Citat:
Ursprungligen postat av
A1HORNYLAD
Fast Rockkungen sa ju att han hade fått ny information. Då måste väl vem som helst ha rätt att ändra sig. Jag förstår verkligen inte hetsjakten som pågår på den skribenten liksom på Missan. Kanske de enda i tråden som kände familjen. Varför ska de skrämmas iväg?
Men han var ganska offensiv när han hävdade att flickorna var friska. Hen visste detta säkert, liksom att intygen skulle bara varit förfalskade, för att begå försäkringsbedrägeri etc...
Den här dyslexin hen nyligt drabbats av och som vi uppmanas ta hänsyn till var inget som märktes initialt.
Missan har också hävdat att Moa minsann inte alls var sjuk. Samtidigt tar hon en tämligen vardaglig kommentar från Moa och dramatiserar den till att vara något ett tecken på något onormalt, och att det dessutom måste vara Oskar som på något sätt låg bakom Moas kommentar, som om hon såg Moa som en buktalardocka. Liksom kärringen i Twin Peaks (ja jag är såpass gammal att jag såg tv-serien) som bar omkring på ett vedträ och stirrade på folk medan hon konspiratoriskt väste "The Owls are not what they seem to be".