2018-05-12, 16:48
Medlem
Dorniers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Måste dock säga att Conrad är bra snygg i det klippet, seriöst. Frissan, solbrillorna, tishan och Torshammaren. Det klär honom. Föredrar den frisyren mer än nu när han kör skinhead. Skulle vara kul att se honom någon gång med undercut (Hitlerjugend-frisyr) också, den frisyren tycker jag i alla fall är riktigt snygg.

Han verkar ha rätt skabbiga tänder dock, man nämnde flera gånger tidigare när jag lyssnade att Conrad skulle till tandläkaren.

Kolla den här bilden:

Ingrid & Conrad

Hur kan man idag som svensk i 30-årsåldern ha så till synes dåliga tänder? Är det ärftligt eller har han pysslat med droger tidigare?
Citera
2018-05-12, 16:57
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Han verkar ha rätt skabbiga tänder dock, man nämnde flera gånger tidigare när jag lyssnade att Conrad skulle till tandläkaren.

Kolla den här bilden:

Ingrid & Conrad

Hur kan man idag som svensk i 30-årsåldern ha så till synes dåliga tänder? Är det ärftligt eller har han pysslat med droger tidigare?
Ingen aning. Men vissa har ju taskig tandrad sen födseln. Har en polare som ser liknande ut i käften och han har inte tagit droger, rökt eller snusat. Så jag skulle inte klandra Conrad för det utan att först veta omständigheterna, det kan ju vara medfött och då har jag full sympati.
Citera
2018-05-13, 05:45
Medlem
Har också noterat hans för jävligt risiga tänder, ser ut som en uteliggare i käften.

Det troligaste är att han misskött dem när han var yngre, högt sockerintag kombinerat med slarvig tandborstning och ingen tandtråd.
Det kan gå förvånadsvärt snabbt att sabba sina tänder, och vara ett helvete att få koll på dem igen i vuxen ålder.
Man får inte ruttna tänder utan anledning.

Tycker faktiskt synd om Conrad gällande tänderna, det påverkar hur folk ser på en.
Studier visar att risiga tänder är en av de starkaste faktorerna som bidrar till negativa fördomar när man träffar en ny människa.
Har en släkting som jobbar med tandkirurgi som brukar säga "Det är svårt att be någon dra åt helvete om man har käften full av karies och svarta gaddar"

Är fortfarande förvånad över Ingrids attack på killen i chatten, lyssnade en gång till haha...satans vad fly förbannad hon blev så fort Marocko kom upp.

Avkrävde honom en ursäkt, för vad då egentligen? Bad moderatorn att vara beredd att sparka ut honom i annat fall, låter som en normal reaktion...
Citera
2018-05-13, 14:06
Medlem
Alt-Kikes avatar
Hur avundsjuka är inte SveGot/DFS nu när Nordfront har lyckats samla ihop nästan tvåhundratusen shekels på bara några dagar. Eller kanske dom väljer att föregå med gott exempel, som Dulny gjorde häromdagen, och donerar till kampen mot bankväldet. Eller är SveGot/DFS av den åsikten att privata banker bestämmer själv vem/vilka som får öppna sparkonto? Kanske SveGot/DFS i själva verket stöder bankväldet?

(När jag skriver bankväldet menar jag ju så klart "bankväldet" men det förstår nog alla intelligenta.)
Citera
2018-05-13, 15:17
Medlem
spyhinks avatar
Hittade ett citat som sägs ha yttrats av IC

Citat:
"”I nuläget är jag Sveriges kanske mest kända patriot – eller som PK-folket skulle kalla det: Sveriges mest kända rasist.”
Anförande vid lanseringen av föreningen Det fria Sverige, 25 november 2017

Någon som kan verifiera detta? Har man blandat ihop detta med att IC uttryckt att vara "första vågens dissidenter"? Om så är fallet verkar hon ju minst sagt ha stora tankar om sig själv. Nästintill storhetsvansinne skulle man kunna klassa det som. Tror skånskan att hon skulle vara i samma blickfång hos folket och media som t.ex. Jimmie Åkesson?
Citera
2018-05-13, 16:39
Medlem
Devonss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spyhink
Hittade ett citat som sägs ha yttrats av IC

Någon som kan verifiera detta? Har man blandat ihop detta med att IC uttryckt att vara "första vågens dissidenter"? Om så är fallet verkar hon ju minst sagt ha stora tankar om sig själv. Nästintill storhetsvansinne skulle man kunna klassa det som. Tror skånskan att hon skulle vara i samma blickfång hos folket och media som t.ex. Jimmie Åkesson?

Det stämmer! Det går att hitta vid 35:44 i detta YouTube klipp från lanseringen av Det Fria Sverige.

https://youtu.be/fRNgmBpr-XQ?t=35m44s
Senast redigerad av Devons 2018-05-13 kl. 16:43.
Citera
2018-05-13, 18:37
Medlem
okok1s avatar
Ni gnäller mycket på IC. Men vad ni inte förstår är att hon är jättesmart.

https://twitter.com/ingridcarlqvist/status/921733971268067328
Citera
2018-05-13, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1

Jaha, hon har hela 130+ i IQ. Vad har hon för bevis som styrker det?
Citera
2018-05-13, 19:45
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1

Över 130 i IQ... Jag är skeptisk. Är det online Mensa-testet hon gjort där man alltid får bra poäng för att lockas till att betala för ett riktigt test? Inget illa menat, men tycker Ingrid verkar högst normalsmart. Inte direkt så att man slår kullerbytta av hennes slutledningsförmåga eller så, utan bara vad man kan förvänta sig från en med vanliga 100 i IQ. Hade gärna hört mer om hur hon testat sig innan jag köper att hon har över 130 i IQ...

