Citat:
Ursprungligen postat av
Devons
Hon deltog bara i publiken naturligtvis. Inte som talare.
Jo, jag tänkte väl! Då förstår jag jag, tack.
Citat:
Ursprungligen postat av
Devons
Men hålla käften kan hon ju inte ändå. Blev mest förbannad över att behöva höra den den vidriga rösten, för andra gången på samma dag, hojtandes om muslimer med samma von oben-attityd som vanligt.
Ja fy fan kan verkligen tänka mig det.
Har för ett par år sedan varit på evenemang där Carlqvist varit närvarande, och hon bladdrar på med den där
naglar på svarta tavlan-rösten högt som fan, oavsett om någon vill lyssna eller ej.
Hon verkar se sig själv som någon form av superkändis.
Citat:
Ursprungligen postat av
Devons
Naturligtvis kan Frodi välja vem han säljer biljetter till och jag är övertygad om att han lät kärringen få komma för att undvika stora rubriker i SveGot om hur hon "blivit stoppad" från att delta i en viktig nationalistisk konferens.
Håller helt med.
Frodi är klarsynt och lagd åt det pragmatiska hållet i min mening, och vill inte gräva ner sig i några skyttegravar p.g.a någon personkonflikt.
Jag har inga problem med att hon fick närvara (och säkerligen skämma ut sig själv).
Citat:
Ursprungligen postat av
Devons
.. gissar jag att hon inte var hjärligt välkommen i alla fall. Det skiter väl hon i!
Någon sådan petitess skiter hon fullständigt i som du själv säger.
Man kan ju tycka att med ett uns av social kompetens förstår man att ens närvaro inte är önskvärd efter det som hände med Jonas De Geer som är Frodis podd-vapendragare.
Hon skall dock vara med precis överallt och gasta och gorma om sina muslimer.
Jag finner det oerhört patetiskt att hon själv gång på gång med självgod ton förklarar hur dåligt det är med rasblandning, hur "mixed race"-giftermål är väldigt ovanligt då de går emot mänsklig natur.
En friskt människa attraheras av sin egen ras m.m.
Samtidigt var hon själv uppenbarligen attraherad av en MENA-man från Marocko som hon gifte sig med och även försökt skaffa rasblandade egna barn med.
Ingrid Carlqvist i ett nötskal liksom.