Citat:
Ursprungligen postat av
CyrusGNetWork
Löste detta problem med att hämta hem detta verktyg - Windows 10 Update Assistant / Windows10Upgrade9252
När installationen är klar så har man den senaste build. Avinstallerar själva programmet Windows 10 Update Assistant med hjälp av te.x Revo Uninstaller. Kör sedan en diskrensning och sfc /scannow via CMD som administratör. Därefter så har du en fräsch dator igen.
Har tänkt tanka uppdateringen när jag kommer hem från jobbet.
Kan dom inte fixa lite utseende på Windows 10? Allting helt platt och fult enligt mig, med alla valbara färger i många fall tråkiga och ser solblekta ut. Windows 7 var snyggt enligt mig. Windows 10 och Microsoft Edge tog tillbaka enorma uppskalade grejer (ser ju ut som upplösningen är 800x600 på saker) med fula färger. Vad tycker ni om uppdateringarna runt utseendet?
Jag är vanligtvis personen som formaterar min dator OFTA. Jag laddar hem saker, sparar filer, dokument osv. Rensar sällan varpå min dator till slut är seg. Jag slänger då in allt i en skräpmapp på en hårddisk ifall jag någon gång skulle behöva dessa och formaterar. Om jag skulle uppdatera och rensa alla mappar på skräp, avinstallera alla program som inte används och även köra diskrensning, möjligtvis rensa lite med Privazer eller något. Kan jag få tillbaka likvärdig prestanda som vid en helt ny installation eller tror du alla småfiler från gamla program, registret och annat fortfarande kommer sega ner?