2018-05-10, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Exakt vad de är för något spelar mindre roll, det viktiga är resultatet. Q's poster gör att många lär sig förstå systemen bättre. Pizzagate gör att fler kan pussla ihop olika fenomen, det betyder inte att det är 100% bevis men från att tidigare kanske varit 60% säker kan fler öka säkerheten och man vet bättre var man skall leta när knepigheter dyker upp.

Skurkarna får svårare och svårare att hantera sina brott då fler lär sig vart de skall leta

Men om Q's poster är performance art så har väl ingen lärt sig att förstå systemen bättre, utan snarare visat att de kan tro att performance art motsvarar verkligheten oavsett artistens ursprungliga syfte.
Citera
2018-05-11, 21:25
Medlem
Man hoppades och önskade att 'Qanon' var fake, LARP, bot osv. Samtidigt hoppades man att 'Q' INTE var nära förbunden med D. Trump. " The divide must be contained " ..tyvärr så är Q nära mycket nära Trump och tyvärr så menar Trump, Putin och Xi 'business' och det s k 'deep state' NWO Illuminati or whatever kommer att krossas och det finns INGENTING dessa individer kan göra. Militärt har dom ingenting att sätta emot de 3 stormakterna Ryssland Kina och USA. Det är över och ut, EU kanske vågar sig på ett minimalt litet krig men dom kommer att bli överkörda relativt fort och ju mer sanningen om vad som verkligen är verklighet börjar sprida sig dessto mindre kommer viljan att vilja gå till krig vara bland folket. Och vad är den verkliga verkligheten ? Kan du den ? Förstår du den? Vanliga konspirations teoretiker framstår ju som 'tvättbjörnar' med en mild effekt av red-pilling i förhållande till en helhetlig bild av den riktiga verkligheten. Men den kommer, var så säkra och med den kommer ett kaos utan like. Anorkända personer som C.Bilt G. Persson eller nuvarnde S. Lööven kommer inte kunna gå på gatan, dom bär så mycket skam, men dom är inte ensamma många många människor som folk ser upp till kommer det snart att lukta mycket skit från.

Bara läs det här, en snabb kurs ..mycket informativ. https://www.reddit.com/r/greatawakening/comments/8ia0vu/the_long_and_secret_info_wars_against_q_and_how/?st=jh2at0uz&sh=71be2a1c

Kognitiv dissonans är alvarligt ..mycket kärlek behovs i tiden framåt.
Över och ut
Citera
2018-05-11, 22:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheoneaboveAll
Man hoppades och önskade att 'Qanon' var fake, LARP, bot osv. Samtidigt hoppades man att 'Q' INTE var nära förbunden med D. Trump. " The divide must be contained " ..tyvärr så är Q nära mycket nära Trump och tyvärr så menar Trump, Putin och Xi 'business' och det s k 'deep state' NWO Illuminati or whatever kommer att krossas och det finns INGENTING dessa individer kan göra. Militärt har dom ingenting att sätta emot de 3 stormakterna Ryssland Kina och USA. Det är över och ut, EU kanske vågar sig på ett minimalt litet krig men dom kommer att bli överkörda relativt fort och ju mer sanningen om vad som verkligen är verklighet börjar sprida sig dessto mindre kommer viljan att vilja gå till krig vara bland folket. Och vad är den verkliga verkligheten ? Kan du den ? Förstår du den? Vanliga konspirations teoretiker framstår ju som 'tvättbjörnar' med en mild effekt av red-pilling i förhållande till en helhetlig bild av den riktiga verkligheten. Men den kommer, var så säkra och med den kommer ett kaos utan like. Anorkända personer som C.Bilt G. Persson eller nuvarnde S. Lööven kommer inte kunna gå på gatan, dom bär så mycket skam, men dom är inte ensamma många många människor som folk ser upp till kommer det snart att lukta mycket skit från.

Bara läs det här, en snabb kurs ..mycket informativ. https://www.reddit.com/r/greatawakening/comments/8ia0vu/the_long_and_secret_info_wars_against_q_and_how/?st=jh2at0uz&sh=71be2a1c

Över och ut

Det kan mycket väl vara så. Själv tappade jag intresset för Q i några månader men det händer grejer. Enligt Q är snöbollen nu i rullning och ingenting kommer kunna stoppa den: https://qanonposts.com (tror det var 9:e maj Q skrev det).

Själv läser jag och följer denna tråd med fortsatt skepsis. Framtiden får utvisa hur allt blir.
Citera
2018-05-11, 22:41
Medlem
QAnon skrev att man inte skulle följa personer som tjänar pengar på Q-rörelsen. Flera poddare kände sig träffade. Men Dr. Jerome Corsi - sionist - blev väldigt förnärmad. Corsi är Infowars korrespondent i Washington.

