Citat:
Ursprungligen postat av
Tiltovic
Ellis... sett till kontraktet han sitter på så är han ju väldigt prisvärd, absolut. Personligen är jag inget större fan av den spelartypen som han är, så jag vet inte riktigt om jag håller med. Är Vlasic fortfarande underskattad förövrigt?
När vi ändå är inne på backar så gillar jag verkligen Dmitri Orlov, Washington. Han har fått ta tuffa minuter nu i slutspelet och gjort det väldigt bra. Iofs signade han ett 5M x 6års-kontrakt ifjol så han kanske inte kan räknas som underskattad, men tror han kan få ett ordentligt genombrott snart och då menar jag i form av snacket runtomkring.
Ellis behöver bara en defensiv back bredvid sig som Josi eller Ekholm så blir det riktigt bra.
Skulle vilja påstå att Vlasic är lite underskattad fortfarande. Enligt mig är han en av Kanada absolut bästa backar tillsammans med Keith, Weber och Doughty.
Orlov underskattad absolut. Riktigt bra defensivt men vi vet sedan innan att sådana spelare inte får de cred de förtjänar.
Även Martinez som nämns är underskattad men inte topp 20 i världen bland backar.