Citat:
Jag vet inte hur ni känner det, men jag tycker det är så mycket i mop som känns lite underligt eller svårförståeligt.
Så för mig har det blivit så att jag nästan inte litar på några uppgifter alls , jag kan få känslan att nästan alla ljuger eller har någon egen agenda.
Jag minns när HH visade revolvrarna och fantombilden, så tänkte jag de fixar nog det här till sist
Sedan visade det sig att t.ex fantombilden var gjord på lösa grunder, så nu med facit i hand känns det mera desperat gjort att göra en fantombild på de grunderna. mm
Jag förstår att det kan bli fel ibland och någon gång kanske man måste chansa.
Men man får en revolver i handen ,sedan bryr man sig inte ens om att kolla upp den .
Två poliser på plats ser bägge fel på klockan eller att båda polisernas klockor gick fel.
Ganska mycket poliser i närområdet men ingen verkar ha hunnit se något.
Kulorna hittas av privatpersoner, Holmer var i Borlänge?
Holmers chaufför säger att HH åkte med honom förbi mordplatsen på kvällen
Anders Larsson lämnade in ett varningsbrev att Palme skulle dödas.
Op hade inga livvakter.
En del papper som lämnas in försvinner på SÄPO.
En dagbok som OP skulle haft, är det oklart om den fanns eller om den försvann.
Man skulle nog hitta en massa underligheter till om man vill.
Jag kan förstå att Aner och Krantz fick myror i huvudet.
Så för mig har det blivit så att jag nästan inte litar på några uppgifter alls , jag kan få känslan att nästan alla ljuger eller har någon egen agenda.
Jag minns när HH visade revolvrarna och fantombilden, så tänkte jag de fixar nog det här till sist
Sedan visade det sig att t.ex fantombilden var gjord på lösa grunder, så nu med facit i hand känns det mera desperat gjort att göra en fantombild på de grunderna. mm
Jag förstår att det kan bli fel ibland och någon gång kanske man måste chansa.
Men man får en revolver i handen ,sedan bryr man sig inte ens om att kolla upp den .
Två poliser på plats ser bägge fel på klockan eller att båda polisernas klockor gick fel.
Ganska mycket poliser i närområdet men ingen verkar ha hunnit se något.
Kulorna hittas av privatpersoner, Holmer var i Borlänge?
Holmers chaufför säger att HH åkte med honom förbi mordplatsen på kvällen
Anders Larsson lämnade in ett varningsbrev att Palme skulle dödas.
Op hade inga livvakter.
En del papper som lämnas in försvinner på SÄPO.
En dagbok som OP skulle haft, är det oklart om den fanns eller om den försvann.
Man skulle nog hitta en massa underligheter till om man vill.
Jag kan förstå att Aner och Krantz fick myror i huvudet.
Jag har också den funderingen ibland, att det kanske är för mycket fel och tvetydigheter för att allt ska kunna passera som den mänskliga faktorn. Det knepiga är väl att en del misstag är förmodligen äkta (i mening inte avsedda) men de kanske magnifieras om man försökt dölja dem?