Alex Jones och Jerome Corsi har haft program om att någon har hackat Q. Jag misstänker att AJ och Corsi styrs av Mossad. Jag fattar inte riktigt varför Corsi har gått bananas på Twitter - men jag läste att Corsi hackat Q på 8chan och skrivit egna inlägg under alias "Q" och sen suttit och analyserat Qs inlägg och bett om donationer för jobbet.

https://youtu.be/Vwqv_ZJrp6U

Nån som kan reda ut detta?
Citera
2018-05-11, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
QAnon skrev att man inte skulle följa personer som tjänar pengar på Q-rörelsen. Flera poddare kände sig träffade. Men Dr. Jerome Corsi - sionist - blev väldigt förnärmad. Corsi är Infowars korrespondent i Washington.

Alex Jones och Jerome Corsi har haft program om att någon har hackat Q. Jag misstänker att AJ och Corsi styrs av Mossad. Jag fattar inte riktigt varför Corsi har gått bananas på Twitter - men jag läste att Corsi hackat Q på 8chan och skrivit egna inlägg under alias "Q" och sen suttit och analyserat Qs inlägg och bett om donationer för jobbet.

https://youtu.be/Vwqv_ZJrp6U

Nån som kan reda ut detta?

Har inte följt så detaljerat sista tiden men Corsi har jag tyckt blivit lite "jobbig" sedan ett tag tillbaka, han kan mala samma fraser om och om igen och det är ett jävla tjat om att köpa hans bok. I början var han duktig på att tolka men det vart lite väl mycket efter ett tag.
Citera
2018-05-12, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheoneaboveAll

Över och ut

hear hear !!

Ibland får vi små glimtar i Sverige, som Soros lista på 20 svenska politiker han samarbetade med och Peter Erikson från MP var en av dom. Wikström hade jag redan gissat på för hon var rabiat med TPIP avtalet. Annie Lööf är en annan...

Annie Lööf är för övrigt en RIKTIGT hal jävel, hon blev vald av Bilderbergruppen att bilda nästa regering över blockgränserna om det behövdes. Det är därför hon positionerar sig så i mitten.
Det har blivit ett ENORMT bakslag för henne och skulle hon få bilda regering till slut vore det en skandal utan motstycke.

Det var många varningsklockor som ringde när Reinfeldt nästa med flit förlorade valet och S har lyckats regera genom att oppositionen inte sagt någonting alls om någonting, eller pratat har dom gjort men inte röstat ned något.
Senast redigerad av Africanized 2018-05-12 kl. 14:26.
Citera
2018-05-12, 14:17
Medlem
Arbetarbroder - Israelisk Intel använde sig av det i den amerikanska valrörelsen på demokrater, John Podesta, Hillary Clinton mfl. De ville ha Trump, som är skapad av Roy Cohn, som på 70-talet låg bakom Kosher Nostra Mafia i NYC och Donald Trumps Gudfader.

Vad jag kan läsa mig till om Roy Cohn så var han advokat involverad i McCarty regeringens kommunistjakt och han vann en stor rättstvist åt trump.

De enda sidor som läser det du skrivit ovan är ganska negativa till Trump minst sagt, har du lite länkar till vettiga sidor
Senast redigerad av Africanized 2018-05-12 kl. 14:23.
Citera
2018-05-12, 14:18
Medlem
vad tycker danjävel och Snake om möter Trump - Kim?
Citera
2018-05-12, 14:23
Medlem
En sak får jag nog hålla med er Q kritiker om, vet inte hur många ni är eller om det är samma person med flera konton eftersom alla kommentare på mina inlägg alltid kommer samtidigt från alla...

Trumps handlingar stämmer ibland jävligt illa med Q,

Är lite nyfiken på hans administrations relation till israel bla. dom flyttade ju ambassaden till jerusalem och nu bombar israel syrien, inte fan kan dom ha gjort det tvärt emot vad trumps administation ville?

Hon nya CIA chefen är ju lite av en tortyrguru.

Han är ett riktigt praktsvin som har satt på så många unga tonåringar att han sannolikt tappat räkningen.

Han har rört sig i kabal/deep state kretsar hela sitt liv.

Det KAN ju vara så att det bara är ett maktskifte i USA men att Trump och hans hantlangare fortfarande är deep state/kabal.

Det som talar emot det är att deep state löste detta snyggt innan med Bush - Clintons och varsin mandatperiod, varför dra igång något sånt här?
Citera
2018-05-12, 14:28
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
vad tycker danjävel och Snake om möter Trump - Kim?

Jag tycker det är kanon om det blir av och fantastiskt om det leder till något gott. Varför skulle någon tycka något annat?
Citera
2018-05-12, 23:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag tycker det är kanon om det blir av och fantastiskt om det leder till något gott. Varför skulle någon tycka något annat?
För att man profiterar på krig och konflikt?
Citera
2018-05-12, 23:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
För att man profiterar på krig och konflikt?
Ok, men det gör jag inte..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in