Citat:
Ursprungligen postat av
HedgeZero
Jag utgår inte från bibeln när jag spånar till människans uppkomst. Strunt i årtalet. Det är en avledningsmanöver från din sida. Förklara istället om det kan finnas fog för min fundering att det uppstod människoliknande varelser ungefär samtidigt på olika platser för att livsvillkoren var gynnsamma över hela planeten. Den är mer logisk än Moder Afrika-teorin.
Nu när jag har dig på tråden - tack för det - så tycker jag att du är en riktig skitstövel som sitter i Kanada och öser skit över vi som bor kvar i Sverige och försöker göra det bästa av situationen. Jag föraktar såna som dig. Du är inte ett dugg bättre än nån av de viktigpetters till flyktingar som har kommit hit och skriver oss på näsan hur vi ska sköta Sverige. Gå vidare i ditt liv. Lämna Sverige bakom dig. Eller så pallrar du dig hem och visar att du vill spela match på fotbollsplanen. Inte sitta på läktaren och skrika åt spelarna hur vi ska göra.
Jag bor inte i Kanada utan i USA. Jag flyttade hit tillfälligt då jag vägrade låta mina barn indoktineras i genusvetenskap och riskera våldtäkt av araber i svenska skolan. Här får man nämligen hemskola, det får man inte i Sverige. Staten äger dina barn i kommunistlandet.
Att skaffa svenska, välubildade och medvetna barn är bland det viktigaste man kan göra för sitt land.
Antar att Dan, Magnus, Jonas De Geer, Frodi, Daniel Friberg,Henrik Palmgren m.f.l som lämnat landet även de är fega uslingar som skall hålla käften? Ingrid Carlqvist och Conrad bor kvar i Sverige och skall alltså ges tolkingsföreträde framför dessa?
Även andra svenskar som vägrar låta sina barn förgöras av "the mind virus" i svensk PK-skola är förädare. Deras barn skall minsann offras på multikulti-altaret med annars är man ingen riktig svensk tydligen.
Att du väljer att utgå från en 2000 år gammal text skriven av hebrisika fårhedar och förkastar modern västerländsk vetenskap när du drar dina slutsatser säger en hel del om dig.
Det finns ett starkt svenkt community här i North Dakota och Minnesota. Folk är mer svenska än i Sverige och otroligt stolta över sitt arv.
Sitt ni och lyssna på Ingrid Carlqvist istället som nu intagit en ledarroll inom svensk nationalism i Sverige.
Klart som fan att jag bryr mig om landet även om jag inte är där fysiskt för tillfället. Vad är det för dumheter? När skolgången är klar flyttar jag hem igen.
Jag tänker inte hålla käften och ge tolkningsföreträde till miljöpartistiska landsförädare till svenska föräldrar som sätter sina barn i svensk skola som har allas lika värde och genus i läroplanen LPFÖ. En skola där 12 åriga tjejer våldtas av 25 åriga araber.
Fuck off.
OnT
Det är tack vara svin som Ingrid Carlqvist och kommunisten Conrad som Sverige ser ut som det gör, fega uslingar som låtit detta påga och kallat oss som arbetade mot detta på 90-talet för rasister.
Nu passar det att inte bara vända kappan, utan även kalla sig första vågens dissident!
Fy fan.
Hur orkar ni med Ingrid Carlqvist? Noll ödmjukhet för folk som varit vakna i årtionden.
Trampar ner på NMR så hårt hon kan och klagar på folk som donerar till dem.
Det är ju DFS som gäller.
All respekt för folk som vaknar, det är positivt.
Man måste dock veta sin plats och kanske inte ställa sig på den högsta pedistalen direkt och pissa ner på folk som kämpat i årtionden.