2018-05-14, 06:06
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IPAD-SWE
Ha ha, förstår dig. Men det är ungefär som när man hävdade att den där bruden* som var känd för sina minimala outfits och sitt galna sätt, gjorde IQ-testet i tv och plötsligt fick högst poäng av alla då hon var programledare i TV3-programmet ”Tutti frutti” och medlem i popbandet Army of lovers. Men "galningen" fick tydligen 148 poäng på testet; så varför kan inte IC test också stämma...

[*Dominika Peczynski]
Säger väl mer om hur oviktigt resultatet från ett IQ-test är. Trots det verkar nationalister vilja rama in sina IQ-resultat och skapa en hackordning efter dem.
Citera
2018-05-14, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Landos
Har också noterat hans för jävligt risiga tänder, ser ut som en uteliggare i käften.

Det troligaste är att han misskött dem när han var yngre, högt sockerintag kombinerat med slarvig tandborstning och ingen tandtråd.
Det kan gå förvånadsvärt snabbt att sabba sina tänder, och vara ett helvete att få koll på dem igen i vuxen ålder.
Man får inte ruttna tänder utan anledning.

Tycker faktiskt synd om Conrad gällande tänderna, det påverkar hur folk ser på en.
Studier visar att risiga tänder är en av de starkaste faktorerna som bidrar till negativa fördomar när man träffar en ny människa.
Har en släkting som jobbar med tandkirurgi som brukar säga "Det är svårt att be någon dra åt helvete om man har käften full av karies och svarta gaddar"

Är fortfarande förvånad över Ingrids attack på killen i chatten, lyssnade en gång till haha...satans vad fly förbannad hon blev så fort Marocko kom upp.

Avkrävde honom en ursäkt, för vad då egentligen? Bad moderatorn att vara beredd att sparka ut honom i annat fall, låter som en normal reaktion...

Jag lyssnade precis på avsnittet på youtube när marocko kom upp.
JAG UPPMANAR ALLA ATT GÖRA SAMMA!
Det kommer direkt i början.
Hon blev inte alls speciellt arg.
Från och med nu bör alla normala människor betrakta landos som ett rent troll.
Citera
2018-05-14, 11:45
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskindiskmdel
Det var ju visst uppenbarligen en öm tå. Arg är väl att ta i. Men nog blev hon upprörd över indiciet.
Citera
2018-05-14, 13:46
Medlem
Devonss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasquit
Jo tjena...kärringen klarade inte att räkna ut hur mycket 50 x 1000 var under Ålandsavsnittet.
Hennes evinnerliga bladder om sin egen förträfflighet på den där breda skånskan (inget ont mot skåningar) är som om något kör in en skruvmejsel i bägge öronen samtidigt.

"I nuläget är jag Sveriges kanske mest kända patriot" säger kärringen alltså.
Kommentar överflödig, passar klockrent in med första vågens dissident skiten.

Carlqvist närvarade alltså vid Scandza forum, det missade jag helt.
Frodi verkar vara en sympatisk typ, väldigt sansad och klarsynt.

Att låta I&C-delta är väl okay, men förstår inte riktigt vitsen med det hela.
Vad har hon att tillföra, utöver att kabla ut hur fantastisk hon själv är, när hon sitter där ensam i sin hyresrätt med katterna och käkar LCHF och knaprar psykofarma.

Vet någon om Ingrid tog sin muslimska makes namn när de gifte sig? Oerhört kul om hon under en tid hetat typ Ingrid El Hassani eller något Skall kollas upp!

Hon deltog bara i publiken naturligtvis. Inte som talare. Har mycket svårt att tänka mig att hon skulle komma ifråga som det. Men hålla käften kan hon ju inte ändå. Blev mest förbannad över att behöva höra den den vidriga rösten, för andra gången på samma dag, hojtandes om muslimer med samma von oben-attityd som vanligt. Naturligtvis kan Frodi välja vem han säljer biljetter till och jag är övertygad om att han lät kärringen få komma för att undvika stora rubriker i SveGot om hur hon "blivit stoppad" från att delta i en viktig nationalistisk konferens. Sluta leden är naturligtvis viktigt och i den mån det går undvika inbördes käbbel men efter de angrepp på Jonas som just levererats i SveGot gissar jag att hon inte var hjärligt välkommen i alla fall. Det skiter väl hon i! Kan rekommendera alla tal av deltagarna som ligger upp på Red Ice YouTube kanal nu.
Citera
2018-05-14, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maskindiskmdel
Ehh...okay lyssnade vi på samma klipp?
Ingrid lackade ju ur direkt när någon bara nämnde Marocko i chatten.

Krävde att moderatorn skulle hålla koll på killen "som kunde bli ett problem" som skrev ett harmlöst inlägg, och krävde tom en URSÄKT.
Ursäkt för vad?

Hon tände till direkt på att någon skrev "Jag har hört att Ingrid har något fuffens för sig i Marocko". Definitivt öm tå. Lyssna gärna själva.

Men visst jag är givetvis ett "troll" för jag inte älskar din idol Ingrid Carlqvist.
Jag arbetar för Expo och IRM med antar jag, likt alla andra som ser igenom dessa skojare?
Carlqvist är ju Sveriges mest kända patriot, man kan inte vara äkta nationalist utan att älska Ingrid!