För egen del så spelar det ingen roll om hon har 130 eller 100 i IQ. Jag tycker IQ är ganska ointressant och bryr mig inte om att ta reda på vad jag själv har. Har t.ex. läst boken The Curse of the High IQ https://www.amazon.com/Curse-High-IQ-Aaron-Clarey/dp/1522813756 vars tes är att det är så jobbigt för intelligenta att leva bland normalbegåvade, vilket jag tycker mest var töntigt. Men för nationalister verkar det vara viktigt att kunna skryta om sitt höga IQ, vilket väl är varför Ingrid sättet heder och stolthet till den siffran. Men som sagt, för mig hade det gjort varken till eller ifrån om det kom ut att hon har 100 i IQ – vilket jag tror är mer rimligt.
Citera
2018-05-13, 22:39
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Över 130 i IQ... Jag är skeptisk. Är det online Mensa-testet hon gjort där man alltid får bra poäng för att lockas till att betala för ett riktigt test? Inget illa menat, men tycker Ingrid verkar högst normalsmart. Inte direkt så att man slår kullerbytta av hennes slutledningsförmåga eller så, utan bara vad man kan förvänta sig från en med vanliga 100 i IQ. Hade gärna hört mer om hur hon testat sig innan jag köper att hon har över 130 i IQ...

För egen del så spelar det ingen roll om hon har 130 eller 100 i IQ. Jag tycker IQ är ganska ointressant och bryr mig inte om att ta reda på vad jag själv har. Har t.ex. läst boken The Curse of the High IQ https://www.amazon.com/Curse-High-IQ-Aaron-Clarey/dp/1522813756 vars tes är att det är så jobbigt för intelligenta att leva bland normalbegåvade, vilket jag tycker mest var töntigt. Men för nationalister verkar det vara viktigt att kunna skryta om sitt höga IQ, vilket väl är varför Ingrid sättet heder och stolthet till den siffran. Men som sagt, för mig hade det gjort varken till eller ifrån om det kom ut att hon har 100 i IQ – vilket jag tror är mer rimligt.

Ha ha, förstår dig. Men det är ungefär som när man hävdade att den där bruden* som var känd för sina minimala outfits och sitt galna sätt, gjorde IQ-testet i tv och plötsligt fick högst poäng av alla då hon var programledare i TV3-programmet ”Tutti frutti” och medlem i popbandet Army of lovers. Men "galningen" fick tydligen 148 poäng på testet; så varför kan inte IC test också stämma...

[*Dominika Peczynski]
Citera
2018-05-14, 03:03
Medlem
Devonss avatar
Stort av Frodi att låta häxan Carlqvist få närvara på Scandza Forums konferens i Stockholm den 7 April i år. Speciellt med tanke på hur hans sidekick Jonas har blivit behandlad av SveGot-gänget alldeles nyligen. Att kärringen inte hade skam nog att hålla sig därifrån säger en hel del om hur fräck hon är. Och sättet hon kräver svar av alla under frågestunden är bara helt för mycket! Undrar föresten om hon lärt sig något under konferensen? Till exempel av det tal som hölls av F. Roger Devlin, där han talade om vikten att inte integrera människor från främmande kulturer i vårt västerländska samhälle. Skulle faktiskt inte förvåna mig det minsta om hon nu vänder på en femöring och till och med försöker få det till att hon alldeles själv kommit på vad integreringen kan leda till för problem när det kommer till frågan om deportation. Hon är ju känd för att aldrig erkänna sina egna fel, brister eller tankevurpor utan bara låtsas som om hon alltid tyckt "så här". Det kan inte ha varit kul för Jonas med denna kärring så tätt inpå sig i lokalen. Är det bara jag som tycker mig se hur Frodi grimaserar när tanten tar till orda?

https://youtu.be/4S5DpT1pSw0?t=25m55s

F. Roger Devlins kloka ord:

https://youtu.be/T28RErvyco8?t=15m7s
Citera
2018-05-14, 04:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKaviar
Jaha, hon har hela 130+ i IQ. Vad har hon för bevis som styrker det?
Jo tjena...kärringen klarade inte att räkna ut hur mycket 50 x 1000 var under Ålandsavsnittet.
Hennes evinnerliga bladder om sin egen förträfflighet på den där breda skånskan (inget ont mot skåningar) är som om något kör in en skruvmejsel i bägge öronen samtidigt.

"I nuläget är jag Sveriges kanske mest kända patriot" säger kärringen alltså.
Kommentar överflödig, passar klockrent in med första vågens dissident skiten.

Carlqvist närvarade alltså vid Scandza forum, det missade jag helt.
Frodi verkar vara en sympatisk typ, väldigt sansad och klarsynt.

Att låta I&C-delta är väl okay, men förstår inte riktigt vitsen med det hela.
Vad har hon att tillföra, utöver att kabla ut hur fantastisk hon själv är, när hon sitter där ensam i sin hyresrätt med katterna och käkar LCHF och knaprar psykofarma.

Vet någon om Ingrid tog sin muslimska makes namn när de gifte sig? Oerhört kul om hon under en tid hetat typ Ingrid El Hassani eller något Skall kollas upp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in