2019-01-14, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
hur är det möjligt att han har så mycket skulder då han verkar ha fett med cash nu igen, idag flashade han jävulskt många 500 lappar.?
Svarta pengar
Citera
2019-01-15, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borgarblod
Svarta pengar

Jo förstår det, men det var fan inte lite alltså? Att hinna dra in sådär mycket är ju inte hur enkelt som helst...
Citera
2019-01-15, 08:25
Medlem
Pengarna han flashar med på IG är inte hans egna pengar.
Citera
2019-01-15, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av concertasoc
Pengarna han flashar med på IG är inte hans egna pengar.
Och det baserar du på vadå?
Citera
2019-01-15, 19:28
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuanFlores
här är en bild på den orosanmälan som kronfogden/polisen skrev vid hembesök i tumba för några månader sen. Jag tror alla dessa anabola steorider han injicerat genom åren,gjort honom helt knäpp och impotent.

https://imgur.com/QXJbfRq

Fy fan vad miserabelt, stackars barn.

Någon som vågar spela på att hans telningar kommer att växa upp och bli, lyckliga, harmoniska och skötsamma medborgare?
Citera
2019-01-15, 20:34
Medlem
Citat:
Och det baserar du på vadå?

Jag har tyvärr varit i närheten av honom flera gånger när hans luffare till kompisar kommer förbi med lite kontanter efter att ha sålt bilar mm och då brukar han passa på att filma kontanterna för att sedan lägga upp vid ett senare skede. Han må vara efterbliven, men han vet ju att polisen följer honom slaviskt och inte ens han skulle vara så efterbliven att han flashar med svarta pengar som han går runt med när han vet att polisen slår till direkt (bara se hans story om replikavapnet som han la upp för några dagar sen då polisen direkt stormade en adress i Västerås).
Citera
2019-01-15, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av concertasoc
Jag har tyvärr varit i närheten av honom flera gånger när hans luffare till kompisar kommer förbi med lite kontanter efter att ha sålt bilar mm och då brukar han passa på att filma kontanterna för att sedan lägga upp vid ett senare skede. Han må vara efterbliven, men han vet ju att polisen följer honom slaviskt och inte ens han skulle vara så efterbliven att han flashar med svarta pengar som han går runt med när han vet att polisen slår till direkt (bara se hans story om replikavapnet som han la upp för några dagar sen då polisen direkt stormade en adress i Västerås).
Han är alltid på samma ställe när han hämtar kontanterna. Samlas alla hans vänner för att ge han kontanter att flasha med? Låter otroligt långsökt.
Jag skulle snarare gissa på att det är ”brunmedstake.org” som drivs genom bulvan p.g.a hans skulder och att alla pengar skickas direkt till Andreas. Det skulle förklara att han hämtar pengarna på vad jag gissar är ett postombud.
Citera
2019-01-15, 22:58
Medlem
Okej intressant det ni säger, måste ju ligga någonting i det... Någon som vet hur långt det måste gå innan han blir av med vårdnaden? Känns ju som att dom bara varnar och varna honom men ingenting händer...
Citera
2019-01-16, 00:27
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Han är alltid på samma ställe när han hämtar kontanterna. Samlas alla hans vänner för att ge han kontanter att flasha med? Låter otroligt långsökt.
Jag skulle snarare gissa på att det är ”brunmedstake.org” som drivs genom bulvan p.g.a hans skulder och att alla pengar skickas direkt till Andreas. Det skulle förklara att han hämtar pengarna på vad jag gissar är ett postombud.
Men tjänar man verkligen så mycket cash på att sälja mello och cyalis(?).
Nyss la äcklet upp när han hade skitit sönder en toalett, sprutat bajs på ringen och på golvet. Vilken jävla gris han är
Citera
2019-01-16, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Nyss la äcklet upp när han hade skitit sönder en toalett, sprutat bajs på ringen och på golvet. Vilken jävla gris han är
Kanske har han fler business. Eller tycker du att det låter mer rimligt att alla hans vänner samlas runt honom och ger en varsin slant så han kan flasha för sin IG?
Citera
2019-01-16, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash

Haha såg också det när han sprutade ner toaletten med skit, fy fan alltså... Helt sjukt att häxan kan tända på hans beteende, verkligen sjukt äcklig samt att han kränker henne gång på gång..
Citera
2019-01-17, 16:53
Medlem
Fan riktigt sugen på att ställa frågan till honom hur många ggr han slagit Sandra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in