Det är i din värld helt normalt att åka till Marrocko 40 gånger och gifta sig med en marockansk muslim!😂

Det får man banne mig ej ens nämna.
Istället är Landos&co troll, ignorera allt han och hans gelikar säger och behålla skygglapparna på. Conrad 4 Life...🙄
Citera
2018-05-14, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devons
Hon deltog bara i publiken naturligtvis. Inte som talare.
Jo, jag tänkte väl! Då förstår jag jag, tack.
Citat:
Men hålla käften kan hon ju inte ändå. Blev mest förbannad över att behöva höra den den vidriga rösten, för andra gången på samma dag, hojtandes om muslimer med samma von oben-attityd som vanligt.
Ja fy fan kan verkligen tänka mig det.
Har för ett par år sedan varit på evenemang där Carlqvist varit närvarande, och hon bladdrar på med den där naglar på svarta tavlan-rösten högt som fan, oavsett om någon vill lyssna eller ej.
Hon verkar se sig själv som någon form av superkändis.

Citat:
Naturligtvis kan Frodi välja vem han säljer biljetter till och jag är övertygad om att han lät kärringen få komma för att undvika stora rubriker i SveGot om hur hon "blivit stoppad" från att delta i en viktig nationalistisk konferens.
Håller helt med.
Frodi är klarsynt och lagd åt det pragmatiska hållet i min mening, och vill inte gräva ner sig i några skyttegravar p.g.a någon personkonflikt.
Jag har inga problem med att hon fick närvara (och säkerligen skämma ut sig själv).

Citat:
.. gissar jag att hon inte var hjärligt välkommen i alla fall. Det skiter väl hon i!
Någon sådan petitess skiter hon fullständigt i som du själv säger.

Man kan ju tycka att med ett uns av social kompetens förstår man att ens närvaro inte är önskvärd efter det som hände med Jonas De Geer som är Frodis podd-vapendragare.

Hon skall dock vara med precis överallt och gasta och gorma om sina muslimer.

Jag finner det oerhört patetiskt att hon själv gång på gång med självgod ton förklarar hur dåligt det är med rasblandning, hur "mixed race"-giftermål är väldigt ovanligt då de går emot mänsklig natur.
En friskt människa attraheras av sin egen ras m.m.

Samtidigt var hon själv uppenbarligen attraherad av en MENA-man från Marocko som hon gifte sig med och även försökt skaffa rasblandade egna barn med.

Ingrid Carlqvist i ett nötskal liksom.
Citera
2018-05-14, 17:00
Medlem
Ingrid Carlqvists arabiske älskare som hon importerade till Sverige heter enligt
folkbokföringen M*hammed Soufi och de var gifta mellan 1993-1997.
Han har även varit gift med en G*ran P*lm mellan 1988-1989.

Undra om hon gick under namnet Ingrid El-Soufi under sitt 5 år långa muslimska äktenskap.
Det vore väldigt komiskt
Citera
2018-05-14, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasquit
Ingrid Carlqvists arabiske älskare som hon importerade till Sverige heter enligt
folkbokföringen M*hammed Soufi och de var gifta mellan 1993-1997.
Han har även varit gift med en G*ran P*lm mellan 1988-1989.

Undra om hon gick under namnet Ingrid El-Soufi under sitt 5 år långa muslimska äktenskap.
Det vore väldigt komiskt

Snyggt.
Var hittade du uppgifterna?
Citera
2018-05-14, 18:30
Medlem
Don.Cs avatar
Tycker diskussionen om vem Ingrid var gift med för 20 år sedan är meningslös (åtminstone i den här tråden) och framstår mest som smaskigt skvaller. Hennes islamkritik kan ju, möjligen, ha sin grund i just det äktenskapet (lär inte vara den första). Hur som helst diskvalificerar det henne inte på något sätt tycker jag.

Någon som vet om SveGot har behandlat NMRs senaste problem med nedstängda bankkonto och deras framgångsrika insamling?
Citera
2018-05-14, 19:16
Medlem
De där jävla låtsasnazisterna i Svegot/Det Fria Sverige. Dom duger inte till nåt. Björn Björkqvist har rest till Thailand för att hälsa på frugan. Han har pubbat bild från brevlådan dit han brukar skicka pengar till thailändskan. Det här blir bara värre och värre.

Må Tors alla blixtar landa i BBs skalle! Huvudverk ska han ha.

https://www.instagram.com/p/BitvsYMgCxS/
Senast redigerad av HedgeZero 2018-05-14 kl. 19:25.
Citera
2018-05-14, 19:23
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Tycker diskussionen om vem Ingrid var gift med för 20 år sedan är meningslös (åtminstone i den här tråden) och framstår mest som smaskigt skvaller. Hennes islamkritik kan ju, möjligen, ha sin grund i just det äktenskapet (lär inte vara den första). Hur som helst diskvalificerar det henne inte på något sätt tycker jag.
Håller med. Ser inte riktigt relevansen i att älta och gräva i något som hände i hennes privatliv för så länge sedan. Även om man är rasist och tycker att ett sådant förhållande är fel, så måste man ju kunna köpa att folk kan förändras och ångra gärningar de gjort.
Citera
2018-05-14, 19:27
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
De där jävla låtsasnazisterna i Svegot/Det Fria Sverige. Dom duger inte till nåt. Björn Björkqvist har rest till Thailand för att hälsa på frugan. Han har pubbat bild från brevlådan dit han brukar skicka pengar till thailändskan. Det här blir bara värre och värre. Undrar om han dubbelkollar om thailändskan har en snopp mellan benen. Brukar vara poppis på bordellerna.

Må Tors alla blixtar landa i BBs skalle! Huvudverk ska han ha.

https://www.instagram.com/p/BitvsYMgCxS/
Öh, va? Var har du bevis för att han har en fru i Thailand som han skickar pengar till? Det du länkat till är ju bara en bild på Björn på en solig plats. Vad jag minns från Motgift när jag fortfarande lyssnade på det innan Svegot är att han har en flickvän som han typ bor med hemma i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in