Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Klart jag ska dra detta igen.
Självklart kan han liknas med en pedofil, en sån som även tänder på sadism och går ut och lurar med sig små barn via att manipulera och vara en patologisk lögnare a la farbror Bosse. Likheten är slående:
- Full hårddisken i äckel
- Samlar på dyngan i små mappar (laddar hem) som om det vore en ordinär hobby
- Sitter och kollar i smyg och blir kåt
- Ute likt ett rovdjur för att få med sig en människa
- Lever ut sin perversa läggning och mördar eftersom det ingår i tändningsmönster
- Har en fru och en omgivning som vet nada om hans egentliga perversiteter
- Han lever med andra ord dubbelliv, dold för offentligheten
Det kanske var för kränkande att PM beter sig som att han stagnerat i utvecklingen. Han är grymt omogen i sitt beteendemönster vid en närmare granskning. Jättebarnslig innerst inne och sett till reaktioner även om han vill framställa sig i annan dager.
Men säg inte att du inte vill dra debatten igen när du tydligen inget annat vill. Ärligt förstår jag inte meningen, du kommer inte kunna ändra min åsikt och speciellt inte med att dra pedofiler farbror a al Bosse som jämförelse. Finns ytterst få farbror a la Bosse där ute, en farbror du säger är ett sadistiskt rovdjur som springer runt och lurar med sig okända barn från gatorna. De flesta pedofiler söker sig till barnen i form av yrket, idrottsledare, fritidsledare, dagisfröken mm. Annars är det vanligt förekommande att det är en granne, en släkting, en föräldragestalt, barnvakt etc.
Utöver det kollar dessa pedofiler på nätet där dom ser och laddar ner eländet men de pedofilerna är upp över skyddade på nätet för ingen av dessa pedofiler sitter i fikarummet och berättar om vad dom tänder på inför kollegor och vänner. Madsen hade inte problem med att tala öppet om sina fantasier. Inte heller hade han problem med att berätta detta för psykologerna på den rättspsykiatriska undersökningen. Han hade inga spärrar alls utan bjöd på allt från hur man bäst gör sig av med ett stort problem, man styckar det i mindre bitar helt enkelt. Önskan om att kidnappas och våldtas som barn ja han lägger fram vad som helst för vem som helst när som helst. Han är helt utan spärrar och så långt ifrån man kan komma att leva i en dold tillvaro, därtill skryter han om att han är en psykopat om och om igen.... etc, etc. etc.
Nu ämnar jag lämna denna debatt, vi kommer inte längre. Madsen är fullständigt öppen med vem han är på alla plan.