket är förståeligt med den attityden. De enda som står ut med tanten är väl de eviga ja-sägarna; såna som Frändelöv och Celander. Herregud! En manipulativ, under genomsnittet allmänbildad nolla till journalist på skvallertidningsnivå, som dessutom lider av narcissistisk personlighetsstörning och verkar konfliktskapande i sin iver att framstå som hjältinna när hon livar hardcore nationalist är det sista detta stackars land behöver. Jag får huvudvärk bara av att höra inandningen innan den skånska kakafonin bryter ut i dessa förbannade haranger.
Klockren analys av Ingrid Carlqvist

Hon målar upp sig själv som någon höjdare som haft en superkarrär inom media, när hon i verkligheten skrev piss-artiklar för slaskpressen (kvällsposten-expressen) och var nattchef på någon lokalblaska.
Det sista hon gjorde i karriären var att korrekturläsa texter åt Lena Melin på Aftonbladet. Hon ägnade sig även åt högintellektuellt författarskap när hon skrev Carolina Gynnings självbiografi, och en bok om spöken med ett medium. Hon själv tror på andar och växte upp i mormors "spökhus".
Hon översatte även tantsnusk-Harlequinböcker.

Smicker och beröm skall komma från andra, inte en själv.
Det har Ingrid aldrig fått lära sig, då hon oblygt basunerar ut sin egen förträfflighet och skall ha en åsikt om precis allt även saker hon har noll kunskap eller kännedom om.

Gvietvis omger hon sig gärna med viljelösa, sinnesslöa ja-sägare som du säger, som Frändelöv och Celander.

Hon har noll social kompetens och mentalt Napoleonkomplex.
Jag menar att sitta på twitter och basunera ut att man har 130 i IQ, att man är den mest kända patrioten i Sverige...så beter man sig inte om man inte lider av grav narcississm.

Hon är fräck och högljudd och gör allt för att bräka ur sig sin skit offentligt.
2016 turnerade hon med ärkemongot Jan Sjunesson på gator och torg....Sjunesson.

Någonstans där inne bor det en ensam, osäker barnlös tant som bor i hyresrätt hon delar med sin katt.
Denna människa skall nu vara en av de främsta företrädarna för DFS, som enligt grundarna är det enda riktiga nationalistiska projektet som kan rädda Sverige.

Jo tack.
Citera
2018-05-15, 06:19
Medlem
olasvenssons avatar
Jag gillar Svegot. Tag er samman. Varje Måndag och Fredag är det live. Fantastiska människor på alla sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in