Citat:
Ursprungligen postat av
Winborg
Annonsen kom på hemnet igår kväll, ibland ligger annonser på respektive mäklares hemsida ett par dagar innan, men inget jag har sett i alla fall.
Jag är enig. Foton är max - absolut max - 2 veckor gamla. Björken, fruktträd, japanska körsbär - själv om Bjärred kanske ligger några dagar före där jag bor. Klart har det stylats, men inte på det settet att alla möbler som synes har flyttats in för det syftet. Det hade varit ett allt för stort jobb och det är allt för mycket. Jag förstår inte heller varför man påstår att huset var tömd när det inte var det. Alla musikinstrumenten är ju kvar. Tror inte på olika tider för inne och ute foton.
Klart blir huset såld och jag tror inte för mycket mindre än det angavs. Bra om någon flyttar in, som inte är påverkad av det som skedde (jag hade inte fixat det, men det finns de som gör det och det är jo bra).
Varför bara? Varför satt familjen inte där igår kväll och hade det fint i sin fina trädgård.
Tänkte ofta vid tidigare mordfall att gm är någon som är missnöjd med sitt eget liv som förstör andras.
Kanske det var fallet har också. Livet blev inte så som man har tänkt sig, gm vill inte lever länger och då får hela familjen inte göra det heller. Ingen får vara kvar. Men det har sagts här tidigare....