2018-05-11, 22:00
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistery889
https://www.facebook.com/polisenjarv...541497/?type=3

Yasin byn
En helt underbart upplysande bild!
Endera är hans mysbrallor så utslitna att soc (vi skattebetalare) borde göra en insats, eller så har somaliern bara pissat på sig?

Bra jobbat av polisen att man har plockat in ännu en kackerlacka!
Citera
2018-05-12, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
En helt underbart upplysande bild!
Endera är hans mysbrallor så utslitna att soc (vi skattebetalare) borde göra en insats, eller så har somaliern bara pissat på sig?

Bra jobbat av polisen att man har plockat in ännu en kackerlacka!
Man kan visa respekt för alla människor, man behöver inte kalla andra människor kackerlackor även om de gjort dumma grejer!
Citera
2018-05-12, 10:28
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Man kan visa respekt för alla människor, man behöver inte kalla andra människor kackerlackor även om de gjort dumma grejer!
- Man kan visa respekt för de människor som tar emot andra i hopp om att de ska få ett bättre liv.
- Man kan visa respekt för de som bär upp samhället och genom sitt sätt att vara skapar förutsättningar för ett bättre liv för alla.

Mina vänner av skilda folkslag, kultur och livsåskådningar har det gemensamt att vi ogillar ohyra av olika slag.

Respekt är något som både ges och fås.
Väljer man att leva ett liv utan att ge omgivningen respekt, så bör man inte förvänta sig att med automatik få någon tillbaka heller, om man inte är villig till förändring.

I mina ögon är det solklart om det är i Samhället eller det "Alternativa samhället" som förändringar bör ske.
Citera
2018-05-12, 16:25
Medlem
1Partys avatar
Fortfarande ingen som har lagt upp häktningsprotokollen?
Citera
2018-05-12, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1Party
Fortfarande ingen som har lagt upp häktningsprotokollen?

Bor du inte i Rinkeby? Du borde väl veta vad Yasin heter. Då kan du ju enkelt ringa till tingsrätten och begära protokollet, även om det är värdelöst med tanke på att det är till 30000000% säkerhet Yasin som blivit gripen.
Citera
2018-05-12, 18:16
Medlem
1Partys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YungSosa
Bor du inte i Rinkeby? Du borde väl veta vad Yasin heter. Då kan du ju enkelt ringa till tingsrätten och begära protokollet, även om det är värdelöst med tanke på att det är till 30000000% säkerhet Yasin som blivit gripen.

Bry dig inte vart jag bor.

Är bara chockad att Flashback har blivit allt sämre med att hämta protokoll.
Senast redigerad av 1Party 2018-05-12 kl. 18:29.
Citera
2018-05-12, 18:46
Medlem
Bapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av with3r
Fanns det inte en större tråd om Piss-Jaffars vapenbrott? Hade för mig det.

Hur kan en människa prata så här? Vad fan är fel på folk som pratar så?

Ironiskt när en somalier pratar om att va smutsiga...

https://samnytt.se/gangsta-rappare-f...vt-vapenbrott/

Piss-Jaffar fick 3,5 år. Tycker det är skumt att vapenbrott straffas så mycket hårdare än våldtäkt. En sak som KAN leda till mord & annat och en sak som faktiskt HAR skett. Förstår ni mitt resonemang?

Samhällsnytt är ju bra roliga.
Citat:
Under avlyssningen tvingades polisen också lyssna till grov förortsjargong från gänget. Ahmed hörs bland annat säga: ”Min fucking bror jao, skönaste rösten svär på mamma. Wallah wallah, min älskade bror”.

Stackars poliser! Öronen måste ha trillat av.
Citera
2018-05-12, 22:51
Medlem
Citat:

Med tanke på att du skriver som du gör så kan man enkelt konstatera att du är en blatte, så läs detta nedanför noga.

Flashback har inte blivit sämre på att att lägga upp protokoll, men det är totalt oväsentligt när det är så uppenbart vem det är som det handlar om.
Citera
2018-05-12, 23:17
Medlem
macdress avatar
Citat:

Men skriv ett jävla mail till domstolen i fråga och beställ ut det istället för att klaga här för i helvete. Ska det vara så jävla svårt på riktigt, det är fucking kostnadsfritt. Det tar 1 minut att komponera ihop ett email för att få fram protokollet. Vad är det som gör er så extremt slöa när ni ändå är så jävla intresserade?

Blir fan tokig på riktigt..
Citera
2018-05-13, 09:21
Medlem
Expressen idag:

https://www.expressen.se/nyheter/bro...ig-i-fororten/

Citat:
Minst sju olösta mord kopplas till det blodiga kriget mellan Rinkeby-gängen som kallar sig "Dödspatrullen" och "Shottaz". Nu har de förlorat sitt grepp över förorten.

Genom punktmarkering har polisen lyckats slå ut ledarskapet i de två grupperingarna.

- Det är unga grabbar som inte vill vara en del av samhället. De vill leva sitt kriminella liv fullt ut. Det är det som gäller: Vara värst och farligast, säger Stockholmspolisens expert Gunnar Appelgren
Citera
2018-05-22, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
De har precis höjt straffet gör vapenbrott för att få bort vapen från gatan och kunna låsa in gängkriminella som förut släpptes på direkten.
i3ie
Citera
2018-05-22, 20:54
Medlem
[quote=babdikng11|64123542]i3ie[/QUOTE ] kan någon fixa fup
Artisten sprang från poliskontroll – döms för grova vapenbrott metro artikel det handlar just om den här frontfigur!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in